Gå til innhold

Kamptråd: Mjøndalen - Stabæk onsdag 29.7 kl 19.00


Øistein
 Del

Anbefalte innlegg


2 minutter siden skrev Latmann:

Det var ikke straffe.  Sandberg bokser og treffer MIF spilleren med albuen

Det høres ut som en klar straffe slik du forklarer det.

Uansett veldig lettet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forsterkninger med ERFARING er gull verdt nå og inn i FREMTIDEN, viktig å holde på Edvardsen, Nusa og spillere som dem så lenge man kan nå, prøve å si nei selv om det er en del penger på bordet, så lenge man kan og har råd, tror det er viktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev sexxes:

Det høres ut som en klar straffe slik du forklarer det.

Uansett veldig lettet.

Det var albuen som traff, men den var strak.  Kunne truffet hvor som helst på armen.  Det var ikke straffe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev Joachim88:

Det positive idag er den veldig gode arbeidsinnsatsen, og at midtbanen faktisk gjør returløp idag. Defensivt står vi godt. Så får vi se mot Sarpsborg om dette gir en boost eller bare flaks.

Jeg bet meg merke i mange hissige løp fra type 25m hjem mot 16m for å komme opp i kroppen på motspiller som jeg ikke har sett tidligere i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


27 minutter siden skrev Marandinho:

Så jævla deilig!!!!! Nydelig seier! 1 poeng til kval. 3 poeng opp til trygg grunn!

Sinnsykt stor forskjell mellom 3 og 8 poeng til trygg grunn. Nå har vi heng så det holder; 3 lag vi kan passere i løpet av to kamper (og bare ett som kan gå forbi oss ;) )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


46 minutter siden skrev odd:

Svein-Erik Edvartsen blogger at straffen var korrekt. Jeg forstår det fortsatt ikke… 

Edvartsen drikker jo maling til frokost daglig, kanke stole på han. @fotballdommer på Twitter er vel 3-4 aktive, anonyme dommere, som tar for seg avgjørelser etter hver runde, ikke sett hva de skriver om denne saken, men bør jo heller støtte seg på dem. 

Edvartsen har jo en agenda mot NFF og norske dommere og er generelt imot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Torres:

Edvartsen har jo en agenda mot NFF og norske dommere og er generelt imot.

Han er ingen gud, men som du skriver har han i hvert fall ikke som refleks å forsvare dommeren, slik mange andre har. Gitt det du skriver og at han denne gangen faktisk støttet dommeren, tilsier det at den var helt klar etter regelboken? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev odd:

Svein-Erik Edvartsen blogger at straffen var korrekt. Jeg forstår det fortsatt ikke…

Godt mulig det er hjemmel for å gi straffe. Men det er alltid vi slike avgjørelser går imot. Aldri i mot RBK,VIF, Molde etc. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Mjøndalen - Stabæk onsdag 29.7 kl 19.00
×
×
  • Opprett ny...