Gå til innhold

Kamptråd: Viking - Stabæk 30.6 kl.18.00


Oddan79
 Del

Nusa  

77 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Akkurat nå skrev Mihawk:

Jeg blir så matt av norske dommere. Det skal liksom ikke være lett når man blåser straffe på sånt. 

Den der hadde vi ALDRI fått straffe på selv.

Det er vel i henhold til de nye reglene? Så kan man diskutere hvor idiotisk regelen er. Jeg vet hvertfall hvor jeg står der

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev manglerudgutt2507:

når protesterer vi mot noe som helst?

Nei, det akkurat det som er poenget. Ingen som tør/gidder/bryr seg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Mihawk:

Fins det et mer usympatisk lag i Eliteserien enn Viking? Tydeligvis at med engang Tripic er tilbake forvandler halve laget seg til drittsekker.

Sluttet de mens han var borte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får vel være fornøyd med resultatet?

Nusa symboliserer på en måte det vi har manglet på topp: Spillere som lukter litt mål når de settes opp i farlige situasjoner. Det gir i hvert fall litt håp. Fortsatt er det ikke imponerende hva vi klarer å spille oss til, og bakover glipper det plutselig Men men. Jeg var egentlig mer happy med 1. omgangen mot Enga. Men men. Vi har 1-1 på en vanskelig bortebane. Det tar vi med!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev kuk:

Men som kommentatoren så korrekt sier: «ingen store protester fra Stabæk, så da er det nok riktig»..  oppgitt..
 

Det er bare fordi kommentator ikke følger med! Nå var det 3-4 stk borte å protesterte! I hvert fall Wangberg, Solbakken, Jeppe!

Det er 3 flere enn tidligere i år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden skrev kuk:

Men som kommentatoren så korrekt sier: «ingen store protester fra Stabæk, så da er det nok riktig»..  oppgitt..
 

Det vil ikke si at det stemmer. Minst 3 stabækspillere som var oppe hos dommern og protesterte. Solbaken var ivrig, Wangberg og Moe også aktive

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Bolivar:

De nye straffereglene ødelegger fotballen, sier Drillo. Enig med han.

De nye tolkningene som kom nå til EM skal jo gi litt mindre straffer enn før.

Jeg er ikke spesielt glad i disse straffene der ballen skytes opp i hånden. Samtidig sier vi ofte om småholding i feltet: Det forsvareren gjør feil, er at han gir dommeren mulighet til å blåse. Se på Jeppe et par sekunder før, når ballen spilles opp på Viking-spilleren. Han står jo i stjerneformasjon og venter. Når det blir straffe strekker han hånden strakt ut fra kroppen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev odd:

Vi får vel være fornøyd med resultatet?

Nusa symboliserer på en måte det vi har manglet på topp: Spillere som lukter litt mål når de settes opp i farlige situasjoner. Det gir i hvert fall litt håp. Fortsatt er det ikke imponerende hva vi klarer å spille oss til, og bakover glipper det plutselig Men men. Jeg var egentlig mer happy med 1. omgangen mot Enga. Men men. Vi har 1-1 på en vanskelig bortebane. Det tar vi med!

Faktisk en brukbar prestasjon - over vanlig standard fra oss i Stavanger

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Straffen er jo helt korrekt. Han drar ut hånda når ballen blir skutt. Helt idiotisk å dra ut på den måten.

Det er mye annet vi burde klaget på tidligere i år enn denne straffen. Kunne jo klart se på Jeppe, at han forsto at han dreit seg ut.

Shit happens, det skjer bare litt ofte i år for Stabæk.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Viking - Stabæk 30.6 kl.18.00
×
×
  • Opprett ny...