Gå til innhold

Trenerteamet rundt A-laget


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


19 minutter siden skrev rykkinn:

https://www.stabak.no/nyheter/meling-til-sola-fk

Assisterende trener Øyvind Meling er klar for hovedtrener jobben i Sola FK i 3 div. Kult!

Blir det endringer i trenerteamet til neste sesong? Meling ut, Wiggen ny kontrakt eller ferdig? Hvem inn?

Melings ansvarsområde og kompetanse var på analyse, så noen må inn å fylle de skoene hvertfall.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev nichb:

Jokke Persson inn som hovedtrener eller delt treneransvar med Kjønø! 

Jokke Persson er nevnt noen ganger som trenerkandidat. Kjenner ikke til hans bakgrunn som gjør han interessant som trener (Utenom spilt for Stabæk to sesonger-ish).

Kan noen gi meg litt kjøtt på beinet her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja,

Han har oppnådd brukbare resultat med svært begrensede midler. 

Om man leser resultatene rett av uten å gjøre noe dypdykk i arkivene så startet han helt ok i Ängelholm i superettan. Men halvveis i år tre så måtte han gå (Kun 2 seire og 3 uavgjorte på 15 kamper). Deretter kom et opphold i Kristianstad på nivå 3, før han returnerte til superettan ogtok over Varberg BOIS. 1. sesongen med Varberg endte med nesten nedrykk - sesong 2 ble det 2. plass og opprykk til Allsvenskan. Der han lededet det som beskrives som tidenens mest urutinerte mannskap og med et budsjett tilsvarende et middels superettan lag til en flott 11. plass på tabellen i 2020 og for øyeblikket ligger de på 9. plass i årets sesong - med 1 kamp igjen... 

Han er forøvrig akkurat tatt i å skrevet ugyldige kontrakter med spillere... og klubben har fåt 250K SEK i bot av svenske fotballforbundet.

Så det er vel den siste tidens resultat med et mannskap stort sett rekrutert fra lavere nivå som gjør han aktuell.

343 formasjon i år  

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev @ringo:

Tja,

Han har oppnådd brukbare resultat med svært begrensede midler. 

Om man leser resultatene rett av uten å gjøre noe dypdykk i arkivene så startet han helt ok i Ängelholm i superettan. Men halvveis i år tre så måtte han gå (Kun 2 seire og 3 uavgjorte på 15 kamper). Deretter kom et opphold i Kristianstad på nivå 3, før han returnerte til superettan ogtok over Varberg BOIS. 1. sesongen med Varberg endte med nesten nedrykk - sesong 2 ble det 2. plass og opprykk til Allsvenskan. Der han lededet det som beskrives som tidenens mest urutinerte mannskap og med et budsjett tilsvarende et middels superettan lag til en flott 11. plass på tabellen i 2020 og for øyeblikket ligger de på 9. plass i årets sesong - med 1 kamp igjen... 

Han er forøvrig akkurat tatt i å skrevet ugyldige kontrakter med spillere... og klubben har fåt 250K SEK i bot av svenske fotballforbundet.

Så det er vel den siste tidens resultat med et mannskap stort sett rekrutert fra lavere nivå som gjør han aktuell.

343 formasjon i år  

Takk for god info👍

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

27 minutter siden skrev StabækJR:

Assistent og toppspillerutvikler i Gorud. 

Ser ut som om han har vært i akademiet vårt siden jan 21 hvis jeg leser riktig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

De skrev et sted at han skulle fortsette. Jeg kjenner ikke til fyren, men noe har han jo sikkert. Det som ble kritisert mest var at han var en Ludvig som ikke utfordret Bohinen på noe som helst. Skal vi gjette at hvis han skal jobbe med Bob så vil han bli konstant utfordret? Og om han ikke "raise the bar" så vil han etter hvert finne ut at det kan være andre jobber som passer bedre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev odd:

De skrev et sted at han skulle fortsette. Jeg kjenner ikke til fyren, men noe har han jo sikkert. Det som ble kritisert mest var at han var en Ludvig som ikke utfordret Bohinen på noe som helst. Skal vi gjette at hvis han skal jobbe med Bob så vil han bli konstant utfordret? Og om han ikke "raise the bar" så vil han etter hvert finne ut at det kan være andre jobber som passer bedre?

Han tørr å si ifra, men følger som regel Lars sin beskjed! Det som er hans store problem er at han er Ludvig, dvs han er relativt redd for alt, og negativiteten selv! Han har ikke styrken eller egenskapene til å snu en klubb i motvind!

 

sikkert god på analyse, men jeg vil ha han ut av klubben! For det skjedde mye i gangene på colorline etter at Lars fikk fyken der, som jeg ikke vil skal gjenta seg hos oss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev blaasoldat:

Han tørr å si ifra, men følger som regel Lars sin beskjed! Det som er hans store problem er at han er Ludvig, dvs han er relativt redd for alt, og negativiteten selv! Han har ikke styrken eller egenskapene til å snu en klubb i motvind!

Spøk til side: Jeg tviler på at Bob kommer til å akseptere det du beskriver, så det kommer nok til å løse seg av selv. Den ene eller andre veien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Trenerteamet rundt A-laget
×
×
  • Opprett ny...