Gå til innhold

Hva kan DU gjøre med det?


odd
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg tok med en kompis på turen til Drammen i går, slik at vi var to av seksten påmeldte på bussen. I tillegg er det noe kluss med bookingsystemet, slik at mine bookinger alltid blir doble. Noe jeg regner med skaper dobbelt glede hos @Daigo nr 10. Dessuten lo jeg da målene rant inn, og forlot stadion etter kampen - uten å kjefte på spillerne. Jeg er med andre ord bevisst mitt kroppsspråk, noe jeg har lært av Thomas André: 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev arni:

Cred til Slum som reiser til Sandefjord!

Hva skal han der? Kan anbefale historiske minner fra vikingtiden, kurbadtiden og hvalfangertiden. Skal han se fotball kommer han til å få en irriterende tur tilbake til Bærum.

Han vil se et lag uten sjel, plan, selvtillit som kanskje leder med ett mål  etter 20 minutter. Laget kollapser etter pause og flakser inn et 3-1 tap. 
 

Alikevel kommer jeg sikkert til lide meg gjennom 90 minutter foran TV-skjermen. 
Det er supporter det! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev bluemaster:

Hva skal han der? Kan anbefale historiske minner fra vikingtiden, kurbadtiden og hvalfangertiden. Skal han se fotball kommer han til å få en irriterende tur tilbake til Bærum.

Han vil se et lag uten sjel, plan, selvtillit som kanskje leder med ett mål  etter 20 minutter. Laget kollapser etter pause og flakser inn et 3-1 tap. 

@arni: Hva synes du om et innlegg som dette? Synes du det bidrar til å skape engasjement og glede rundt Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev arni:

Hører nok mer hjemme i Realisme tråden😊 Bra du følger sitat reglene her

Cred til deg Odd for å piske liv i prosjekt Kjønø!

@arni: Hva synes du om et innlegg som det vi omtaler? Synes du det bidrar til å skape engasjement og glede rundt Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hadde faktisk forventet at folk klarte å se at ordet "søppel" i den sammenhengen var min oppfatning av det som var skrevet. Jeg skulle selvsagt skrevet [søppel] i stedet, og tar selvkritikk på det.

Men greit. Jeg ga det et forsøk. Det ser ut som folk her foretrekker "galgenhumor" nå, så da skal jeg gi meg med forsøk på å se lys i tunnelen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden skrev odd:

Ask not what Stabæk can do for you – ask what you can do for Stabæk (JFK)

Jeg vil gjerne beklage åpningsinnlegget. Det var svært ufint å tillegge JFK et sitat han ikke faktisk har sagt. At mannen er død og ikke kan forsvare seg, gjør overtrampet enda grovere. Jeg lover at det ikke skal skje igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev superblaa:

Er det ekte mennesker bak disse kranglene på forumet, eller er det bot'er med oppdrag om å utslette klubben vår? 

Det er ikke andelen positiv vs negativt engasjement som er utfordringen - men evt. mangel på engasjement.
 

Basert på de siste dagers trafikk, så kan vi vel si at engasjementet i høyeste grad er levende.

Så det vi kan gjøre er å holde engasjementet levende - enten vi tror på solskinn eller regn. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


40 minutter siden skrev arni:

Kjønø håpet på 2 supportere i Sandefjord, tror han blir positivt overrasket😊

Hadde unektelig vært helt konge om support klarte å mobilisere til Sandefjord selv når laget ikke underholder så bra som fansen drømmer om😀

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hva kan DU gjøre med det?
×
×
  • Opprett ny...