Gå til innhold

Kamptråd: Godset - Stabæk 18. juli kl. 20.00


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Akkurat nå skrev smart:

Men det han gjør når en stabæk spiller ligger nede er ikke bra, later som han skal spille ballen ut, men setter fart i stedet. Det er noe av det mindre sympatiske jeg har sett.

For noe tull. Slutt å spille ballen ut og slutt å vente på at motstander skal gjøre det. Det er bare å fortsette å spille så lenge ballen er i spill - verre er det ikke. Kanskje litt tåpelig å late som han skal spille ut ballen, men det er i verste fall en bagatell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har beholdt troa på prosjekt Kjønø etter denne kampen og man ser positive utfall av grep han har gjort. Men vi har dessverre ikke et lag pr nå som evner å holde kvaliteten, roen og konsentrasjonen gjennom 90 minutter. Vi har gode perioder, men er helt borte og halser etter i store perioder. Kjønø er inne på det i sin frustrasjon over at vi ikke klarer repetere de gode bevegelsene og angrepene flere ganger - å gjøre det samme oftere.

Det handler nok om kvalitet og rutine i spillertroppen, ikke nødvendigvis kondis. 
 

Ellers så slet backene våre skikkelig i dag, og Friday hadde godt tak på Pignatel. 
 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


44 minutter siden skrev smart:

Friday er god. Men det han gjør når en stabæk spiller ligger nede er ikke bra, later som han skal spille ballen ut, men setter fart i stedet. Det er noe av det mindre sympatiske jeg har sett.

Støttes. Var litt Tripic over den der. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, hvordan syns dere dette gikk a? Kanskje ikke Janne som var problemet. Jeg tror det blir OBOS neste år og det tror jeg ikke hadde skjedd med Janne i en høst sesong når jeg ser på 2019 og 2020. Får håpe jeg tar feil. Lykke til igjen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev TheDriver:

Ja, hvordan syns dere dette gikk a? Kanskje ikke Janne som var problemet. Jeg tror det blir OBOS neste år og det tror jeg ikke hadde skjedd med Janne i en høst sesong når jeg ser på 2019 og 2020. Får håpe jeg tar feil. Lykke til igjen. 

Kødder du? Er det virkelig så vanskelig å se at JJ ikke gjorde jobben godt nok?

Kampen i går var bedre enn de fleste av JJ`s kamper denne sesongen. Selv om vi tidvis slet mot Godset, så skapte vi flere sjanser enn i noen annen kamp denne sesongen. I tillegg klarte Kjønø noe som JJ ikke klarte: Å sette SS på benken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev kuk:

Kødder du? Er det virkelig så vanskelig å se at JJ ikke gjorde jobben godt nok?

Kampen i går var bedre enn de fleste av JJ`s kamper denne sesongen. Selv om vi tidvis slet mot Godset, så skapte vi flere sjanser enn i noen annen kamp denne sesongen. I tillegg klarte Kjønø noe som JJ ikke klarte: Å sette SS på benken.

Dette er ikke riktig. Vi spilte en mye bedre kamp mot Viking - som er et langt bedre lag enn Godset. Vi skåret til og med 3 mål i Stavanger. Jeg synes nå jeg så Skytte på banen jeg da - prøvde han ikke til og med å ta straffe ?????

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Bolivar:

Dette er ikke riktig. Vi spilte en mye bedre kamp mot Viking - som er et langt bedre lag enn Godset. Vi skåret til og med 3 mål i Stavanger. Jeg synes nå jeg så Skytte på banen jeg da - prøvde han ikke til og med å ta straffe ?????

Så langt er Godset et bedre hjemmelag enn Viking.. Og vinner de hengekampen er de faktisk forbi Viking på tabellen...så hvorfor er Viking "et langt bedre lag enn Godset"? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


32 minutter siden skrev nichb:

Så langt er Godset et bedre hjemmelag enn Viking.. Og vinner de hengekampen er de faktisk forbi Viking på tabellen...så hvorfor er Viking "et langt bedre lag enn Godset"? 

Jeg baserer det på stallen til Viking opp mot Godsets. Påstanden min er ikke veldig spesiell eller original, den er vel omtrent lik hva ekspertene forventet etter sine grundige analyser av mannskapene ved sesongstart. I tillegg skåret vi 3 ganger i Stavanger - og det pleier jo å tyde på at man spiller bedre fotball enn når man skårer 1 gang ? At ikke resultatene passer helt inn for de som hetser JJ her inne, får heller være...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


23 minutter siden skrev Bolivar:

Dette er ikke riktig. Vi spilte en mye bedre kamp mot Viking - som er et langt bedre lag enn Godset. Vi skåret til og med 3 mål i Stavanger. Jeg synes nå jeg så Skytte på banen jeg da - prøvde han ikke til og med å ta straffe ?????

Skytte startet for første gang på benken. En prestasjon JJ aldri har klart. 

Om du teller målsjanser så tror jeg vi skapte vel så mange sjanser i går, som mot Viking. Jeg sa heller ikke at gårsdagen var sesongens beste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden skrev Bolivar:

Jeg baserer det på stallen til Viking opp mot Godsets. Påstanden min er ikke veldig spesiell eller original, den er vel omtrent lik hva ekspertene forventet etter sine grundige analyser av mannskapene ved sesongstart. I tillegg skåret vi 3 ganger i Stavanger - og det pleier jo å tyde på at man spiller bedre fotball enn når man skårer 1 gang ? At ikke resultatene passer helt inn for de som hetser JJ her inne, får heller være...

Vi skapte mer i Drammen enn i Stavanger, men bedre uttelling. 

Ja ekspertene satte vel godset som klar nedrtkskandidat, så det vi ser nå er vel mer riktig ennn v a folk trodde før serien starter? Altså det faktiske. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev arni:

Egentlig vrient å stoppe Friday! Banens beste (dessverre)

Hyggelig at Stabæk-tapet i går i hvert fall ga deg gleden av å kunne hovere litt. Men jeg skal gi deg det, du har tydeligvis sett Godset mye mer enn meg i år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev kuk:

Skytte startet for første gang på benken. En prestasjon JJ aldri har klart. 

Om du teller målsjanser så tror jeg vi skapte vel så mange sjanser i går, som mot Viking. Jeg sa heller ikke at gårsdagen var sesongens beste kamp.

Jeg forstår hva du mener, men sier som Drillo sa på en pressekonferanse etter en landskamp: Det er bedre med mål enn målsjanser 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 timer siden skrev NaturligPessimist:

2080145328_Skjermbilde2021-07-19105955.thumb.jpg.6e5be88d3ebab600fc2148d4bb8e3114.jpg

Tillot meg å tegne litt i bildet ditt.

To spørsmål:

1) Det første retorisk: Hva gjør Oliver?

2) Det andre til de som kan mer om defensiv organisering enn meg. Hva bør man egentlig gjøre når motstanderen stabler opp 3 mann på offsidelinjen på motsatt side? Skal vi stole på sonene, eller må en fra midtbanen falle ned? Innbiller meg at det blir fryktelig baktungt om vi må ofre en fra midtbaneleddet på det der.. 


 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


30 minutter siden skrev odd:

Tillot meg å tegne litt i bildet ditt.

To spørsmål:

1) Det første retorisk: Hva gjør Oliver?

2) Det andre til de som kan mer om defensiv organisering enn meg. Hva bør man egentlig gjøre når motstanderen stabler opp 3 mann på offsidelinjen på motsatt side? Skal vi stole på sonene, eller må en fra midtbanen falle ned? Innbiller meg at det blir fryktelig baktungt om vi må ofre en fra midtbaneleddet på det der.. 


 

Interessante poenger: Tror Oliver ble bedt om å passe dette rommet etter at Godset fikk noen overtallsjanser på denne siden.  Ellers blir vi vel lurt av skruen i ballen her. Sandberg ser først ut som om han skal gå for den og trekker seg (han gjør riktig), noe som kan ha skapt forvirring (?).  Vi har tid og bevegelsene våre er vel ikke de beste ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 timer siden skrev Offside:

Hører du Bjarmann; Friday og Tripic står øverst på listen. Alt vi trenger for å beholde plassen

Her synes jeg du treffer innertier uten at du kanskje har trua på det selv 😉 hvorfor har ikke Stabæk noen slike «drittsekk» typer ? Hatet av motstandere men elsket av egne supportere. De kjennetegnes som vinnerskaller og går i krigen for eget lag. Som Kjønø etterlyser: Energi og råskap ! Hvor på Nadderud finner vi disse ? Finn en Suarez eller en som passer lommeboka til Bjarmann litt bedre kanskje ? Janne sine snille gutter og attityde funket dårlig. Inn med litt voksent faenskap som røsker tak i garderoben tenker jeg ✌️

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Bolivar:

Jeg forstår hva du mener, men sier som Drillo sa på en pressekonferanse etter en landskamp: Det er bedre med mål enn målsjanser

Nå var din påstand at "vi spilte en mye bedre kamp mot Viking". Og som Kuk sier; det gjorde vi ikke.

Ang Viking kontra Godset er det riktig at alle eksperter mente Viking var bedre før sesongen, men det viser seg at de kanskje tok feil. Å si at Viking er klart bedre pr. d.d. er hvertfall ikke riktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Torres:

Gi mannen litt mer enn en uke a! Med Janne var det null progresjon, over en lenger periode.. De første 30-35 i går er jeg egentlig greit fornøyd med. Spiller med en helt annen energi enn vi har gjort tidligere i år. Det ser man på klippene fra Fredrikstad, at gjelder treningene også.

Jeg fikk sjokk da jeg tidligere i sommer så mine første treninger for sesongen, det var spillere som dasset rundt, brukte enhver anledning til å sette seg ned og gåfotball. Isolert sett ikke noe i veien med å sette seg ned på trening, men hver gang det ble blåst.. 
Kjønø kommer inn med en ny energi til hele troppen, og det trengte vi, i tillegg til et par kvalitetsspillere - helst i alle ledd. 
Det skrives og diskuteres om treningene har vært for dårlige, og hvem sitt ansvar mener du det egentlig er? Fair at du heller ville tatt et nedrykk enn å fyke treneren som ga oss gull for 22 år siden, men jeg tror helt alvorlig ikke at klubben tåler et nytt nedrykk og at det var heeelt nødvendig at Janne takket for seg.

Nå har vel Janne berget oss i 2019 og 2020 om jeg ikke husker feil. Janne ble vel tatt inn nettopp for å berge klubben i en høst sesong. Jeg tror det er andre steder enn hos treneren skoen trykker, både Janne og Kjønø er meget dyktige trenere. Men jeg har sett problemet til Stabæk litt lenger enn de 2 siste årene, det har vært kamp om å overleve mange sesonger. Men er vel først i år målsettingen var i topp 5 eller 6? Janne og Kjønø var en meget bra fremtids rettet duo men som sagt, mistenker skoen trykker andre steder. De nærmeste mndene vil vise det igjen.. Men da er det vel å finne en annen trener.. Jeg tror problemet til Stabæk er at det aldri er noen grunnstamme, ryggrad i laget som bør bestå av 5-6 rutinerte erfarne spillere med over 4 års fartstid i laget. Jeg tror nøkkelen kanskje er der, men det er min erfaring og min tro 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


30 minutter siden skrev Ace:

Nå var din påstand at "vi spilte en mye bedre kamp mot Viking". Og som Kuk sier; det gjorde vi ikke.

Ang Viking kontra Godset er det riktig at alle eksperter mente Viking var bedre før sesongen, men det viser seg at de kanskje tok feil. Å si at Viking er klart bedre pr. d.d. er hvertfall ikke riktig.

Leser gjerne kommentarer i media etter kamper og i Stavanger skrev de at Viking "hang i tauene" og var heldige som fikk med seg 1 poeng.  Vil bli veldig overrasket om jeg finner noe slikt i Drammens Tidende etter kampen i går... Ingen kan vel for alvor påstå at Godset var heldige som fikk poeng i går ???? Noen her inne påstrår at vi hadde flere sjanser i Drammen enn Stavanger. Til dem vil jeg bare minne om at spiller du bra fotball,  så setter du sjansene dine. Det er ikke uflaks hvis du fks. ikke skårer på straffe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Bolivar:

Leser gjerne kommentarer i media etter kamper og i Stavanger skrev de at Viking "hang i tauene" og var heldige som fikk med seg 1 poeng.

I så fall kan de ikke ha sett kampen, for Viking hang aldri i noen tau mot oss, annet enn at de lå under (som Godset også gjorde). Vi hadde tre målsjanser i Stavanger og satte alle. Ut fra spill og sjanser hadde vi fortjent mer fra kampen i går enn den i Stavanger.

Så er alle enige om at det er lurt å sette sjansene. Å påstå at man setter sjansene hvis man spiller bra er en grov forenkling. Avslutninger er selvfølgelig en ferdighet, men det er ikke slik at vi hadde den ferdigheten mot Viking, men ikke mot Strømsgodset.

Kampen i går var blant de bedre vi har spilt i år. Dessverre sier det mest om de resterende kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev Ace:

Avslutninger er selvfølgelig en ferdighet, men det er ikke slik at vi hadde den ferdigheten mot Viking, men ikke mot Strømsgodset.

Jo det er faktisk akkurat slik - sjekk resultatene - se på straffemissen !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor bra var dette ? Jeg har sett og analysert og slik oppfatter jeg kampen:  Kjønø gikk for en formasjonsendring med Azemi på topp i en slags 442 med Nusa i en litt flakkende 10er-rolle. Det overrasket tydeligvis Godset og jeg mener at planen ikke var så gal.  Vi har hatt mange problemer i år, men midtbanes duellkraft har kanskje vært en av de største utfordringene våre. Vi kom noe bedre opp i ballfører på midten og fikk til noen brudd som ga muligheter. Dette systemet var Godset ikke forberedt på og de brukte tid på å finne mottrekk.  På nedsiden for oss var at vi heller ikke var gode på det - i den betydning av at vi ikke har prøvd det i kamper tidligere med samme mannskap. Azemi lå ofte litt feil, og gikk i offside i avgjørende situasjon. Etter hvert mistet vi fordelen av overraskelsen og Godset fant mottrekk. De la tidvis 2 mann på Nusa, mens Oliver fikk større frihet og det var ingen tilfeldighet at det ble han som skåret. Når det gjaldt Friday, synes jeg Kjønø hadde gjort hjemmeleksa godt. Vi greidde stort sett å gå tidlig i kroppen hans når han ble spilt opp på feilvendt og hindret han i å komme til mange store sjanser. Friday avslørte likevel at vi sliter med tempoet i forsvar ved flere anledninger.  At han skåret det avgjørende målet med en flikk, er en type hendelse som det er vanskelig å gardere seg mot og å trene bort. Om vår nye trener gjorde en del riktig og ga en ny giv, er jeg overrasket over det som skjedde omkring Godsets første mål.  Her serverte Stengel en Flo-pasning som han ofte gjør - ingen sensasjon det - men veldig overrasket over at Stengel var helt upresset og at forsvaret ble tatt helt på senga. Her er det noen som ikke har forberedt seg bra nok. Kort om straffemissen: Det virket ikke som om det var avtalt på forhånd hvem som skal ta straffer - kan det virkelig være riktig: Normann Hansen vill først ta, men så grep Skytte inn. Har ikke trenerteamet trent dette og er det ikke avtalt noe omkring dette ? Å finte bort keeper og sette ballen midt i mål er en vanskelig øvelse og må ikke prøves av noen som ikke har trent dette gjennom nitidige øvelser.  Vi kunne ha hatt flaks og fått med oss 3 eller 1 poeng i går, hadde straffa gått i mål. Alt i alt var likevel Strømsgodset beste laget. Det foregår både en åpen og en lukket trenerdebatt på forumet. Åpent ved at noen hevder at JJ var utdatert og at treningene hans var slappe, mens andre mer indirekte hevder at gårdsdagen representerte en ny giv med trening og trener.  Jeg tror ikke trenerbytte er det som avgjør hvorvidt vi rykker ned eller ikke. Jeg tror fortsatt at vi mangler 2-3 kvalitetspillere for å greie oss - og det begynner å haste med å få dem på plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 timer siden skrev TheDriver:

Ja, hvordan syns dere dette gikk a? Kanskje ikke Janne som var problemet. Jeg tror det blir OBOS neste år og det tror jeg ikke hadde skjedd med Janne i en høst sesong når jeg ser på 2019 og 2020. Får håpe jeg tar feil. Lykke til igjen. 

Den delen av påstanden din jeg er soleklart mest uenig i, får vi aldri testa. Nemlig dette med at Janne hadde klart å berge plassen i høst.

 

Kampen i går synes jeg viste to ting veldig tydelig:

1. Selv etter bare en uke i sjefsstolen fikk Kjønø løftet intensiteten, både i press og (spesielt) på kontringer/overganger helt fra starten av kampen. Et klart pluss i boka til Kjønø.

2. Spillerene er for dårlig trent til å takle punkt 1 gjennom en hel kamp. De klarte det ikke en hel omgang engang. Og det var ikke et vanvittig press vi kjørte fra starten av i går, så det burde vært mulig å stå i det i bortimot 90 minutter. At spillerne ikke holder en helt vanlig 90 minutters fotballkamp med forventet intensitet er en skikkelig skrape i lakken for Janne.

 

Så ille som det viser seg at det står til sportslig, så kan det faktisk være at det var riktig å sparke Janne likevel, selv om det er noe skikkelig dritt med slik midt-i-sesong-oppsigelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev geirti:

Den delen av påstanden din jeg er soleklart mest uenig i, får vi aldri testa. Nemlig dette med at Janne hadde klart å berge plassen i høst.

 

Kampen i går synes jeg viste to ting veldig tydelig:

1. Selv etter bare en uke i sjefsstolen fikk Kjønø løftet intensiteten, både i press og (spesielt) på kontringer/overganger helt fra starten av kampen. Et klart pluss i boka til Kjønø.

2. Spillerene er for dårlig trent til å takle punkt 1 gjennom en hel kamp. De klarte det ikke en hel omgang engang. Og det var ikke et vanvittig press vi kjørte fra starten av i går, så det burde vært mulig å stå i det i bortimot 90 minutter. At spillerne ikke holder en helt vanlig 90 minutters fotballkamp med forventet intensitet er en skikkelig skrape i lakken for Janne.

 

Så ille som det viser seg at det står til sportslig, så kan det faktisk være at det var riktig å sparke Janne likevel, selv om det er noe skikkelig dritt med slik midt-i-sesong-oppsigelser.

Gode tanker!

Apropos kondisjon; Jeg mistenker at Corona fortsatt har negativ effekt på formen til enkelte. Potensielle ettervirkninger av Corona skal man ikke kjimse av, jeg har selv tre venner (ca 40 år med normal helse) som nå fortsatt sliter med 70 % lungekapasitet. Vi får nok ikke svar på dette, men det hadde vært interessant å se om dette har blitt kartlagt i klubben. Kanskje Jon har noen tanker han vil dele med oss rundt dette?

Når det er sagt, tror også jeg at treningene har hatt for lavt nivå  over lang tid. 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev bluemaster:

Apropos kondisjon; Jeg mistenker at Corona fortsatt har negativ effekt på formen til enkelte. Potensielle ettervirkninger av Corona skal man ikke kjimse av, jeg har selv tre venner (ca 40 år med normal helse) som nå fortsatt sliter med 70 % lungekapasitet. Vi får nok ikke svar på dette, men det hadde vært interessant å se om dette har blitt kartlagt i klubben. Kanskje Jon har noen tanker han vil dele med oss rundt dette?

 

Jeg ser denne mistanken/usikkerheten rundt dette med korona dukker opp til stadighet. Men dette stusser jeg litt over, ikke fordi sen-korona ikke er kjent og et faktisk problem, men fordi det ikke skulle kunne gå ubemerket hen hos toppidrettsutøvere. Med en så tett medisinsk oppfølging som jeg forventer at gutta våre har, både generelt, men spesielt i etterkant av positiv koronatest, så forventer jeg at dersom det fysiske ikke er tilbake, f.eks O2-opptak, så konkluderer man med at spillerne ikke kan utføre jobben sin (spille 90 minutters kamper på høy intensitet) og dermed blir sykemeldte, ikke at de spiller men hangler seg rundt. Siden dette ikke har vært tilfelle, kan jeg ikke annet enn anta at korona ikke påvirker den fysiske kapasiteten til gutta nevneverdig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


55 minutter siden skrev JeanClaude:

Hvor bra var dette ? Jeg har sett og analysert og slik oppfatter jeg kampen:  Kjønø gikk for en formasjonsendring med Azemi på topp i en slags 442 med Nusa i en litt flakkende 10er-rolle. Det overrasket tydeligvis Godset og jeg mener at planen ikke var så gal.  Vi har hatt mange problemer i år, men midtbanes duellkraft har kanskje vært en av de største utfordringene våre. Vi kom noe bedre opp i ballfører på midten og fikk til noen brudd som ga muligheter. Dette systemet var Godset ikke forberedt på og de brukte tid på å finne mottrekk.  På nedsiden for oss var at vi heller ikke var gode på det - i den betydning av at vi ikke har prøvd det i kamper tidligere med samme mannskap. Azemi lå ofte litt feil, og gikk i offside i avgjørende situasjon. Etter hvert mistet vi fordelen av overraskelsen og Godset fant mottrekk. De la tidvis 2 mann på Nusa, mens Oliver fikk større frihet og det var ingen tilfeldighet at det ble han som skåret. Når det gjaldt Friday, synes jeg Kjønø hadde gjort hjemmeleksa godt. Vi greidde stort sett å gå tidlig i kroppen hans når han ble spilt opp på feilvendt og hindret han i å komme til mange store sjanser. Friday avslørte likevel at vi sliter med tempoet i forsvar ved flere anledninger.  At han skåret det avgjørende målet med en flikk, er en type hendelse som det er vanskelig å gardere seg mot og å trene bort. Om vår nye trener gjorde en del riktig og ga en ny giv, er jeg overrasket over det som skjedde omkring Godsets første mål.  Her serverte Stengel en Flo-pasning som han ofte gjør - ingen sensasjon det - men veldig overrasket over at Stengel var helt upresset og at forsvaret ble tatt helt på senga. Her er det noen som ikke har forberedt seg bra nok. Kort om straffemissen: Det virket ikke som om det var avtalt på forhånd hvem som skal ta straffer - kan det virkelig være riktig: Normann Hansen vill først ta, men så grep Skytte inn. Har ikke trenerteamet trent dette og er det ikke avtalt noe omkring dette ? Å finte bort keeper og sette ballen midt i mål er en vanskelig øvelse og må ikke prøves av noen som ikke har trent dette gjennom nitidige øvelser.  Vi kunne ha hatt flaks og fått med oss 3 eller 1 poeng i går, hadde straffa gått i mål. Alt i alt var likevel Strømsgodset beste laget. Det foregår både en åpen og en lukket trenerdebatt på forumet. Åpent ved at noen hevder at JJ var utdatert og at treningene hans var slappe, mens andre mer indirekte hevder at gårdsdagen representerte en ny giv med trening og trener.  Jeg tror ikke trenerbytte er det som avgjør hvorvidt vi rykker ned eller ikke. Jeg tror fortsatt at vi mangler 2-3 kvalitetspillere for å greie oss - og det begynner å haste med å få dem på plass.

Ja Stabæk forsvarte seg i 442, angrep mer med 3 stoppere, 2 brede spillere, 2 sentralt, Nusa og Normann i sidemellomrommet, og Azemi på topp dom også droppet en del ned. Offensivt var det altså mer prinsipper man fulgte, og ikke formasjon.

 

Def har Stb god kontroll i starten frem til Stengel droppet ned, avstanden ble for lang for Nusa og Edvardsen å sette press siden de markerte andre spillere. Dette løste seg bedre etter den lille drikkepausen da Shala lå nede, da ble Nusa bedt om å være nærmere Stengel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Godset - Stabæk 18. juli kl. 20.00
×
×
  • Opprett ny...