Gå til innhold

Gjenåpningstråd: Stabæk - Strømsgodset 29.09


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


Kjør veldig billige billetter til denne kampen. Og typ 50kr billetten på Stabæktribunen? Er så viktig kamp, hadde vært rått med en nærmest fullsatt Nadderud! Pyro før avspark hadde vært rått. Om det er lov/blir godkjent. Må ha revansje fra cup kampen og 3 poeng. Dette laget trenger denne støtten og må kanskje minnes nøyaktig hvor mange som bryr seg og hvilken klubb dem spiller for!

 

@Jon

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får satse på gjenåpningen gjør noe med laget så det er vendepunktet ;)

Btw, skal kjøre U19 landslag i 10 dager så kanskje bare kidnappe hele gjengen (alle lagene), kjøre de til Nadderud så kan vi plukke ut de vi trenger og sette de igjen på Nadderud ;) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal på match gleder meg igjen. Nå kan man endelig være samlet. Gleder meg til endelig å ta Over alt fra nord til sør på en skikkelig måte og andre legendariske sanger. Skal komme tidligere enn vanlig for å støtte gutta på oppvarming. Håper flere andre også gjør det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke at det er så nøye for meg å ikke betale, men er’e gratis så er’e gratis. Jeg får ikke opp gratisbillett på linken fra mailen jeg har fått. Kun valg mellom sesongkort og billett til 200kr. Noen som vet hvordan man henter ut gratisbillett for medlemmer? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev M-A-N:

Ikke at det er så nøye for meg å ikke betale, men er’e gratis så er’e gratis. Jeg får ikke opp gratisbillett på linken fra mailen jeg har fått. Kun valg mellom sesongkort og billett til 200kr. Noen som vet hvordan man henter ut gratisbillett for medlemmer? 

Bare velg billett for sesongkort!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev Blanzinho:

Noen som vet hvorfor deg bare selges billetter på annethvert sete på hovis?

Tipper det er sesongkortinnehavere som har plukket ut billetter før gjenåpningen var en faktum og det kun var mulig å velge annethvert sete.

Etter gjenåpningen har de setene som ikke var tilgjengelige i forrige uke blitt tilgjengeliggjort. 
 

På de ytterste feltene på øvre Hovis, samt hele nedre, er det ledige seter ved siden av hverandre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Øistein:

Må man velge billetter på nytt? Hentet ut to billetter forrige uke

Jeg oppfatter det i sms-en jeg fikk fra klubben i dag at vi ikke trenger å hente ut billetter på nytt. At de billettene vi hentet ut forrige uke gjelder.

Fra Stabæk: «Til kampen imorgen MÅ alle som skal på kamp ta ut billetter via TicketCo som vi sendte informasjon om sist uke.»

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gjenåpningstråd: Stabæk - Strømsgodset 29.09
×
×
  • Opprett ny...