Gå til innhold

NM 2021


Oddan79
 Del

Anbefalte innlegg


Men legger ballen død, jeg var glad i Janne og skulle ønske han kunne fortsatt litt til sammen med Kjønø. Syns løsningen ble for enkel bare. Men nå er den tatt så da får vi bare stå sammen og håpe på bedre tider 🙂 Vi har jo vunnet i dag, første seier på en stund, satser på det er første i en seiersrekke 🙂 Tror vi tar 6 poeng i neste 2 eliteserie rundene nå 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider


24 minutter siden skrev blaasoldat:

Men fikk han frie tøyler til å gjøre slik han ville?

Ble han hørt når det kom til spillerlogistikk i de vinduene han har hatt?

 

Han fikk blant annet Skytte, som han veldig gjerne ville ha.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


32 minutter siden skrev blaasoldat:

Ble han hørt når det kom til spillerlogistikk i de vinduene han har hatt?

 

Skytte var ifølge melding her fra Jon sterkt ønsket av JJ. Så kan man tolke det dom man vil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden skrev TheDriver:

Men legger ballen død, jeg var glad i Janne og skulle ønske han kunne fortsatt litt til sammen med Kjønø. Syns løsningen ble for enkel bare. Men nå er den tatt så da får vi bare stå sammen og håpe på bedre tider 🙂 Vi har jo vunnet i dag, første seier på en stund, satser på det er første i en seiersrekke 🙂 Tror vi tar 6 poeng i neste 2 eliteserie rundene nå 🙂

Jeg er også veldig glad i Janne. Jeg skulle ønsker han kunne fått mer tid, men mest av alt skulle jeg ønsket at han hadde vist at han hadde klart å utvikle laget i riktig retning. Det var det dessverre ingen ting som tydet på. Jeg har derfor full forståelse for at han måtte gå, det virker det som både spillergruppa og Janne selv også hadde, så da var det kanskje ikke feil. Men det myyye som gjenstår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Offside:

Skytte var ifølge melding her fra Jon sterkt ønsket av JJ. Så kan man tolke det dom man vil.

Jeg tror at den eneste som kan svare på dette er JJ selv! 

Jeg har troen på Kjønø, og trenerbytte sendte ett signal! Jeg har tro på endring, med forbehold om frie tøyler og forsterkninger etter eget ønske! Slik jeg også hadde med JJ om han hadde sittet til kommende vindu!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Posse:

Om dette er nivået vårt;

  • Såvidt slå 3. div lag
  • Gjøre 5 bytter, Follo trenger ingen - og de har ikke spilt fotball siden 2019
  • 4 kontringer imot, skudd i stolpen og fullstendig kaos på slutten så vi nesten ryker

da er jeg ærlig talt i tvil om vi burde delta i to turneringer. Vi må sette inn alt vi har for å redde kvalik i år. Da kan vi ikke slite ut 32 bein mot 3. divisjonsspillere som orker mer enn oss.

Follo gjorde et bytte, men hadde trengt å gjøre flere om de hadde hatt noen til å erstatte de som startet. Ellers er det jo bare to cuprunder til i år, så er neppe noe problem, og er jo evt en fin måte å starte 2022 med cup om vi skulle rykke ned.

Ellers bør vel du som leder være litt forsiktig med en slik uttalelse. Selv om det er din personlige mening blir det fort sett på at det er supporterklubben sitt syn.

Se for deg førstesiden av Budstikka mandag: Stabæk Support synes Stabæk skal trekke seg fra Cupen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev FranckTheBank:

Satt på hjemmetribunen. Skuffende at Azemi ikke fikk applaus da han kom inn. 

Synes egentlig ikke så mye om at man applauderer motstandernes spillere uansett, men de ropte nå at Fitim elsker Follo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ang JJ er det vel én ting jeg tror de fleste er enige om: Han var en fyr det var lett å like! Den sindige skånsken sammen med noen gode utblåsinger. Det var liksom lettere å ville ha Berg sparket..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev sexxes:

Synes egentlig ikke så mye om at man applauderer motstandernes spillere uansett, men de ropte nå at Fitim elsker Follo.

Stemmer. Speaker sa velkommen hjem til Nusa. Nusa har aldri spilt for Follo, kun faren hans. Nusa gikk til Stabæk som 13 åring, og har kun spilt for Langhus før dette som tilhører Ski som Follo har overtatt plassen til i divisjonssystemet. Langhus er dog et eget uavhengig lag, noe Ski også er.   

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev kuk:

Nå Må du roe det litt her.. Selv om Janne ikke er ansvarlig alene brukte han 1,5 sesong på å sende laget i en prestasjonsmessig utforbakke. 

Det er mye som må rettes opp i, men sikkert lurt å Kjønø litt mer enn 1,5 uke.. Bjarmann, derimot har ikke 1,5 uke på seg..

Bare for ordens skyld. Med unntak av 2015, så er de to seneste årene (med Janne), de to beste årene våre siden 2009-sesongen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 timer siden skrev Totto:

Eventuelt også hos Budstikka med pluss-abbonement:

https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/se-stabaeks-cupkamp/652015!/

NRK sitter med rettighetene? De viser Lyn-Vålerenga imorgen hvertfall, men resten av kampene må man betale for?

Før sendte de alt i NRK nett TV husker jeg. Hvorfor har de sluttet med dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skremmende lite vi klarte å skape. Mest skuffet over Kai, Hammy, Uche idag som ikke klarte å heve seg selv mot klart dårligere motstand enn vanlig. De to førstnevnte er altfor ambisiøse i stilen sin og prøver på det helt umulige, noe som ofte ender i balltap. Uche er altfor stillestående. Vi må ha mer bevegelse der fremme slik at det blir mer rom og ubalanse hos motstander. Jeg savner også at midtbanen og angrepet klarer å koble seg til hverandre. Vi fungerer ikke som et lag, kun enkeltspillere.  

Mjøndalen til onsdag blir en skjebnekamp. De to ungguttene i forsvar synes jeg var spennende, og jeg synes det er rart Jonassen spilte sin første minutter denne sesongen idag. Så mye dårligere enn Moe er han da ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev FranckTheBank:

NRK sitter med rettighetene? De viser Lyn-Vålerenga imorgen hvertfall, men resten av kampene må man betale for?

Før sendte de alt i NRK nett TV husker jeg. Hvorfor har de sluttet med dette?

NRK har rettighetene til NM - det er korrekt. Men de har ikke visningsplikt til mer enn finalen, semi-finalene og to av kvartfinalene. Det er ikke riktig at NRK viste "alt" tidligere. At de viser to-tre kamper fra første runde på TV er faktisk rekord. Grunnen til at vi når kan se så og si alle kampene på stream er fordi det er interesse for det og derfor har A-media gjort en deal med NRK, hvor de visere de kampene NRK ikke ønsker å vise selv. For A-media handler dette om at lokalavisene de representerer trenger å ha innhold som er interessant på Pluss-sidene sine. Du skal ikke mange år tilbake før NM-kamper, 3-div etc. var kamper som var helt utilgjengelig for andre enn de som faktisk stilte opp på stadion

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev odd:

Var det ikke en periode (kanskje bare en sesong?) at nrk.no hadde det meste av kamper live?

De begynte for noen år siden å streame de fleste kampene med Eliteserielag involvert. I den store sammenhengen er ikke det alle verden. Men, så oppdaget de at det var interesse for "produktet". Flere klubber ønsket å streame selv, samt en del lokalaviser og Sumo (som trengte innhold på sine flater). Det endte opp med en avtale der NRK har rettighetene og viser det de ønsker, mens A-Media (direktesport) tar resten. 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Slum:

Hvor kan man se høydepunktene fra matchen i går?

Ser ut som Direktesport ikke har laget høydepunktsklipp fra i går. Enten så oppfatter de hele kampen som et eneste stor høydepunkt, eller så mener de vel at det ikke var noen høydepunkter. Hele matchen ligger her. Du kan jo spole frem til 90 min. Går ikke glipp av mye før det https://www.direktesport.no/event/4d5ef5e0-6ab8-445e-9892-51e128a1831c

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var det flere enn meg som la merke til Buskerud-trikset til Follo som hadde fiklet med målene? 
 

I førsteomgang så jeg at stolperøttene til Stabæk-målet var dyttet fra hverandre og sto ikke 90 graders vinkel, mens stolperøttene på Follo-målet var tilsvarende men dyttet mot hverandre. 
 

Tenkte først at dette bare var tilfeldig, og ville jevne seg ut i andre omgang.
 

Men i andreomgangen fremsto det som om begge målene var tuklet med igjen, slik at Stabæk-målet også i andre omgang var større, mens Follo-målet var mindre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev Slum:

Var det flere enn meg som la merke til Buskerud-trikset til Follo som hadde fiklet med målene? 
 

I førsteomgang så jeg at stolperøttene til Stabæk-målet var dyttet fra hverandre og sto ikke 90 graders vinkel, mens stolperøttene på Follo-målet var tilsvarende men dyttet mot hverandre. 
 

Tenkte først at dette bare var tilfeldig, og ville jevne seg ut i andre omgang.
 

Men i andreomgangen fremsto det som om begge målene var tuklet med igjen, slik at Stabæk-målet også i andre omgang var større, mens Follo-målet var mindre. 

Utrolig om Sandberg og trenerne ikke så det og meldte fra til dommeren? Går jo ann å rette opp eget mål også... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev sexxes:

Nordstrand eller Ready (om sistnevnte avanserer) er kanskje deømmeoppsett  Lokalt og ny bane for de fleste av oss.

Tipper det blir Ullern

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

NM 2021
×
×
  • Opprett ny...