Gå til innhold

Kamptråd: STB-RBK - Nadderud - søndag 5 desember - SISTE HJEMMEKAMP I ÅR.v


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


13 minutter siden skrev Nr14:

Rosenborg har omtrent like mye å spille for som oss. De spiller for EL plass og med det kanskje Kjetil Knutsen som trener så der blir det nok full tenning. 

4 plass som kanskje gir europa plass og det under en trener som er ferdig neste uke. Rosenborg som klubb bør alltid kjempe om gull, dem har hatt en elendig sesong. Så ja jeg tror dem er klare for ferie nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rosenborg har ikke mye å spille for, men er likevel et bedre lag enn oss, det skal vi ikke glemme. Det er ikke bare å hente 3 poeng for oss her. Selv om vi skulle vinne i dag og Odd tape, så er det på ingen måte gitt at vi vinner i Skien og dermed berger plassen. Bruker sannsynlighetene til norsk tipping, og får at det er 20 % sannsynlighet for at både vi vinner og Odd taper i dag. I tillegg er det kanskje 20 % for at vinner siste runde, da blir det 4 %  sannsynlighet for at vi dytter Odd ned på kvalikk.

Jeg sier ikke at det garantert ikke kommer til å skje at vi passerer Odd, men vi må ta det nærmeste først. Sikre at vi ikke havner blant de to nederste. Det viktigste er nok å ta poeng i dag. Dersom vi tar flere poeng enn begge lagene bak oss i dag, har vi jo faktisk reddet oss unna direkte nedrykk med det. Og den samlede sannsynligheten for at begge lagene bak oss taper er, ifølge norsk tipping, 43 %, samtidig som det er over 60 % for at vi tar poeng. Men tenk om vi kommer i en posisjon hvor det ikke er noen mulighet for å rykke direkte ned i en nervepirrende siste seriekamp. Det hadde vært utrolig deilig. Det er viktigere å få poeng, enn å kjøre fram alt for seier, ende opp med å ryke skikkelig for RBK og sette oss i en situasjon hvor vi kan rykke rett ned med tap i Skien. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 1.12.2021 den 11.38 skrev gwestlund:

Stabæk Support mobiliserer og alle medlemmer kan ta med inntil 2 venner/venninner gratis.
Har du sesongkort andre steder på stadion eller ikke billett, så kan du også ta ut gratis billett til Support feltet for deg og en venn/venninne. 
Hent ut billett HER

Minner om dette, det er enda noen billetter igjen, så la oss fylle opp feltet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev FranckTheBank:

Jo, de spiller om Europacup. Utrolig at folk enda ikke har fått med seg dette:)

Forresten noen som vet om det blir kamp imorgen? Ble det noe måking?

Jaja. Som sagt det er så visomatte at jeg neppe tror noen av spillerne tenker på det. Hva er sannsynligheten for at Bodø/Glimt, Molde eller Viking vinner cupen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev FranckTheBank:

Større sjans at noen utenom topp 3 vinner cupen?

Vinnere av cupen:

2019 – Viking (plass i serien 5)
2018 – Rbk (1)
2017 – Lillestrøm (12)
2016 – Rbk (1)
2015 – Rbk (1)
2014 – Molde (1)
2013 – Molde (6)
2012 – Hødd (addecco)
2011 – Aalesund (9)
2010 - Godset - (7)
2009 - Aalesund (13)
2008 - Enga (10)
2007 - Lillestrøm (4)
2006 - Fredrikstad (8)
2005 - Molde (12)
2004 - Brann (3)
........

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg slang sammen et script og simulerte 100 000 sesongslutter basert på odds fra norsk tipping og unibet. Da reddet vi plassen 5.7% av tilfellene, mens vi rykket ned 8.7% av gangene. Alle som har levert en tippekupong i sitt liv vet at realiteten kan være noe helt annet, men jeg liker hvert fall utgangspunktet før de to siste kampene. 85,6% sjanse for kvalik der altså.

Vel møtt på Nadderud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Posse:

Her er det bare å sette inn takling på keeper

Sorry. De har en keeper med også. Var bare litt oppsiktsvekkende at man har tre ledige plasser på benken. En av dem er 16 år. Med tanke at Faye Lund er keeperreserve kan det uansett være greit om Hansen må gi seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev nichb:

Vinnere av cupen:

2019 – Viking (plass i serien 5)
2018 – Rbk (1)
2017 – Lillestrøm (12)
2016 – Rbk (1)
2015 – Rbk (1)
2014 – Molde (1)
2013 – Molde (6)
2012 – Hødd (addecco)
2011 – Aalesund (9)
2010 - Godset - (7)
2009 - Aalesund (13)
2008 - Enga (10)
2007 - Lillestrøm (4)
2006 - Fredrikstad (8)
2005 - Molde (12)
2004 - Brann (3)
........

 

Å ja, da tror jeg RBK gir opp 4.plassen når de har sett denne tabellen.

Det tror jeg også oddsetterne bryr seg mye om! 

Ironivarsel. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: STB-RBK - Nadderud - søndag 5 desember - SISTE HJEMMEKAMP I ÅR.v
×
×
  • Opprett ny...