Jump to content

Styret og ledelsen i Stabæk Fotball Herrer

rykkinn
 Share

Recommended Posts

Noen som har gått gjennom og sett hva de vil endre i loven (vedtektene)? Veldig skeptisk til at dette kommer inn som en sak fra høyre til dette ekstraordinære årsmøtet. Veldig viktig at de ikke klarer å lure gjennom noen små endringer som har stor realitetsbetydning. Blir noe først endret (med totredjedels flertall) må det og totredjedelsflertall til for å få det endret igjen!

28 minutter siden skrev @ringo:

Er ikke endringene uthevet i blått - virker som om det kun er paragrafhenvisninger.

Jeg tenkte det var lenker, men men. Det er sikkert fornuftig å henvise til NIFs lov, da er man jo alltid på riktig side.

Det har du nok rett i - men mulig vi har rett begge to da :) 

Men det er ikke værre enn å be styret gå igjennom endringene punkt for punkt under møtet, så er man sikker på hva som er endret og hva man skal beslutte. Det er ihvertfall slik jeg er vant til at vedtektsendringer o.l. blir presentert.

32 minutter siden skrev blaasoldat:

Ser budstikka skriver en sak om nytt styre, bak betalingsmur!

Noe nytt under solen? Og har en fått inn litt nye supportervennlige personer?

Vel bekomme: Stabæk-styret består dermed av Espen Moe (styreleder), Peer Christensen (nestleder), Ingebrigt Steen Jensen, Tanja Heidenberg, Nicolai Lunde, Siri Christiansen, Herlog Berge (vara). 

8 timer siden skrev arni:

Vel bekomme: Stabæk-styret består dermed av Espen Moe (styreleder), Peer Christensen (nestleder), Ingebrigt Steen Jensen, Tanja Heidenberg, Nicolai Lunde, Siri Christiansen, Herlog Berge (vara). 

Takk, er det noen av disse her som er i opposisjon til slik det har vært drevet hittil?

10 timer siden skrev arni:

Vet du hvor lenge hver av dem har sittet?

På 18.6.2022 den 23.42 skrev nichb:

Vet du hvor lenge hver av dem har sittet?

Tanja Heidenberg er ny. En del av de andre har sittet veldig lenge. Nest år er Moe, Ingo, Lunde, Christiansen og Herlog på valg. 

42 minutter siden skrev Rich:

Tanja Heidenberg er ny. En del av de andre har sittet veldig lenge. Nest år er Moe, Ingo, Lunde, Christiansen og Herlog på valg. 

Takk👍🏼 Lukter utskiftninger hvertfall :)

Økonomien synes å være god for nå er det tatt grep med en til inn i ledelsen. 

«Det har vært gjennomført en grundig evaluering også av administrasjonen, og konsekvenser tas. Ansettelsen av Andreas Aalbu gir tydeligere kommandolinjer og masse ny energi. Han er en rett og slett super fotballeder! «(ingo)

17 timer siden skrev arni:

Økonomien synes å være god for nå er det tatt grep med en til inn i ledelsen. 

«Det har vært gjennomført en grundig evaluering også av administrasjonen, og konsekvenser tas. Ansettelsen av Andreas Aalbu gir tydeligere kommandolinjer og masse ny energi. Han er en rett og slett super fotballeder! «(ingo)

Dersom evalueringen anbefalte at det opprettes en ny stilling som kommersiell leder med klare ansvarsforhold, så er det ledelsens ansvar å vurdere denne anbefalingen. Anbefalingen har tydeligvis blitt vurdert og akseptert, og jeg antar at økonomi inngår i totalvurderingen slik det normalt gjøres. At anbefalingen har blitt fulgt ser jeg medfører kritikk, og jeg antar de også hadde fått kritikk dersom anbefalingen ikke hadde blitt fulgt. Interessant. Selv synes jeg dette virker spennende og ser frem til å lære mer om hva de ønsker å oppnå med stillingen men viktigst hva den faktisk oppnår.

Godt å se at økonomien er så god at staben kan økes under et opphold i OBOS ligaen. Aalbu kommer fra UllKisa som opplevde det samme som Stabæk ifjor, ser ut som han begynner 1 september