Jump to content

Recommended Posts

2 timer siden skrev Abel:

Espen Moe gikk 100% inn for Kjønø - ga han og Bjarmann et romslig budsjett så 11 nye spillere ble hentet. Kjønø fikk også sin venn Wiggen inn. 
Det er evalueringen av denne sesongen

Det er vel ikke klubbstyret som bevilger penger. Litt usikker på om konklusjonen av denne "evalueringen" er at klubbstyret har gjort en bra eller dårlig jobb?

21 timer siden skrev rykkinn:

Nesten like greit med egen tråd der man kan diskutere styret og ledelsen i klubben i vårt hjerte..

Her kommer det et intervju med styreleder Moe.

FORZA STB

Har alltid likt Moe - han har stått på for klubben gjennom mange år.  Jeg unner ingen som heier på Stabæk alt det som er gått feil i år. Stå på videre Moe !

8 timer siden skrev FranckTheBank:

Nordlie på tre kampers kontrakt? 

Nei, han har ikke hatt eller trent ett lag siden LSK 2019. 

Holder foredrag og er med i podcaster. Han er ikke rett mann. La oss bare fokusere på det vi har og rydde opp neste år. 

• 2 weeks later...

3 timer siden skrev Hushovd:

Satser uansett divisjon neste år

Klubben fastholder at målet fremdeles er topp 6 og Europa spill med jevne mellomrom.
Klubben vil bruke like mye penger enten det er i OBOS/Eliteserien
Egenkapitalen vil bli brukt

Synd de ikke var like offensive FØR sesongstart... Jeg skjønner godt at JJ ble frustrert

Var jo nettopp dette Janne sa før sesong. Fy faen jeg er så bitter på Bjarmann. 

8 timer siden skrev Hushovd:

Satser uansett divisjon neste år

Klubben fastholder at målet fremdeles er topp 6 og Europa spill med jevne mellomrom.
Klubben vil bruke like mye penger enten det er i OBOS/Eliteserien
Egenkapitalen vil bli brukt

Synd de ikke var like offensive FØR sesongstart... Jeg skjønner godt at JJ ble frustrert

Men før sesongen var vi jo mer enn gode nok for 6. plass og oppover.  Trenger ikke kjøpe nytt da 🙄

8 timer siden skrev Bebe:

Jeg lurer på hva styret i Stabæk fotball og NFF nå synes om at man ikke vedtok boikott av fotball-VM: 

Fordi dette ikke hadde skjedd hvis de hadde vedtatt boikott?

Det er bare å melde seg inn i klubben og delta på neste årsmøte. Der vil man kunne be om å få svar i full bredde fra SFEK (Stabæk Fotballs Etiske Komité). @Jonkan sikkert allerede nå svare på hvilke personer som sitter i komiteen, og om når de hadde sitt første møte.