Gå til innhold

Årets viktigste spiller - 2021


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


STEM PÅ ÅRETS VIKTIGSTE SPILLER I 2021

image.png

Tradisjonen tro deler Stabæk Support ut en kasse øl på sesongens siste hjemmekamp til årets viktigste spiller, og avstemningen for Stabæk Fotball Herrer er nå åpen.

 

Hvem synes du fortjener kassa i år?

Logg deg inn på medlem.stabaek.no og avgi din stemme.

Avstemningen er åpen til og med torsdag 2. desember, og vinneren blir offentliggjort på siste hjemmekamp søndag 5. desember.

Listen over tidligere vinnere kan du finne her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sturla Ottesen med ganske god margin for meg. Ung, spilt alt og løper mest i alle kampene. En ærlig hardtarbeidende spiller som kanskje også har vært vår beste rent sportslig, hvertfall i høst.

Wangberg: Vet at det ikke er beste spiller vi stemmer på. Men Wangberg har hatt begrenset spilletid og vært ganske middels når han har vært på banen. Litt roping i garderoben er ikke nok til å være vår viktigste spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For meg er det i år ingen spillere klubben ikke kunne klart seg uten  Jeg akter derfor å stemme på den som har hatt størst innflytelse på laget.  I tillegg tror jeg det er den spilleren som kommer til å sette størst pris på kassen.

Skål Sammy.  Du er den som har påvirket laget mest denne sesongen. 

Din innsats og dine holdninger er virkelig noe yngre spiller burde se og lære av.  Du burde være skikkelig stolt av deg selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan kan det ikke være Edvardsen som er vår viktigste spiller i år? Sier kanskje ikke like mye foran kamera som Wangberg, men herregud for en tilstedeværelse på banen. Kanskje den eneste som det i hele år har vært kritisk å ha i startoppstillingen.

Min stemme går i hvert fall til at vår viktigste spiller er Oliver. Det hadde jeg svart uansett når du hadde spurt meg i løpet av sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er så heldig at jeg kontrollerer tre medlemskap. Mine stemmer går derfor til Wangberg, Edvardsen og Ottesen. Førstnevnte fordi han har stått frem i situasjonen vi er i. Edvardsen, på grunn av prestasjonene. Ottesen, på grunn av utviklingen - og fordi jeg håper det motiverer ham til å jobbe videre for oss neste sesong. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig ang Edvartsen! min suverene kandidat.
 

Han er den eneste som har gitt oss litt fotballglede i år, og vært svært delaktig i den lille poengfangsten vi har klart. Den formen han hadde i sommer er helt avgjørende for at vi er i posisjon til å kunne klare oss og savnet har vært enormt etter han ble skadet. 
 

Ottesen løper mye, men han har ikke hatt noen god sesong med ball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Edvardsen er også en bra kandidat. Utvilsomt vår beste spiller, men mer usikker på vår viktigste mtp at han har vært skadet eller ute av form mesteparten av høstsesongen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


58 minutter siden skrev Innkast:

Glitrende logikk - flott med humor og ironi på forumet.

Det vriene er at det er ikke alltid like enkelt å forstå når det er ment som ironi - som eksempel kan nevnes at jeg tror ikke McDermott står på lista over de man kan velge blant...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets viktigste spiller - 2021
×
×
  • Opprett ny...