Gå til innhold

Kamptråd: Stb - Sandefjord, 4. juli. Kl: 15:00


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


Han sier at vi er rævva, og det er jo selvfølgelig irriterende å måtte høre, men det er jo ikke feil.

 

Jeg synes han høres ut som en mild versjon av meg selv, jeg hadde nok fyrt av langt verre gloser om jeg hadde sittet her med en mikrofon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt natta i dag. For mange med feriemodus.

Tenk å ha to sentrale midtbanespillere som heter Lumanza(versjon 2) og Skytte. Det må være en drøm for motstanderne å opplevde så lite press på ballfører som de gjør med den luntingen sin. 

Hvorfor har Normann Hansen klippekort? Han har vært elendig de siste kampene, og i dag er ikke noe unntak. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke noen ta med seg Skytte på utenlandsferie til et land som er rødt på koronakartet? Sett gjerne fyr på passet hans når dere kommer fram, så tar det enda litt tid før han kommer tilbake. Jeg dekker alle utgifter.

Det løser på ingen måte alle problemer, men demonstrerer at lav innsats gjør at du ikke får spilletid. Man skulle tro det var selvsagt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev Marandinho:

Nemlig! Bjarmann må det stilles strengere krav til. IAO dro fra ett Stabæk lag som var godt og fremtidsrettet. Hva har skjedd siden Bjarmann tok over egentlig? Vi famler i blinde på spillermarkedet. 

Det var vel ingen overraskelse at Bjarmann ikke ville lykkes, han har vel ikke akkurat vært noen videre suksess i tidligere klubber heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er noe med standarden man setter internt i klubben når man fortsatt har en speaker som ikke kan navnet på spillerne våre. Kan ikke være spesielt gøy å bli byttet inn som Kai Kosolovski. Og på benken satt visst Kjølø i dag sammen med en som het Tortel. Husker ikke hva han kalte Pignatel, men var vel kun første stavelsen som var korrekt. 
 

Fint å være tilbake på stadion igjen, men dette var sjanseløst fra 15 sekunder og utover. Dessverre ikke mange som kan være stolt av innsatsen i dag, for så ut som halve laget ønsket å være et annet sted enn på banen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et par timer etter kamp og vanligvis en mulighet for å svelge skuffelsen og tenke gjennom om det er en noe positivt å ta med seg. 

Skytte kommer til to av tre muligheter som vi skaper i dag. 

Ellers har jeg ingenting. Vi virker å tro at Nusa allerede skal være vår frelser der vi gir han ballen for så etterlate ham fullstendig på egenhånd i møte med fire eller fem motstandere, også er det Lumanza da ... 

Vi er ikke gode i førsteomgang, og Solbakken er ikke i stand til å lede spillet, men når han erstattes er vi faktisk ikke i nærheten. Han som kommer inn og skal gi oss muskler på midten går ikke i press, har ikke lyst på ballen og klarer ikke følge mann defensivt. Du kan sikkert i varierende grad si det samme om flere spillere, men Lumanza er fullstendig sjanseløs i dag.

Ta en titt på hvordan han trekker seg unna på andre målet og hvordan han slipper mann før monstersjansen på slutten. Det gjør meg trist at en så vanvittig god spiller er fullstendig blottet for både selvtillit og ferdigheter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


26 minutter siden skrev Marius:

Et par timer etter kamp og vanligvis en mulighet for å svelge skuffelsen og tenke gjennom om det er en noe positivt å ta med seg. 

Skytte kommer til to av tre muligheter som vi skaper i dag. 

Ellers har jeg ingenting. Vi virker å tro at Nusa allerede skal være vår frelser der vi gir han ballen for så etterlate ham fullstendig på egenhånd i møte med fire eller fem motstandere, også er det Lumanza da ... 

Vi er ikke gode i førsteomgang, og Solbakken er ikke i stand til å lede spillet, men når han erstattes er vi faktisk ikke i nærheten. Han som kommer inn og skal gi oss muskler på midten går ikke i press, har ikke lyst på ballen og klarer ikke følge mann defensivt. Du kan sikkert i varierende grad si det samme om flere spillere, men Lumanza er fullstendig sjanseløs i dag.

Ta en titt på hvordan han trekker seg unna på andre målet og hvordan han slipper mann før monstersjansen på slutten. Det gjør meg trist at en så vanvittig god spiller er fullstendig blottet for både selvtillit og ferdigheter. 

Lumanza bruker all tid med Skytte, tror de begge har fullt fokus på sommeråpent Oslo…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stb - Sandefjord, 4. juli. Kl: 15:00
×
×
  • Opprett ny...