Gå til innhold

Turtråd Brann - Stabæk


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


BRANN - STABÆK | 17. OKTOBER 2021, KL. 17:00
Avreise:
17. oktober, kl. 07:00
Pris før :
kr 399
Pris etter :
kr 500

 

Vi drar til Bergen for denne uhyrlige viktige kampen, vi vet gutta trenger all den støtten de kan få.

Bli med på en tur som fort kan gå i historiebøkene!

Avreise kl 07:00 fra Bekkestua bussterminal.
Hjemreise blir direkte etter kampslutt, vi regner med at vi er tilbake i Bærum mellom kl 0300-0400

Turen er åpen for ikke-medlemmer mot et tillegg på 200/100,-

---
 
Det er en del folk vi vet skal reise med fly, vi ber derfor dere som ikke skal fly om å melde dere på innen tirsdag 12.10 så vi vet om vi kan sende buss eller ikke.
 
 
 OBS! Velg felt A/B som er bortesupport
 
 
 
 
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som skal fly over til Bergen som kan hjelpe oss med å få fraktet en skibag med flagg etc. frem og tilbake? Send meg i så fall en melding.

Support vil selvsagt dekke kostnadene for spesialbagasje på flyet.

Det blir dessverre ingen buss, men det er solgt mange billetter på bortefeltet og vi vil veldig gjerne at det skal se visuelt bra ut. Ingen fra styret har mulighet til å fly over, så derfor trenger vi at noen tar ansvar og hjelper oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Petter:

Er det noen som skal fly over til Bergen som kan hjelpe oss med å få fraktet en skibag med flagg etc. frem og tilbake? Send meg i så fall en melding.

Support vil selvsagt dekke kostnadene for spesialbagasje på flyet.

Det blir dessverre ingen buss, men det er solgt mange billetter på bortefeltet og vi vil veldig gjerne at det skal se visuelt bra ut. Ingen fra styret har mulighet til å fly over, så derfor trenger vi at noen tar ansvar og hjelper oss.

Evt sende med toget? Også plukker noen det opp i Bergen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Jest:

 

Jeg skal ta toget lørdag morgen og flyr hjem søndag 2030. Kan ta det med!

Ta kontakt i innboksen så fikser vi det 

Vi har fått fikset det, men takk for tilbudet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


22 hours ago, Leskur said:

Kan jeg please be dere om å stikke innom No Stress på vei til Bybanen? Turistattraksjon nå. Det var der det famøse  nachet ble skapt.

PS. Pass dere for Zacken.

Passer bra det, nostress ligger i en liten bakgate rett bak metz. Gleder meg som en unge! Bodd i Bergen i mange år men blodet mitt er fortsatt blått

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Melding fra sk i Brann:

Hei! Det har skjedd en feil i billettsystemet vårt slik at bortebillettene deres er merket med inngang 3 og inngang 5. inngang 5 er riktig. Alle som har kjøpt billett skal ha fått sms med riktig inngang, men det hadde vært supert om du kunne spredt infoen litt også i miljøet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Brann - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...