Gå til innhold

Kamptråd: Mjøndalen - Stabæk onsdag 29.7 kl 19.00


Øistein
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg har jo kanskje en uvane å være overivrig på den positive siden, men fornøyd med første omgang. Veldig gode gjennomspill av Ottesen og Skytte. Vi skaper også muligheter, og klarer å gjenvinne ballen høyt. Håper likevel å se at vi får rydda vekk alle de enkle ballene som blir spilt gjennom sentralt på midtbanen mot oss, men det er vel en lengre prosess som må jobbes med, enn å klare å snu det i løpet av pausen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skytte god i dag. Fortsatt litt treig i vendinga når det spilles eller føres gjennom leddet, men ellers meget konstruktiv og bra. Fordel at han kan spilles på med mann i rygg uten at det gir han mye problemer. Tipper han er valgt pga muskler/duellstyrke mot et lag som Mjøndalen.

Tydelig at Kjønø har gitt han klare instrukser. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får si oss fornøyd med dette. Langt fra at vi styrer kampen, men vi ligger solid i forsvar, er tydeligere i press enn før og skaper en del når vi først har ballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns vi gjør det bra defensivt, vi er med nå. Det viktige er det defensive nå, får vi det til å sitte nå så kan dem begynne å bygge opp framover med sikkerheten i ryggen.

Håper det jeg har sett i første omgang er starten på noe nytt, har troen på 3 poeng her og 3 poeng i neste serie runde som jeg har sagt og det viktige er om vi får noen seire nå så kan det gi sult og troen på mer, så det kan gi laget en ny spirit i laget, det jeg håper på nå. Viktig å få feste i denne kampen, tette igjen bakover også kanskje putte en eller to til, det hadde vært gull :) Trenger 3 poeng i dag. Var nesten så jeg stilte som sjåfør i dag også, snakket med Rune som ringte meg i går og han prøvde ringe i dag også men da sov jeg :D Hørte det var snakk om å kjøre en Neoplan Starliner til kampen, men da kjørte sikkert Rune selv da jeg sov :) Vurderer sterkt å kjøpe meg en billett på Jessheim da jeg kan kombinere det med både Ohana i helgen og kjøre en feriebuss til en sørlands camping over helga av alle ting ;)   

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev M-A-N:

Kjønø ikke fornøyd - det liker jeg godt👍

Det er veldig bra tendens :)

Håper Skytte gjør noe veldig bra så folk kan slippe/slutte å skyte på han.

Syns vi skal holde oss for gode til å henge sånn på en spiller hos oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig å se at Sandberg er på i dag. God i cupkampen også. Viktig å ha han ordentlig i form og med selvtillit bak der, spesielt etter noen litt uheldige runder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor i alle dager legger vi oss så jævlig bakpå? Det er fuckings Mjøndalen vi spiller mot, ikke PSG. 

For en jævlig latterlig innstilling til denne andre omgangen, kommer aldri til å holde inn skal vi gjøre det på denne måten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev PKhelten:

Synes vi er tilbake til gamle synder nå. Etter å ha vist gode defensive og offensive tendenser i første.

Nervene som tar dem antar jeg.  Dette er konsekvensen av å ligge der vi gjør, og at hver kamp er cupfinale. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Mjøndalen - Stabæk onsdag 29.7 kl 19.00
×
×
  • Opprett ny...