Jump to content

Kamptråd: Godset - Stabæk 18. juli kl. 20.00

Recommended Posts

God start. Men vi er som vanlig ganske hjelpesløse foran kassa. Og så kan man jo allerede lure på hvorfor styret ventet 10 kamper med å sparke Janne. Ser jo ut som vi ønsker å spille fotball faktisk.

Vi er så utrolig temposvake og skjøre bakover. Er redd vi må score mange mål denne sesongen for at vi skal vinne kamper. Jeppe og Wangberg er bare ikke gode nok, dessverre.

1 time siden skrev JeanClaude:

Dette blir en spennende kamp - jeg har satt av dagen i morgen til å analysere nye formasjoner, plasseringer, bevegelser med og uten ball, press på ballfører og presshøyde og ikke minst aggresiviteten hos våre spillere.

Gleder meg til analysen!

Vi savner Valsvik. Han er jo to hoder høyere enn Piggy. 

Vi orker ikke dette kjøret i 90 min. Vi trodde kampene var over etter 1-0 til oss. Nå taper vi mest sannsynlig og vi rykker ned med god margin. 

Kjønøs spillestil kan få tid å få implementert. Vi er ikke trent til dette hardkjøret. Så etter en hard treningsvinter forventer jeg at vi kjemper i toppen i OBOS neste år. 

Solbakken ut og inn med Torgersen/Lumanza. vi trenger løpskraft, duellstyrke og pasningskvalitet. Lumanza har de to sistnevnte, men kondisen er vel litt kom si kom sa. Men en Lumanza med krempasninger i bakrom er sårt savnet. 

Dette er da veldig mye bedre enn hvordan vi har fremstått tidligere i sesongen. Vi går på overganger (og scorer ett mål!) og forsvarer oss brukbart. En tellefeil på målet, og ble presset litt tilbake mot slutten av omgangen, men uansett stor fremgang fra før i sesongen. Spill som dette og jeg har trua!!

Vi må få demmet opp for krosserne til Valsvik over på venstresiden vår og bli mye bedre å forsvare oss der. Kommer alt for lett med innlegg inn! 

Ingen grunn til svartmaling her. Ser ut som vi har en plan og hvertfall mer vilje! Vi må demme opp rundt Stengel og være skarpere i markeringene. Så tror jeg vi scorer igjen.