Gå til innhold

Kamptråd Stabæk - Vålerengen 24.06, 20.00


Oddan79
 Del

Stabæk beste mot Enga  

44 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


3 minutter siden skrev FranckTheBank:

Få inn nusa nå din feige klovn. Brauti hahaha verste jeg har sett. Rykker ned rykker ned rykker ned. Nok er nok. Janne gå av! 

Hold kjeft a klovn 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev FranckTheBank:

Få inn nusa nå din feige klovn. Brauti hahaha verste jeg har sett. Rykker ned rykker ned rykker ned. Nok er nok. Janne gå av! 

Kan ikke du bare finne deg et annet lag? Det er 15 andre å velge mellom. Tipper Brann vil sette pris på ditt positive engasjement.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev blaasoldat:

Hvem står bak banneret «Nok er Nok»? Fy fader så lavmål….

Lavmål? Jævlig bra banner! 4 tap på rad nå. Nok er nok oppsummerer det vel ganske greit eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror vel ikke dette banneret kommer opp fordi vi har 4 strake tap. Det kommer jo opp fordi innsatsen og fotballen er på et så lavt nivå at det ikke kan forklares med noe annet enn at garderoben er tapt. Styret er jo nødt til å vurdere hva de vil videre nå. Men for eks så burde man jo vurdere Svein Maalen. Han står jo for akkurat den fotballen vi ser etter. Dette kan jo ikke fortsette. Ikke bare havner vi i OBOS, men klubben som vi kjenner den kan være historie. Nå er det på tide å handle!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Joachim88:

Jeg tror vel ikke dette banneret kommer opp fordi vi har 4 strake tap. Det kommer jo opp fordi innsatsen og fotballen er på et så lavt nivå at det ikke kan forklares med noe annet enn at garderoben er tapt. Styret er jo nødt til å vurdere hva de vil videre nå. Men for eks så burde man jo vurdere Svein Maalen. Han står jo for akkurat den fotballen vi ser etter. Dette kan jo ikke fortsette. Ikke bare havner vi i OBOS, men klubben som vi kjenner den kan være historie. Nå er det på tide å handle!

Nå er det krise. På tide å få ut både JJ og TB før dette går helt til h… 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Resultatet: nedtur
1.omgang i forhold til forventet prestasjon: over middels bra
2.omgang i forhold til forventet prestasjon og tatt i betraktning rødt kort: under middels
Opptur: Torgersen!! For en fantastisk ballvinner.
Nedtur: Rutinerte karer som driter seg ut og hodeløse ballmist sentralt i banen
Vurdering totalt: 
Taper mot et VIF som spiller en av sine aller dårligste kamper på lenge. Her burde vi klart en U. En klar forbedring intensitetsmessig, men det er så grusomt lite sluttprodukt og alt ALT for mange dårlige vurderinger, spesielt av Skytte og Kai. For ikke nevne Sandberg selvfølgelig. Opplevelsen totalt sett blir igjen; skuffende. Heldigvis MER på individnivå enn lagnivå.

Vi møter Glimt borte neste kamp. Etter denne... hjelp så viktig det blir å vinne noen kamper igjen. Har denne troppen/ trenerteamet det i seg? Usikker. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klønete av Sandberg, men først og fremst er dette et helt feil rødt kort. Straffen vi skulle hatt tidlig i kampen ser man jo fra månen.

Kun én mann som avgjør kampen i dag, og det er den dårligste dommeren som har vært på Nadderud på mange mange år. Ser ikke at vi kunne gjort så mye annerledes. Oppløftende prestasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Typisk at VIF slipper unna med kort. Den tror jeg Klaesson bare hadde fått gult på. 

Men jeg sa før sesongen at 0-0 er det beste vi kan håpe på, og jaggu fikk jeg rett. Parkere buss på hjemmebane er normalen nå. Har ikke angrepspill mot etablert. Vi har ingen naturlige venstrebacker. Hva skjer med Jonassen? Vogt lånes ut, og Solheim spilles ut av posisjon. Jeppe Moe kan vi bare gi opp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når folk mener dette er en god kamp så er man virkelig vant til lavmål. Vi spilte en helt ok førsteomgang hvor vi slipper til lite, men skaper jo lite også. Defensivt helt ok, offensivt er det jo akkurat som forventet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt å se at ting er litt mer tilbake til normalen, og at FranckTheBank er tilbake på tronen som den mest usympatiske etter å ha blittvutkonkurrert av en del andre den siste tiden.

Ble kanskje litt personlig nå, og om noen føler seg krenket får dere leve med det.

Denne kampen blir jo for vår del ødelagt av hjerneblødningen til Sandberg, og en som ikke vil gi oss så mye.

Ingen krisekamp dette her. Ingen krise om vi ryker i de neste to heller, men etter det derimot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvorfor Shala ikke spilte? Og Solbakken?
Kai hadde ikke dagen og burde vært byttet ut mye tidligere. Bernt er en god ballvinner, men det stopper dessverre der. Og Skytte trenger en tur på benken snart… 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev StabækMykle:

Noen som vet hvorfor Shala ikke spilte? Og Solbakken?
Kai hadde ikke dagen og burde vært byttet ut mye tidligere. Bernt er en god ballvinner, men det stopper dessverre der. Og Skytte trenger en tur på benken snart… 

Shala fikk en trøkk på slutten av treningen i går. Før det var han på laget som ikke skulle starte kampen. Uforståelig nok. 
 

Jeg har vært en forsvarer av Skytte lenge men nå begynner jeg å bli enig med Ringo. 
 

Kinoshita leverte bra i dag. 
 

opptur: De første 5 av kampen. 
 

Nedtur: resten. 
 

Så håper jeg de som bestemmer i klubben ser varsellampene som blinker når man ikke klarer å kvitte seg med alle billettene til dagens kamp. Selv ikke ved å kaste billetter etter barn på fotballskole. Det er alarmerende og vitner om meget laber interesse for å se Stabæk spille fotball. Men hvem kan klandre noen for å ikke ville ofre 2*45 på lite underholdende fotball som ender med tap? 
 

Bør klubben ta grep? Ja.
 

Kommer de til å tørre å ta grep? Tvilsomt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd Stabæk - Vålerengen 24.06, 20.00
×
×
  • Opprett ny...