Gå til innhold

Europamesterskapet 6-31 juli 2022 I England


Buss1 Marius
 Del

Anbefalte innlegg


Norge er nok en gang kvalifisert til Europamesterskapet, etter å ha vunnet sin kvalifiseringsgruppe. Etter dagens trekning har Norge, som vanlig, havnet i samme gruppe som vertsnasjonen, England. I tillegg møter vi Østerrike samt Nord Irland, som er i sitt første EM. Vi slipper heldig vis unna åpningskampen, 06.07 England-Østerrike, som går på Old Trafford. Vi skal isteden spille våre kamper på sørkysten. Første 07.07 mot Nord Irland på St. Marys Stadion i Southampton. Vår andre kamp er mot England 11.07 i Brighton på Falmor Stadion. Den tar 30750 tilskuere. Siste kamp er mot Østerrike 15.07 også i Brighton. Vinner vi gruppen spilles kvartfinalen også i Brighton 20.07 og semifinalen 26.07 i Sheffield. Blir vi nr 2 i gruppen spiller vi kvartfinale 21.07 i Brentford (London) og Semifinale 27.07 på Milton Keynes. Finalen er 31.07 på Wembley.

Sørkysten av England, med Brighton og Southampton i juli er jo ikke å klage over, annet an det sikkert er en masse solbrente engelskmenn der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får ihvertfall innledende kamper på anlegg som tar litt folk. For min del tror jeg det kan bli mye fly t/r, men kampene mot Nord Irland og Østerrike satser jeg på + evt kvartfinalen. Ellers ser jeg muligheten for å se Nederland-Sverige og Danmark-Spania.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Europamesterskapet 6-31 juli 2022 I England
×
×
  • Opprett ny...