Gå til innhold

Medlemsmøte 05.08.2021 18:00


Ancvik
 Del

Anbefalte innlegg


5 minutter siden skrev Torres:

Skjønner egentlig spillerene våre hva det betyr å kle seg i drakten vår? 

Motspørsmål: Er det noen forskjell i å spille i drakten vår vs å spille i en annen drakt? For gutter som Pignatel, Jeppe, Nusa og Hammy forventer jeg ekstra lojalitet. Jeg ser imidlertid ikke helt at en spiller som Wangberg skal føle mer ansvar i Stabæk-drakten enn i Tromsø-drakten osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg forventer hvertfall at man kriger, sliter og kjemper hele matchen. Man skal være stolt over å kle seg i drakten, uavhengig av hvor man kommer fra, gjør man ikke det kan man finne seg en annen klubb å representere. Man er ikke her for å heve lønn og gi faen! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev odd:

Motspørsmål: Er det noen forskjell i å spille i drakten vår vs å spille i en annen drakt? For gutter som Pignatel, Jeppe, Nusa og Hammy forventer jeg ekstra lojalitet. Jeg ser imidlertid ikke helt at en spiller som Wangberg skal føle mer ansvar i Stabæk-drakten enn i Tromsø-drakten osv.

Og så er vi et springbrett til utlandet og andre norske klubber, så unge som hentes inn skal jo være her et par år før skal videre....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


31 minutter siden skrev Torres:

Man er ikke her for å heve lønn og gi faen! 

Mens det er noe man er i Sandefjord, Sarpsborg og Haugesund?

Jeg forstår hva du mener. Det er irriterende når spillere virker å ikke gidde. Vi har vel et godt eksempel på en spiller det er umulig å tenke seg har fått beskjed om å holde igjen i alle situasjonene han daffer rundt. Men jeg tror det er naivt å opphøye Stabæk-drakta til noe mer enn en arbeidsgiver for mange. På samme måte som jeg vil si det om Mjøndalen-drakta, KBK-drakta osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Problemet er mangelen på klubbspillere. Alle som går gradene i klubben selges etter 2 sesonger. Vi mangler en Skjønsberg, Stenvoll, Stenersen osv osv. Noen må bære kulturen videre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev marbor:

To spm som ikke er besvart over her. Lurer i grunn på det samme: 

1) Blir møtet streamet?

2) Mulig å få med noen fra styrene på møtet? Moe og Bergh-Jacobsen?

@Ancvikhvordan kan vi få svar på disse spørsmålene? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 8/1/2021 den 19.04 skrev marbor:

To spm som ikke er besvart over her. Lurer i grunn på det samme: 

1) Blir møtet streamet?

2) Mulig å få med noen fra styrene på møtet? Moe og Bergh-Jacobsen?

Hei,

Beklager det har tatt tid å få svar på spørsmål her inne. Har vært på ferie, så har ikke vært på forumet de siste dagene. 

1) Våre medlemsmøter blir ikke streamet.

2) Skal se om vi kan få kan få noen fra styret til også å stille, men kan ikke garantere noe. Skal komme med oppdatering i denne tråden når jeg har fått svar.

Oppdatering: Blir dessverre ingen fra styret på møtet

Endret av Ancvik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 7/26/2021 den 1.59 skrev Otern:

Er det no aldersgrense på medlemsmøte eller kan man dukke opp selv om man er under 18 år?

Medlemsmøtene er åpne for alle våre medlemmer og du er selvfølgelig velkommen selv om du er under 18 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil de på forumet som er mest kritiske til ledelsen og ting som skjer i klubben fortsatt utebli fra disse medlemsmøtene eller vil vi se dem klokken 18:00 i kveld? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Slum:

Vil de på forumet som er mest kritiske til ledelsen og ting som skjer i klubben fortsatt utebli fra disse medlemsmøtene eller vil vi se dem klokken 18:00 i kveld? 

Hva tror du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Slum:

Vil de på forumet som er mest kritiske til ledelsen og ting som skjer i klubben fortsatt utebli fra disse medlemsmøtene eller vil vi se dem klokken 18:00 i kveld? 

Hvem tenker du på?  Uansett; Det viktigste er vel at de som er minst kritiske dukker opp, slik at det blir et hyggelig møte.

5 minutter siden skrev sexxes:

Hva tror du?

Hva tror DU?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


37 minutter siden skrev mbh:

Hvem tenker du på?  Uansett; Det viktigste er vel at de som er minst kritiske dukker opp, slik at det blir et hyggelig møte.

Hva tror DU?

Jeg tror ikke de som er mest kritiske dukker opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om det viktigste er å ha en koselig kveld, kan man invitere representantene fra klubben på tacokveld hjemme. Tenker at medlemsmøte er en allright anledning til å få svar på en del ting som åpenbart gjøres/har blitt gjort feil..  

Får ikke stilt selv, men håper det kommer kritiske spørsmål og at de som representerer klubben svarer så ærlig som mulig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


35 minutter siden skrev Torres:

Om det viktigste er å ha en koselig kveld, kan man invitere representantene fra klubben på tacokveld hjemme. Tenker at medlemsmøte er en allright anledning til å få svar på en del ting som åpenbart gjøres/har blitt gjort feil..  

Får ikke stilt selv, men håper det kommer kritiske spørsmål og at de som representerer klubben svarer så ærlig som mulig. 

Send oss gjerne dine spørsmål på mail til: styret@stabaek.no, det gjelder selvfølgelig dere andre også som ikke har anledning til å komme i kveld

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Medlemsmøte 05.08.2021 18:00
×
×
  • Opprett ny...