Gå til innhold

Kasper Pedersen


duckster
 Del

Anbefalte innlegg


2 minutter siden skrev BlaaSpanjol:

Veldig imponert av Kasper ikveld! Blir utrolig viktig nå med Wangberg (og Mesik?) ute med suspensjon mot Særp.

Mesik har fortsatt et gult kort å gå på før må stå over.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Røyk først på beep-testen igår. Slått av 10 utespillere og 2 keepere (herlig oppmøte)

 

var en av våre desidert dårligste spillere på høsten i fjor. Ikke mye som tyder på at han har bitt tenna sammen og trent hardt i juleferien for å bidra på nyåret…

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det bekymrer meg egentlig ikke i det hele tatt. Hvor ofte løper spillere 20 meter en retning, snur og løper tilbake før de har 5 sek pause og gjør det igjen, uten ball til og med. Og spesielt ikke som midtstopper?!

 

Edit

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev O store:

Det bekymrer meg egentlig ikke i det hele tatt. Hvor ofte løper spillere 20 meter en retning, snur og løper tilbake før de har 5 sek pause og gjør det igjen, uten ball til og med. Og spesielt ikke som midtstopper?!

Edit

Du mener korte spurter og raske retningsendringer er irrelevant for en forsvarsspiller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


39 minutter siden skrev boie:

Du mener korte spurter og raske retningsendringer er irrelevant for en forsvarsspiller?

Nope. Jeg mener sprinter på 20 meter, snu og løpe 20 meter tilbake for så å repetere dette mange ganger med 5 sek pause er irrelevant. Spesielt uten at en ball er involvert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev O store:

Nope. Jeg mener sprinter på 20 meter, snu og løpe 20 meter tilbake for så å repetere dette mange ganger med 5 sek pause er irrelevant. Spesielt uten at en ball er involvert.

Forsvarsspillere (du nevnte midtstopper i innlegget jeg kommenterte) løper veldig mye uten ball, og de kunne jo selvfølgelig hatt andre vinkler enn 180 grader, men tror ikke det har så mye å si. Poenget med denne øvelsen er å teste fysisk (og psykisk) utholdenhet, finne ut hvilket nivå de er på og hvem som har gjort jobben de fikk beskjed om før ferien. Med fasiten i hånd vet trenerne hvilket nivå av intensitet de kan/må ligge på fremover. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


50 minutter siden skrev boie:

Forsvarsspillere (du nevnte midtstopper i innlegget jeg kommenterte) løper veldig mye uten ball, og de kunne jo selvfølgelig hatt andre vinkler enn 180 grader, men tror ikke det har så mye å si. Poenget med denne øvelsen er å teste fysisk (og psykisk) utholdenhet, finne ut hvilket nivå de er på og hvem som har gjort jobben de fikk beskjed om før ferien. Med fasiten i hånd vet trenerne hvilket nivå av intensitet de kan/må ligge på fremover. 

Jepp, ser hvertfall den psykologiske testen her. At de løper uten ball er jeg helt enig i, men de beveger seg alltid i forhold til en ball + med og motspillere. I mine øyne ville en flink trener klart å konstruere en løpstest som var relevant til hvilken posisjon spillerne har

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

1 time siden skrev Bebe:

Kasper Pedersen spiller med en helt annen selvtillit i år enn i fjor. Takk, Kasper💙

Både bedre selvtillit OG et nivå som passer han bedre. Vært solid hele sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kasper Pedersen
×
×
  • Opprett ny...