Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - KBK Søndag 21. november - PÅ NADDERUD


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


Tre poeng hadde vært fint å få her, men Kristiansund er i bra form.  De valset over Odd borte nylig og Moses Mawa lekte med Odds ellers sterke forsvar og skåret tre ganger uten å bli særlig svett. Virket som det var divisjonsforskjell i Skien og er redd for repeat på Nadderud. MEN rare ting skjer i fotball og vi trenger flaks og innsats for å få med oss poeng. Eneste lille fordelen jeg kan oppdage etter å ha analysert lagene, er at vi spiller på gress hjemme. . Spent på taktikken til trenerteamet i morgen !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kristiansund hjemme og borte er to helt forskjellige lag. På hjemmebane har de poengfangst som matcher Glimt og Molde, mens de på bortebane har radet opp fem tap på de siste 8 kampene. De vant riktignok siste bortekamp, så det kan for blokkere ut alt annet, men kampen før det røyk de altså 5-0 i Mjøndalen. Hvis du både ser på formkurven og prestasjonene gjennom hele sesongen, er dette den klart enkleste kampen av de vi har igjen. Hvis vi ikke forventer 3 poeng her, så har vi ingen grunn til å forvente flere 3-poengere, og da skjønner alle hvor det bærer...

 

Skjønt "forvente" er kanskje feil ord, jeg tror jo ikke vi klarer 3 poeng her heller, men dette er den kampen hvor vi trenger det minste mirakelet for å få til nettopp 3 poeng. Jeg tipper at det trengs 2 seire for å berge kvalikk. Det klarer vi neppe om vi ikke tar den ene i morra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


51 minutter siden skrev Ace:

Tillater meg å tvile på at du har analysert noen av lagene, men du kan jo dele litt fra denne analysen hvis så er tilfelle.

Analysen er enkel, men overraskende god og gjennomtenkt.

Siste kamp har KBK en seiersprosent på 100%, samt at de scorer i snitt 4 mål per kamp.

Stabæk derimot har i siste kamp en seiersprosent på 0%, og scorer i snitt 1 mål per kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Innkast:

Tre poeng hadde vært fint å få her, men Kristiansund er i bra form.  De valset over Odd borte nylig og Moses Mawa lekte med Odds ellers sterke forsvar og skåret tre ganger uten å bli særlig svett. Virket som det var divisjonsforskjell i Skien og er redd for repeat på Nadderud. MEN rare ting skjer i fotball og vi trenger flaks og innsats for å få med oss poeng. Eneste lille fordelen jeg kan oppdage etter å ha analysert lagene, er at vi spiller på gress hjemme. . Spent på taktikken til trenerteamet i morgen !

Unge Kjønø har med rette respekt for medaljejagende KBK og håper på en jevn kamp som kan vippes med publikums hjelp..

Men resignert mob for å fylle stadion

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev Ace:

Tillater meg å tvile på at du har analysert noen av lagene, men du kan jo dele litt fra denne analysen hvis så er tilfelle.

Jeg forstår ikke helt hva som blir så veldig feil her. Dersom en trener eller en i et lags trenerteam har anledning til det, prøver man alltid å være til stede på siste kamp til motstanderlaget. Bakgrunnen er naturligvis at siste kamp sier mest om motstanderns styrke og svakheter og er hovedelementet i en forhåndsanalyse. Jeg satte meg ned å så igjennom hvordan KBK spilte i siste bortekamp mot Odd.   Du har sikkert rett i at de har spilt dårligere bortekamper tidligere i sesongen. I Skien kom KBK under helt til å begynne med, men kom tilbake og skåret 4 ganger.   De dominerte midtbanen, kom rundt på kantene og presset over hele banen. Gidder ikke å laste en gang til, men mener å huske at Eurosports kommentator kalte det en maktdemonstrasjon. 

Tror ikke du har noen tiltro til meg og mine synspunkter- men uansett så spilte KBK en sterk kamp sist borte og er sterkere enn oss på papiret. Flere tiår med fotballtipping har imidlertid lært meg at overraskelser forekommer - og jeg håper inderlig at gutta overrasker alle i morgen 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


16 minutter siden skrev Mike:

MÅ vinne i dag.

Som det har blitt skrevet før hver kamp siden serierunde 5.

Brann kan fort slå Sandefjord, men det er mest sannsynlig at de ikke gjør det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Innkast:

Jobber fra utlandet og har lånt bort sesongkortet mitt i dag - noen som kan fortelle meg hvordan forholdene er med bane og vær ???

Fine forhold datoen tatt i betraktning. Håper folk i Bærum skjønner viktigheten og møter opp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det første som faller meg inn ved dagens lagoppstilling er total mangel på kontinuitet og fravær av Blaa identitet. Null akademispillere utifra det jeg kan se. Når skjedde det sist ? Det oppsummerer mye av de dype utfordringene denne klubben står ovenfor. Her må det røskes opp med røttene og bygges opp fra grunnen…

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men FAEN i helvete da! Er det helt bekmørkt hos trenerteamet? Hvorfor fortsette med den jævla 3 backslinja som ikke gir oss noe annet enn defensiv utrygghet? Snakk om å kaste bort muligheter for å vinne matcher

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen si til Kjønø at han skal sette inn Normann Hansen i stedet for Wernersson. Sistnevnte får til absolutt nada. Har hatt flere gode posisjoner hvor enten innlegget blir for dårlig eller han bare roter bort ballen etter elendige valg. Bidrar sjeldent lite.

 

For det lystige faktum er jo faktisk at vi er det beste laget. Sandberg har ikke en eneste redning, og KBK virker helt fullstendig ute. Er det en ting Normann Hansen er, så er det målfarlig og fremoverrettet. Det trenger vi mer av i andre omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - KBK Søndag 21. november - PÅ NADDERUD
×
×
  • Opprett ny...