BlaaSpanjol 570 Share Posted October 31, 2021 Share Posted October 31, 2021 Veldig imponert av Kasper ikveld! Blir utrolig viktig nå med Wangberg (og Mesik?) ute med suspensjon mot Særp. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 4,836 Share Posted October 31, 2021 Share Posted October 31, 2021 2 minutter siden skrev BlaaSpanjol: Veldig imponert av Kasper ikveld! Blir utrolig viktig nå med Wangberg (og Mesik?) ute med suspensjon mot Særp. Mesik har fortsatt et gult kort å gå på før må stå over.. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaSpanjol 570 Share Posted October 31, 2021 Share Posted October 31, 2021 Akkurat nå skrev nichb: Mesik har fortsatt et gult kort å gå på før må stå over.. Takker! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,032 Share Posted October 31, 2021 Share Posted October 31, 2021 1 minutt siden skrev BlaaSpanjol: Takker! Men Wangberg er suspendert mot sarpsborg pga gule kort 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Bruaset 3,519 Popular Post Share Posted November 2, 2021 Popular Post Share Posted November 2, 2021 https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/forlod-efb-og-hyballa-kasper-p-glad-i-stabaek/ Kasper P. glad i Stabæk 19 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Stephanois_ 201 Share Posted January 25 Share Posted January 25 Godt gået, mand! Fy faen for noe uproft piss… 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,032 Share Posted January 25 Share Posted January 25 12 minutter siden skrev Stephanois_: Godt gået, mand! Fy faen for noe uproft piss… ? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Stephanois_ 201 Share Posted January 25 Share Posted January 25 Røyk først på beep-testen igår. Slått av 10 utespillere og 2 keepere (herlig oppmøte) var en av våre desidert dårligste spillere på høsten i fjor. Ikke mye som tyder på at han har bitt tenna sammen og trent hardt i juleferien for å bidra på nyåret… 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,267 Share Posted January 25 Share Posted January 25 Denne øvelsen er vell ikke akkurat egnet for dem som er treige heller... Tror ikke Pedersen er i dårlig form, men er bare treig, noe som vi vet fra før. 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M-A-N 2,943 Popular Post Share Posted January 25 Popular Post Share Posted January 25 En må jo ryke først. Når Skytte ikke var med var vel ikke oddsen høy på Pedersen kanskje. Pedersen viste progresjon gjennom høsten etter en trøblete start. Tror han blir en bra «squad player» å ha med seg i OBOS. 13 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
O store 260 Share Posted January 25 Share Posted January 25 Det bekymrer meg egentlig ikke i det hele tatt. Hvor ofte løper spillere 20 meter en retning, snur og løper tilbake før de har 5 sek pause og gjør det igjen, uten ball til og med. Og spesielt ikke som midtstopper?! Edit 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
boie 1,479 Share Posted January 25 Share Posted January 25 17 minutter siden skrev O store: Det bekymrer meg egentlig ikke i det hele tatt. Hvor ofte løper spillere 20 meter en retning, snur og løper tilbake før de har 5 sek pause og gjør det igjen, uten ball til og med. Og spesielt ikke som midtstopper?! Edit Du mener korte spurter og raske retningsendringer er irrelevant for en forsvarsspiller? 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
O store 260 Share Posted January 25 Share Posted January 25 39 minutter siden skrev boie: Du mener korte spurter og raske retningsendringer er irrelevant for en forsvarsspiller? Nope. Jeg mener sprinter på 20 meter, snu og løpe 20 meter tilbake for så å repetere dette mange ganger med 5 sek pause er irrelevant. Spesielt uten at en ball er involvert. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
boie 1,479 Share Posted January 25 Share Posted January 25 17 minutter siden skrev O store: Nope. Jeg mener sprinter på 20 meter, snu og løpe 20 meter tilbake for så å repetere dette mange ganger med 5 sek pause er irrelevant. Spesielt uten at en ball er involvert. Forsvarsspillere (du nevnte midtstopper i innlegget jeg kommenterte) løper veldig mye uten ball, og de kunne jo selvfølgelig hatt andre vinkler enn 180 grader, men tror ikke det har så mye å si. Poenget med denne øvelsen er å teste fysisk (og psykisk) utholdenhet, finne ut hvilket nivå de er på og hvem som har gjort jobben de fikk beskjed om før ferien. Med fasiten i hånd vet trenerne hvilket nivå av intensitet de kan/må ligge på fremover. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
O store 260 Share Posted January 25 Share Posted January 25 50 minutter siden skrev boie: Forsvarsspillere (du nevnte midtstopper i innlegget jeg kommenterte) løper veldig mye uten ball, og de kunne jo selvfølgelig hatt andre vinkler enn 180 grader, men tror ikke det har så mye å si. Poenget med denne øvelsen er å teste fysisk (og psykisk) utholdenhet, finne ut hvilket nivå de er på og hvem som har gjort jobben de fikk beskjed om før ferien. Med fasiten i hånd vet trenerne hvilket nivå av intensitet de kan/må ligge på fremover. Jepp, ser hvertfall den psykologiske testen her. At de løper uten ball er jeg helt enig i, men de beveger seg alltid i forhold til en ball + med og motspillere. I mine øyne ville en flink trener klart å konstruere en løpstest som var relevant til hvilken posisjon spillerne har 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Leskur 856 Share Posted May 19 Share Posted May 19 Takk for et glimt av lys din gode dreng! 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts