Gå til innhold

Kamptråd: Godset - Stabæk 18. juli kl. 20.00


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


4 timer siden skrev Luguber:

Ikke at bosted nødvendigvis sier noe om klubbtilhørighet... 

Mvh Luguber, som ser Marienlyst fra soveromsvinduet sitt. 

Hehe, bosatt i Drammen selv... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


40 minutter siden skrev RedWhiteandBlaa:

Utsolgt på bortefeltet nå. De slipper vel inn folk med blaa drakt på resten av stadion? Ingen "høyrisikokamp" dette?

Bare å kjøpe andre steder. Dette kan godset skylde seg selv. Men det er jo greit å kjøpe med utgangspunkt i så nærme bortefeltet som mulig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev RedWhiteandBlaa:

Utsolgt på bortefeltet nå. De slipper vel inn folk med blaa drakt på resten av stadion? Ingen "høyrisikokamp" dette?

På Nadderud får vertene beskjed om at drakter og skjerf skal av på andre steder enn bortefeltet. Selv mot Tromsø, hvor vi ikke var i nærheten av utsolgt. Bør kanskje revurdere drakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


52 minutter siden skrev Gladlaksen:

image.thumb.jpeg.562364863f36fd6638f6889e2e41e504.jpegReiste gjennom Drammen for en liten stund tilbake. Støtte på denne her. 
Det er som tilrettelagt for en blaa og mørkeblaa fest i Drammen, kommende søndag!

Pluss i boken, til Sparebank1 for det «skjulte budskapet».

Skulle nesten tro at de har gjenbrukt en gammel reklame fra Sparebank1 Østlandet og byttet ut Bærum/Stabæk med Drammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


38 minutter siden skrev arni:

Godset som var tippet ned før sesongen, har snudd alt med gode signeringer av Valsvik og Friday

Jeg har dessverre (?) ikke fått sett Godset i år. Hvor viktig har Friday vært i spillet deres?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tallmessig står han med 4 mål og 0 assist. 2 av målene var hhv 3-0 og 4-0 mot Sandefjord.

Rangerers lagene etter hvor stor andel av målene toppscorern har scoret, er Godset nede på 10. plass, så det er jo ikke sånn at han har båret laget alene. 

Av de under finner vi bl.a. Enga, Sarpsborg, Haugesund og Kristiansund der Dønnum/Lindseth/Wadji/Bye ikke har spilt like mye som Friday. De andre lagene som har hatt mindre relativt uttelling fra toppscoreren sin er Stabæk (Nusa) og Mjøndalen. For sistnevnte er Ovenstad toppscorer og har spilt alt. Så det er egentlig eneste lag der de har en toppscorer som har spilt fast, og som har scoret mindre andel av målene for laget sitt enn det Friday har gjort. I tillegg utpeker jo selvfølgelig vi oss med å være det eneste laget der den faste spissen står med ett mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev arni:

Da har du noe å se fram til/frykte på søndag. Klassespiller med en voldsom skuddfot

Har som sagt ikke sett dem, men det har tydeligvis du. Hvor er det det stopper siden han ikke scorer mer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kikk på litt høydepunkter fra kampene. Friday ikke langt bak Ohi på spillerbørsene, god til å sette opp resten av de offensive i fine posisjoner

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 minutter siden skrev odd:

 I tillegg utpeker jo selvfølgelig vi oss med å være det eneste laget der den faste spissen står med ett mål.

Hmm. Nå ble jeg litt usikker her. Har vi en fast spiss?

 

Hvis det er Kino du sikter til, så har han startet kun 7 av 10 kamper, og spilt under 60 minutter i snitt per kamp. Jeg mener ikke å si at han burde fått mer spilletid, bare at vi egentlig ikke har noen fast spiss.

 

Jeg vil derimot på stå at vi har en fast keeper, tre faste i forsvar, en fast sentral midtbane (sukk), og to faste kanter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


56 minutter siden skrev geirti:

Hmm. Nå ble jeg litt usikker her. Har vi en fast spiss?

 

Hvis det er Kino du sikter til, så har han startet kun 7 av 10 kamper, og spilt under 60 minutter i snitt per kamp. Jeg mener ikke å si at han burde fått mer spilletid, bare at vi egentlig ikke har noen fast spiss.

 

Jeg vil derimot på stå at vi har en fast keeper, tre faste i forsvar, en fast sentral midtbane (sukk), og to faste kanter.

Utenom Skytte (!?), hvem er den andre faste sentral midt du tenker på? Det har blitt byttet mye mellom Torgersen, Kay og Solbakken..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev bluemaster:

Utenom Skytte (!?), hvem er den andre faste sentral midt du tenker på? Det har blitt byttet mye mellom Torgersen, Kay og Solbakken..

Hva mener du "hvem er den andre"? Det var Skytte jeg tenkte på. Har spilte alle kamper og har et snitt på 83 minutter per kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev geirti:

Hva mener du "hvem er den andre"? Det var Skytte jeg tenkte på. Har spilte alle kamper og har et snitt på 83 minutter per kamp.

Misforståelsen er vel at du mener at en sentral midtbanespiller er fast, mens han tror du mener at den sentrale midtbanen er fast.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev geirti:

Hmm. Nå ble jeg litt usikker her. Har vi en fast spiss?

Hvis det er Kino du sikter til, så har han startet kun 7 av 10 kamper, og spilt under 60 minutter i snitt per kamp. Jeg mener ikke å si at han burde fått mer spilletid, bare at vi egentlig ikke har noen fast spiss.

Det bare føles som en evighet... 🙂 Jeg skal være enig i at han kanskje ikke skal regnes som "fast" under ett, men selv om han ble mye byttet ut vil jeg si han var fast frem til de to siste kampene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev geirti:

Hva mener du "hvem er den andre"? Det var Skytte jeg tenkte på. Har spilte alle kamper og har et snitt på 83 minutter per kamp.

Du skrev at vi har en fast sentral midtbane. Du mente kanskje en fast sentral midtbanespiller? Uansett bare en misforståelse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


50 minutter siden skrev bluemaster:

Du skrev at vi har en fast sentral midtbane. Du mente kanskje en fast sentral midtbanespiller? Uansett bare en misforståelse!

Innser at det ble litt agressivt skrevet. Ja, du har rett. Angående spillerne du skrev som drev og roterte, vi har jo Shala også - jeg regner det egentlig som at vi har spilt med en spiss og tre sentrale midtbanespillere i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


22 minutter siden skrev Slum:

10 nordmenn fra start morgen, dersom vi skal tolke dagens trening rett. 

Fullstendig uavhengig av det du har skrevet over: regner du Shala som norsk? Han er vel født og oppvokst i Norge, men har antageligvis dobbelt statsborgerskap og spiller landskamper for Kosovo.

 

Forresten, kan man tippe at 7 av de norske kom til Stabæk før de fylte 20?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Godset - Stabæk 18. juli kl. 20.00
×
×
  • Opprett ny...