Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk- Brann, 27. mai kl. 18:00


StabækJR
 Del

Stabæks beste   

62 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Merker vi i de to siste kampene at vi gjør et mye bedre analysearbeid i forkant av kampene? Virker som vi har vært mye mer bevisste på hvordan vi skal stoppe Brann og Haugesund i hvert fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


25 minutter siden skrev Mihawk:

Bare et bytte ja... kan gjøre tre. Men neida, ny kamp på søndag? Gjør ikke noe...

Faen altså, så jævlig irriterende - spess når vi leder 2-0.

Godt han byttet 3 totalt i kampen! Hadde vært nydelig med trippel bytte, men enda bedre med seier... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lurer på om Kino kan fungere i et tospann med Khoblenko på topp? Konsentrere seg om å vinne dueller og sette press på forsvaret, i mens Khoblenko går i bakrom. Redusere presset til å skape sjanser på egen hånd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev sveinjhag:

Lenge siden innsatsen har vært så høy av hele laget.

Ja vi forsvarer oss til nok et godt resultat og det virker i post match intervjuene at det er veldig bevisst og da tenker jeg det får være greit og så får finliret komme senere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev nichb:

Riktig plassert på cornern hvertfall!

Enig 😀 Er litt som Trent A Arnold i Liverpool, plasserings trøbbel defensivt men silkefot på dødball...!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev @ringo:

Ja vi forsvarer oss til nok et godt resultat og det virker i post match intervjuene at det er veldig bevisst og da tenker jeg det får være greit og så får finliret komme senere.

Enig. Må håpe at spillet sitter etterhvert. Foreløpig er det ikke all verden. Men godt med tre poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes straffen ser helt grei ut? Treffer Simba ball i det hele tatt, og om han gjør det meier han ned mann også. 

Dette Stabæk-laget er utrolig gode til å dra ned tempoet i kampene. De tre første kampene må ha vært et mareritt for nøytrale tilskuere å overvære. Men dette har jeg faktisk savnet før JJ kom inn. Kynismen, og defensiv trygghet. 5 poeng og to CS allerede, selvom motstanden har vært bob bob. Viktig med en seier før vi skal på Lerkendal. Der kan vi parkere bussen med senkede skuldre. 

Er ellers en del spillere i troppen som ikke har spilt et eneste minutt i år. Har vi en for stor stall? 

Kinoshita ser ut som en litt annen spiller denne sesongen. Han vinner dueller, han får frispark, han lykkes med driblinger. Men foran mål er han dessverre like ubrukelig. Vi har scoret på tre dødballer av fire mål denne sesongen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Mihawk:

Bare et bytte ja... kan gjøre tre. Men neida, ny kamp på søndag? Gjør ikke noe...

Faen altså, så jævlig irriterende - spess når vi leder 2-0.

Vi leder 2-0 og har kontroll på kampen. De gutta som var utpå hadde funnet ut av Brann. I dag synes jeg egentlig det var greit å holde igjen det siste byttet. Hadde ikke Solbakken pådratt seg den krampen, hadde det vel blitt med to bytter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


27 minutter siden skrev FranckTheBank:

Er ellers en del spillere i troppen som ikke har spilt et eneste minutt i år. Har vi en for stor stall? 

Tenkt det samme. Men tipper vell klubben ville ha litt å gå på i forhold til coronaen i våres, slikt at vi hadde god nok dekning på alle plasser nå i første del av sesongen der kampene kommer raskere enn at man hører Bernt N. Hulsker på et talkshow, podcast, tv-serie, studio... you name it.... 

Jeg antar at det blir en liten opprensking i stallen til sommeren der noen takker for seg og kanskje 1-2 på utlån. Typ at Jonassen er ferdig, hvem går av Azemi eller Kinoshita? (Kino spilte seg nesten til ny kontakt idag!), utlån på Isaksen og Vogt? Etc

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er dette gnålet i media om at Brann var det beste laget? Jeg synes vi løp og kjempet de i filler, defensiv full kontroll, den beste keepern og 2 scorede mål. Hva er det ekspertene mener Brann var så gode på? Merkelig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De statsene jeg har sett av kampen er ganske klart i favør Brann - men vi var best i den ene statsen som virkelig teller - målprotokollen.

Så drit i resten - det er bare et tegn på at vi har MYE å gå på utover sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk- Brann, 27. mai kl. 18:00
×
×
  • Opprett ny...