Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Haugesund - 31.10.21 kl. 18.00 på Nadderud


aksel
 Del

Anbefalte innlegg


Kampene kommer tett som hagel, heldigvis er vi i god form ; )  

Haugesund har 4 poeng på de siste 5 kampene og ligger trygt plassert på midten av tabellen. Forhåpentligvis har de fått med seg Ingos kommentarer og husker at de ikke har noe å spille for. På de siste fem oppgjørene har vi 1 seier, 2 uavgjort og 2 tap. Ingen tap hjemme! Oppgjøret tidligere i år endte 0-0, og var vel ikke voldsomt minneverdig.   

Spent på hvilken inngang som blir lagt til denne matchen og hvordan laget vil fremstå. Isolert sett synes jeg det har sett spennende ut med vingbacker og at vi har typer som passer rollen. Periodevis har vi også klart å stå høyt og sette et godt presspill. Dessverre har vi i større perioder sett fryktelig svake ut i absolutt alt.. 

Håper på følgende lag:

                    Sandberg
Ottesen - Piggy - Wangberg - Mesik - Moe
            Podstawski - Haugen
Edvartsen - Kirkevold - Wernersson 

 

Kom igjen, Stabæk!

Det er utrolig nok ikke over. Det er seks kamper igjen. Det er to poeng opp til kvalik og Brann har et tøffere program igjen. Det er et håp. MEN, vi er pr nå det dårligste laget i ligaen, vi har putta færrest, sluppet inn flest og er i dårligst form. Dårligst på alle parameter. 

Dette er BUNN. Det er nå vi virkelig skal ta samling, det er på søndag det skal slåes tilbake! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag er plutselig kampene kl 18 igjen? Og så 17 igjen neste søndag. For et surr av en terminliste.

forventer ingenting i dag, men tar gjerne i mot en gledelig overraskelse så ikke håpet begraves 100%.

Haugen, Edvartsen, Wangberg og Sandberg er de jeg setter min lit til. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 29.10.2021 den 14.05 skrev aksel:

 

Håper på følgende lag:

                    Sandberg
Ottesen - Piggy - Wangberg - Mesik - Moe
            Podstawski - Haugen
Edvartsen - Kirkevold - Wernersson 

Skeptisk til oppstillingen! Den kan være offensiv, men kan bli svært baktung, flat og defensiv. Kjønø viste vel greit forrige helg at han og laget ikke mestrer å spille med 3 midtstoppere spesielt godt.

Gå for 2 sentrale spisser, i stedet for vingene vi ikke har fått noe utbytte av i det hele tatt.

Offensivt kunne jeg ønske meg noe slik:   

         Haugen

Kirkevold - Edvartsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kjører de vel videre på systemet de har satt, men kunne vært gøy med;

                     sandberg

      Pignatel - Wangberg - Moe  

ottesen -    Podstawski -   Wernersson

        Haugen - Geelmuyden (høyland)

        Edvartsen - Azemi (Kirkevold)

med veldig offensive vingbacker

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev kuk:

Skeptisk til oppstillingen! Den kan være offensiv, men kan bli svært baktung, flat og defensiv. Kjønø viste vel greit forrige helg at han og laget ikke mestrer å spille med 3 midtstoppere spesielt godt.

Gå for 2 sentrale spisser, i stedet for vingene vi ikke har fått noe utbytte av i det hele tatt.

Offensivt kunne jeg ønske meg noe slik:   

         Haugen

Kirkevold - Edvartsen

Helt enig!

Var enorme avstander mellom vinger og spiss på Åråsen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev M-A-N:

I dag er plutselig kampene kl 18 igjen? Og så 17 igjen neste søndag. For et surr av en terminliste.

forventer ingenting i dag, men tar gjerne i mot en gledelig overraskelse så ikke håpet begraves 100%.

Haugen, Edvartsen, Wangberg og Sandberg er de jeg setter min lit til. 

Er vel fordi klokka er stilt en time tilbake?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev M-A-N:

I dag er plutselig kampene kl 18 igjen? Og så 17 igjen neste søndag. For et surr av en terminliste.

Ø

 

2 timer siden skrev M-A-N:

I dag er plutselig kampene kl 18 igjen? Og så 17 igjen neste søndag. For et surr av en terminliste.

18 i dag pga cupfinale for kvinner kl 15. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener at dette er den kampen blant de gjenstående hvor vi har størst sannsynlighet for å ta 3 poeng (og sannsynligvis er avhengige av å gjøre nettopp det). Unibet sine odds 3,4 - 3,5 - 2,25 tilsier at de (avrundet) setter sannsynligeten for poeng til oss til litt under 60 %, og seier til litt under 30 %. Det er ikke spesielt oppløftende...

Men så er vi også eliteseriens soleklart mest gavmilde hjemmelag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden skrev Alltid:

Vil se dette laget fra start:

sandberg

ottesen pignatel wangberg pedersen moe

haugen podstawski

edvartsen høiland wernersson

Spør du meg er Mesik VESENTLIG bedre n Pedersen. Ellers har jeg ikke sett det helt store i Tomas og ser heller Høiland ned på midten med Haugen. Høiland er langt fra en spiss, der vil jeg heller ha en tent Azemi som kan drive et høyt press

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev StabækLegendePåFM:

Spør du meg er Mesik VESENTLIG bedre n Pedersen. Ellers har jeg ikke sett det helt store i Tomas og ser heller Høiland ned på midten med Haugen. Høiland er langt fra en spiss, der vil jeg heller ha en tent Azemi som kan drive et høyt press

Tror det kan være lurt med litt duellkraft og rutine mot et tungt fkh lag derfor mener jeg pedersen er et bedre valg i denne kampen. Høiland er en målsnik i motsetning til azemi og kirkevold, og vi trenger mål i dag for denne kampen må vi vinne. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså vi snakket om Høyland går jeg ut fra? Han er en defensiv midtbanespiller og må ikke forveksles med Tommy Høiland. Tror aldri noen har kalt vår Martin Høyland for en målsnik før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


53 minutter siden skrev Hushovd:

B98CA2E2-052F-4BFC-8C08-1B2AE467DEF3.png

Jeg er fornøyd med at vi har Sandberg, Wangberg, Haugen og Edvardsen. Resten av spillerne er jeg usikker på om egentlig forsvarer en plass på et stabilt eliteserielag.

Jeg håper vi i det minste er beviste på Pedersens styrker og aldri spiller ballen TIL ham. Han skal ta dueller og det er det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Haugesund - 31.10.21 kl. 18.00 på Nadderud
×
×
  • Opprett ny...