Gå til innhold

Kamptråd: Sarpsborg 08 - Stabæk - LØRDAGSMATCH 6. november


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


6 minutter siden skrev hoffisking:

Vi har tre spisser men ingen midtbane 

Vi har ikke all verdens midtstoppere heller. Pedersen har gjort mye rat i denne andre omgangen. Noe av det verste er "forarbeidet" til 0-2.

 

Det eneste interessante nå er om RBK klarer å gjøre jobben mot Brann...

 

Og der blir det 3-0...

 

Fy faen vi suger så jævlig balle..

 

Ace, du klarer sikkert å finne en faktafeil her. Så fuckings bare kjør på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da var det Obos. Og jeg har vært en av de positive i år. Så skal ikke ha på meg at jeg ønsker å være negativ. 

Undres veldig over hva Kjønø egentlig har gjort? Sammen med Bjarmann. Jeg vil ha de ut av klubben. Allerede etter denne kampen. Må bare beklage det lave nivået av meg som supporter. Men dette her er så jævla begredelig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mirakelet  ligger ikke i vår egne resultater. De vet vi hva blir.  Mirakel ligger i at både Brann og Mjøndalen ikke får noen poeng i sine resterende 5 kamper. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Marandinho:

Da var det Obos. Og jeg har vært en av de positive i år. Så skal ikke ha på meg at jeg ønsker å være negativ. 

Undres veldig over hva Kjønø egentlig har gjort? Sammen med Bjarmann. Jeg vil ha de ut av klubben. Allerede etter denne kampen. Må bare beklage det lave nivået av meg som supporter. Men dette her er så jævla begredelig. 

Moe gamblet på Kjønø i sommer, der gikk det galt. Han har lovt å ta ansvaret for sesongen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev arni:

Moe gamblet på Kjønø i sommer, der gikk det galt. Han har lovt å ta ansvaret for sesongen

Og det håper jeg innebærer at Jon skal ut og Kjønø ned til assistent noen år...kanskje tom bytte av styreleder som ved forrige nedrykk..klubben er på ville veier i alle ledd

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev arni:

Moe gamblet på Kjønø i sommer, der gikk det galt. Han har lovt å ta ansvaret for sesongen

La oss starte med å si takk for følge til Styreleder Moe så tar vi det videre derfra. Hvis han for n’te gang skal ta samme ansvar for å rydde opp som politikere som tabber seg ut så er siste rest av respekt borte.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev steakhouse:

Jaja da satt vi her da med kontoen full av overgangsmillioner

Snakk med utbyttekameratene det starter der. De har tjent godt over bankinnskudd på sine lån til klubben. 
 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Nr14:

La oss starte med å si takk for følge til Styreleder Moe så tar vi det videre derfra. Hvis han for n’te gang skal ta samme ansvar for å rydde opp som politikere som tabber seg ut så er siste rest av respekt borte.  

Moe kan ikke stå ansvarlig for den taktiske evnen til Kjønø. Den er ikke tilstedeværende. Moe og Bjarmann er selvsagt ansvarlig for å ansette han. De må ut. Kjønø må ut. Wiggen må ut. Halve stallen må ut. Dette er begredelig. UT! JEG ORKER FAEN IKKEE MER! Å se disse individene rævknulle hele klubben. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi følger trenden var sist seier den siste for i år.

Kan vi klare noen uavgjort resterende kamper?

Så kan blir noen poeng, men tror ikke vi skal satse på flere 3 poengere. 
 

Blir det ES 2022? Da får vi takke Brann og Mjøndalen 😅
 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 minutter siden skrev Joachim88:

Man må passe seg litt her inne. Ikke lov til å kritisere laget! Det må man huske

Det var rett person til å komme med det. Regner med du koser deg i kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Marandinho:

Moe kan ikke stå ansvarlig for den taktiske evnen til Kjønø. Den er ikke tilstedeværende. Moe og Bjarmann er selvsagt ansvarlig for å ansette han. De må ut. Kjønø må ut. Wiggen må ut. Halve stallen må ut. Dette er begredelig. UT! JEG ORKER FAEN IKKEE MER! Å se disse individene rævknulle hele klubben. 

Konsekvensen MÅ starte på toppen så er det nye koster som bestemmer videre organisering og struktur i vår klubb. Endringer nedover i strukturen vil følge naturlig deretter. Nå må supporterne samle seg om de langsiktige grepene og prate med utestemme og ikke være nyttige idioter for en meget svak styring av klubben vår. Det enkleste er å skyte på pianisten men la resten av managementet gå fri. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skyter på hele jævla orkeresteret i toppen. Fra og med Kjønø og oppover. 

 

Kjønø som nærmest ber spillerene i pausen om å gå ut å tape kampen. Wiggen som går ut i media å sier han ikke har troen. Moe som er faen meg jævla naiv. Bjarmann som er seriøst søppel, og har levert til stryk. Tunold som har sittet rolig i båten og har akseptert at alt dette her har skjedd. 

Jeg skjemmes! Jeg som fan føler meg urinert i ansiktet av ledelsen her. Hva faen er dette for noe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev BlaaSpanjol:

Tror en drita Skytte hadde prestert bedre enn det Solbakken gjorde idag

Det er jeg faktisk helt enig i! Ellers er jeg for øvrig helt enig med Ringo i at han er destruktiv. Men helt ærlig! Solbakken kan ikke få klippekort Fordi han er sønn av Ståle!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sarpsborg 08 - Stabæk - LØRDAGSMATCH 6. november
×
×
  • Opprett ny...