Gå til innhold

Kamptråd: STB-RBK - Nadderud - søndag 5 desember - SISTE HJEMMEKAMP I ÅR.v


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


Siste hjemmekamp for sesongen, trønderne kommer på besøk.. både på tribunen og banen. RBK mistet i dag muligheten for å ta medalje i år, og har bare å spille om 4-7 plassen i år. Møte et umotivert RBK lag med en Hareide som er ferdig snart? 

3 poeng mot RBK + ODD tap, blir det en rimelig fet match i Skien i siste runde! Mesik ute, legge om til 4 bak? Eller Pedersen inn? 
 

Kassen skal deles ut og nå er det bare å mobilisere! Fylle feltet, ta med folk til stadion! Brann møter Bodø/Glimt borte og Mjøndalen skal til Oslo og møte Vålerenga. Alle kampene spilles likt! Forza STB

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan fortsatt ta igjen Odd. Hvem hadde trodd det halveis i sesongen. 

Viking slår vel Odd hjemme, men at vi skal ta RBK, har jeg liten tro på. Må nok bare prøve oss på ett poeng her, og forsiktig prøve tre poeng. Men viktig unngå tap der. 

Ett poeng mot RBK, mens Glimt slår Brann i Bodø, mens VIF tar seg av Mjøndalen på Initlity er vi sikret kvalikk. Da har vi ingenting å spille for i Skien i siste runde. Taper vi mot RBK, må vi ha poeng i Skien. Ganske utrolig at vi nå rett før slutt har stabilisert oss på 14.plassen etter å ha ligget under store deler av sesongen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp!

Dessverre så kan jeg ikke dra på kampen.
Så tenker å låne bort setet mitt på felt 204, rad 12 sete 15, til den som kan sende meg den morsomste joken om Rosenborg på innboks!

Er det bare dårlig humor der ute så er det førstemann til mølla :)
 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev zuza:

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2021/kan-bli-tvunget-til-a-spille-hjemmekamp-pa-nedrykksrivalens-bane_sto8654100/story.shtml

Stabæk skal etter planen ta imot Rosenborg på Nadderud søndag kveld. Det er imidlertid en liten risiko for at kampen må spilles på Mjøndalens hjemmebane, Consto Arena.

Consto? er dette en vits???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Viktig melding‼️ Stabæk Fotball trenger hjelp for å få klargjort banen til søndagens sesongfinale på Nadderud.
Plastduken skal bort.
Det samme skal et tynt lag med snø og is.
Har du mulighet for å hjelpe? Del gjerne oppfordringen fra arrangementssjef Kjetil Ekeli.
Oppmøte på Nadderud lørdag kl. 10:45.

https://fb.watch/9G0EpFANe7/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


52 minutter siden skrev fexter:

 

Viktig melding‼️ Stabæk Fotball trenger hjelp for å få klargjort banen til søndagens sesongfinale på Nadderud.
Plastduken skal bort.
Det samme skal et tynt lag med snø og is.
Har du mulighet for å hjelpe? Del gjerne oppfordringen fra arrangementssjef Kjetil Ekeli.
Oppmøte på Nadderud lørdag kl. 10:45.

https://fb.watch/9G0EpFANe7/

Klubben er helt avheng folk stiller opp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev FranckTheBank:

Consto? er dette en vits???

Har du noe bedre forslag? Det er kamp både på Intility og Marienlyst samtidig. Consto er et naturlig valg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er det bare å gå for 3 poeng! Skjønner ett poeng frister, men faen heller Odd tar ikke poeng borte mot Viking. Vi kan faen meg berge plassen helt, hvilken prestasjon det ville vært. Jeg tenker ikke på Brann eller Mjøndalen nå lenger, de er ferdig og rykker ned, ikke gode nok. Jeg ser kun mot Odd nå.

Tenker vi ser et relativt demotivert Rosenborg som er klare for ferie, 2-1 til STB. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev stbS:

Her er det bare å gå for 3 poeng! Skjønner ett poeng frister, men faen heller Odd tar ikke poeng borte mot Viking. Vi kan faen meg berge plassen helt, hvilken prestasjon det ville vært. Jeg tenker ikke på Brann eller Mjøndalen nå lenger, de er ferdig og rykker ned, ikke gode nok. Jeg ser kun mot Odd nå.

Tenker vi ser et relativt demotivert Rosenborg som er klare for ferie, 2-1 til STB. 

Rosenborg har omtrent like mye å spille for som oss. De spiller for EL plass og med det kanskje Kjetil Knutsen som trener så der blir det nok full tenning. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev Nr14:

Rosenborg har omtrent like mye å spille for som oss. De spiller for EL plass og med det kanskje Kjetil Knutsen som trener så der blir det nok full tenning. 

En fjerdeplass i serien, som kanskje kan gi en plass I conference league. Det blir uansett ikke klart for utpå våren. Greier sjarmøren Hareide å motivere spillerne til å tro de har like mye å spille for som oss blir jeg imponert. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis tror at Rosenborg ikke vinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: STB-RBK - Nadderud - søndag 5 desember - SISTE HJEMMEKAMP I ÅR.v
×
×
  • Opprett ny...