Jump to content

Pål Alexander Kirkevold

Recommended Posts

Vaffal/jaffal glad for at det ikke ble fetteren hans, Ole Alexander FiliBom-Bom-Bom. 

(drømmer om jobb i Nytt-på-nytt)

52 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Har sett mange av kampene hans i Superligaen fra 2017 til 2019. Dette har jeg tro på!

Kult! Men er det noen som har sett han spille siste året/to årene? 

12 minutter siden skrev bluemaster:

Kult! Men er det noen som har sett han spille siste året/to årene? 

Har sett han spille litt de siste to årene også (dog mest på TV), men han har vært mye skadet og i mange kamper har han blitt byttet inn/ut underveis.

Heldigvis har jeg også sett at han har gamle takter inne – spesielt når det gjelder å være på riktig sted til riktig tid og også evnen til å skape mye ut av lite.

Virker som at han er tilbake fra skade nå, og forstår godt at han nå ønsket å gå fra dansk 1. divisjon til Eliteserien – han har et mye større potensiale enn hva han har fått vist siden 2019.

Jeg mener det er god grunn til å være optimistisk.

1 time siden skrev nichb:

Kjenner mer helt likegyldig til en overgang.... Det skremmer meg litt... 

Men ikke mere likegyldig enn at du blir litt skremt. Det må du kunne si deg fornøyd med, syns jeg.

2 timer siden skrev Jan Fredrik:

Har sett han spille litt de siste to årene også (dog mest på TV), men han har vært mye skadet og i mange kamper har han blitt byttet inn/ut underveis.

Heldigvis har jeg også sett at han har gamle takter inne – spesielt når det gjelder å være på riktig sted til riktig tid og også evnen til å skape mye ut av lite.

Virker som at han er tilbake fra skade nå, og forstår godt at han nå ønsket å gå fra dansk 1. divisjon til Eliteserien – han har et mye større potensiale enn hva han har fått vist siden 2019.

Jeg mener det er god grunn til å være optimistisk.

Slik jeg kan se det så har han vært på «rett sted til rett tid» en gang de siste 2 årene. Ikke optimist

Nix ikke ennå - det er aldri helt gunstig når slike saker lekker før blekket er tørt. Det er fler klubber på spissjakt. Men ta det med ro - i og med hvor skeptisk jeg er til denne overgangen - så går den nok i orden skal du se 😜

Vi overlever sikkert at denne tråden blir liggende på hovedforumet frem til en overgang er bekreftet. Det tar sikkert ikke altfor lang tid. Vi vet jo at han skal bytte klubb så gjenstår det å se hvor han skal.

Takk for tilliten…

Da jeg laget tråden var det bekreftet fra Hobro (som siden de nevnte det tyder på at det var en avtale mellom Stabæk og Hobro også) og NTB (som er en relativt seriøs kilde). Sistnevnte ble videreformidlet av diverse store nyhetssteder i Norge. 

Beklager veldig til @mbh, det var selvfølgelig uakseptabelt av meg å lage tråden. Hvis du sender regningen for ekstra psykologtimer som ble nødvendig grunnet dette, skal jeg se hva jeg får til. 

PS: Som du sikkert vet er det ikke mulig for en bruker å flytte innholdet i ettertid, og siden du sikkert har sett tråden har allerede moderatorteamet blitt oppfordret til å flytte innholdet. 

12 minutter siden skrev odd:

Takk for tilliten…

Da jeg laget tråden var det bekreftet fra Hobro (som siden de nevnte det tyder på at det var en avtale mellom Stabæk og Hobro også) og NTB (som er en relativt seriøs kilde). Sistnevnte ble videreformidlet av diverse store nyhetssteder i Norge. 

Beklager veldig til @mbh, det var selvfølgelig uakseptabelt av meg å lage tråden. Hvis du sender regningen for ekstra psykologtimer som ble nødvendig grunnet dette, skal jeg se hva jeg får til. 

PS: Som du sikkert vet er det ikke mulig for en bruker å flytte innholdet i ettertid, og siden du sikkert har sett tråden har allerede moderatorteamet blitt oppfordret til å flytte innholdet. 

Det var bare ment som en spøk, så det går bra uten psykologisk hjelp, for min del. Nå er posten også fjernet av en eller annen skvetten moderator, så dermed er det bare for meg å stille meg i skammekroken og se hva som skjer.

4 minutter siden skrev arni:

Du må da ikke forsøke deg på humor herinne!😂 Feiler alltid mbh

Hvis du hadde sett meg, hadde du forstått min manglende forståelse for hårsårhet.

Her var det mye fjas...

Om overgangen mot formodning ikke skulle bli noe av så kan innleggene her flyttes til Nye spillere. Men det er nok såpass sikkert at vi lar den ligge foreløpig.