Gå til innhold

Kamptråd: Bodø/Glimt - Stabæk 27. juni 2021 18:00


Bjornh
 Del

Stem på Stabæks beste  

45 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Fotball e supert
Vi score mål etter mål
Publikum og treninga
Og muskla av stål

Fotball e supert
Og alle får det te
Spille kampa, score mål
Skru av tv’n og bli med

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare ikke dette ender med med den klassiske kommentaren: «vi er dyktige og positive i andre halvlek og vi får bygge videre på det» 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


26 minutter siden skrev kuk:

Bare ikke dette ender med med den klassiske kommentaren: «vi er dyktige og positive i andre halvlek og vi får bygge videre på det» 

Du fikk rett..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja ja.. Sikter vi mot OBOS neste år? Glad jeg er borte og ikke så kampen. Det positve er vel at vi har møtt mange av de sterkeste lagene men jeg trodde vi skulle hatt en.swlmer poeng nå uansett. Begynner å bli redd det blir en ny unngå nedrykk sesong eller det er der vi er nå så det blir ikke, men er dessverre 😪

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det snart 10 år siden sist jeg skrev her! 

Bare noen kommentarer, jeg hadde ikke forventet poeng borte mot Glimt, heller ikke borte mot Rosenborg eller Molde. Når man ser på tabellen må man ta i betraktning at det har vært noen vanskelige kamper.

Imidlertid er det ett eller annet naivt jeg opplever om hvordan klubben styres. Man selger alt man kan, og satser på nye talenter. Det har jo gått relativt bra i noen år, men så går det ikke bra lengre. Overskuddet i fjor var jo 30-ish mill. Hva skal disse pengene brukes til? Ville det være for mye forlangt å bruke noe av dette til forsterkninger? Jeg synes det er en mismatch mellom topp 6 ambisjon og det som går på banen. En mismatch som ikke JJ kan rette opp og jeg synes igrunn ikke dette er hans skyld gitt hva han har å jobbe med. 

Så ja. Man føler seg litt pissa på når man blir bedt om å støtte klubben, men det man får tilbake er en klubb som sparer seg til titalls millioner på konto og taper 0-3 mot et lag som Tromsø. Det bør ringe noen alarmklokker nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev BlaaSpanjol:

Hva jeg vil se neste match:

Sandberg

Ottesen - Yaw (hvis frisk?) - Pignatel - Moe

Edvardsen - Bernt - Skytte - Kay - Nusa

Uche

 

Uche var supersprek i 10 minutter, men så syns jeg han døde litt. Tror det er bedre med innhopp foreløpig.

Hvis Skytte fortsetter om i dag, så tar jeg ham gjerne med. Hvis ikke håper jeg veldig at Shala er tilbake, eller at Hammy starter. Noen som vet status på Shala?

Yaw har kjempegod timing og oversikt, foretrekker likevel den bedre ballbehandlingen til Wangberg. Dog close race mellom de to.

 

Sandberg

Ottesen - Wangberg - Pignatel - Moe

Edvardsen - Bernt - Skytte/Shala/Hammy - Kay - Normann Hansen

Nusa!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva i alle dager er det denne gjengen driver med på trening? Helt sykt å stille opp som vi har gjort de siste kampene og se ut som man PLUTSELIG måtte opp til eksamen i fransk, når du har studert tysk hele året. 
At det ikke ble mer enn 4 baklengs er HELT, HELT utrolig. Hvis Glimt hadde måttet eller ønsket kunne de knust oss med 10. Vi var megaheldige som slapp unna her med 1-4. Nesten litt synd at det ikke ble mer, for da ville kanskje reaksjonene på tapet blitt annerledes. 2.omgang kan ikke brukes til en dritt, for da møtte vi et lag som ikke trengte flere mål eller som gadd å leke med oss. 
Nusa sitt mål er imponerende, men han skal ikke alene berge en klubb i fritt fall på sine 16 årige skuldre. VÅKN OPP SNART!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er du god nok så er du gammel nok. Ikke hele laget han trenger å bære på skuldrene heller, holder med den siste tredjedelen offensivt. B/G der oppe med Brauti i mål for oss er ikke målestokken for resten av sesongen. Med Moe som begynner å komme i form har vi bra mannskap bak, og Kino har "bare" fem kamper igjen før han er ferdig i klubben, så jeg er ikke helt pessimist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Bjornh:

 Kino har "bare" fem kamper igjen før han er ferdig i klubben, så jeg er ikke helt pessimist.

Det som bekymrer mest er at vi sitter og teller ned til kontrakten til vår faste spiss går ut, så vi skal slippe ham. Og at trenerens kjemper for å forlenge mot klubben og alle supporternes ønske.

Kino alene er selvsagt ikke skyld i alt som er galt, men hva er greia med en trener som er så fullstendig i utakt med alle andre som bryr seg og følger med på klubben?

Med så store mangler i samspill og antagelig spillertropp er det kampen han tar?

Kino fungerer riktignok et hakk bedre nå som vi tydeligvis har bygget spillet rundt den ene kvaliteten hans, men hvorfor har vi bygget spillet rundt at han er litt mindre dårlig som targetman enn som bakromsspiss, når han ikke er en bedre targetman enn han er? Og som attpåtil er på utgående kontrakt?

Kino har som sagt ikke skylden for alt, men at han spiller fast tolker jeg som symptom på noe råttent.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser scoring til Nusa, helt rått og kommentatorene skryter voldsomt noe som er berettiget. Vi er med i andre omgang, men som kommentatorene sier.. Det trengs noe rutine og stabile folk som klarer å heve og få opp disse unggutta til Stabæk så kan det bli veldig bra. Vi har hatt tøffe kamper nå og har det i neste kamp, men jeg tror vi havner midt på tabellen enda denne sesongen. Men jeg vil se Stabæk i topp 5 nå og da er det på tide at vi slutter å selge oss. Hent tilbake Meling, Bohinen, Vetlesen, Børkeiet og evt Ohi å gå for gull neste år. 😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å være litt løsningsorientert  her.. Kan ikke Kino ta med Janne hjem til Japan ved kontraktsslutt? Janne kan japansk og kan helt sikkert utvikle japansk fotball! Han får helt sikkert bo gratis hos Kino noen år..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Bodø/Glimt - Stabæk 27. juni 2021 18:00
×
×
  • Opprett ny...