Gå til innhold

Kamptråd: Odd - Stabæk - Søndag 12. desember


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


1 minutt siden skrev tobb:

Da trenger vi deg heller ikke i Eliteserien

Hvem er "vi"? Det er vel strengt ikke så mange igjen av "vi"? 

Veldig talentløs tanke du har egentlig. Er det en klubb som trenger alle supportere de kan er det vel Stabæk??

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler at det at Kjønø er ung og liksom har potensiale vil bli brukt som unnskyldning til å ikke sparke han, får håpe styret ikke lar seg lure av det slik at vi ihvertfall kan få noe håp om å rykke opp igjen. Kjønø var aldri riktig og er ikke riktig, en erfaren trener og vi hadde rykka ned. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev bluemaster:

Hvem er "vi"? Det er vel strengt ikke så mange igjen av "vi"? 

Veldig talentløs tanke du har egentlig. Er det en klubb som trenger alle supportere de kan er det vel Stabæk??

 

Men du vil jo ikke være med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har vært med som supporter gjennom nedrykk før og fortsetter alltid uansett.  Likevel - klubben må gjøre mye - for med denne treneren, denne sportssjefen og denne styreledren går det ikke lenger: Her må det vaskes og ryddes !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ellers forblir vi et OBOS-lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da kom jeg opp i 5 på ignorerlista, den gjøre forumet mer levelig. Vil anbefale flere å bruke den (før musa over bruker, velg ignorer nede i høyre hjørne på pop-up)

 

Edit: Antiblaa antimester, om noen skulle være i tvil

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Odd sine to siste mål er offside? Hvertfall det første. VAR kan faktisk ikke komme fort nok til Eliteserien. 

Skytte og Azemi har altså stjålet to straffer, som de begge bommet på. Hvorfor Kjønø velger å kringkaste dette i pausen av denne kampen, vitner om dårlig lederstil. Hadde vi greid kvalikk, kunne dette påvirket Fitims prestasjoner i den. 

Ikke bra av Fitim, men så vi Haugen prøve seg på å ta straffen? Nei. Svakt. Nå spiller neppe Haugen mer for oss, men takk for innsatsen. Fitim må være med ned i OBOS. Han har mye å bidra med der. 

Kjønø sine bytter idag er forferdelige. Podstawski som var vår beste mann før pause tas av istedet kommer ubrukelige Kornelius inn i 2.omgang. Kornelius med to gode involveringer tidlig, men forsvant helt etter dette. Vært svak i hele år, men bør kunne bidra i OBOS. Det er nivået hans. 

Solbakken får spille nesten 90 minutter. Enda han var elendig idag og. Slike vurderinger gjør at jeg er skeptisk til Kjønø. Men også han blir nok med ned en divisjon, fordi han ikke vil få spilletid på øverste nivå hos en klubb som er seriøs. 

Bolly et brukbart innhopp, men både han og Edvartsen ville det ikke nok. De har hodet andre steder og ønsker seg tydelig vekk! Samme med Kirkevold. Tullete bytte, vi mista mye momentum etter Azemi gikk av. 

Neste sesong må vi få ut Kjønø, Bjarmann, Wiggen, Moe, og hele gjengen, få inn noen som brenner for klubben og som klarer å motivere to glitrende spillere i Skytte og Lumanza til å føre oss opp igjen, sammen med Kassi. Sandberg, Wangerg, Piggy, Geelmuyden, Ottesen, Solbakken, Kornelius, Fitim, Jeppe, Pedersen, Veum, Kassi, Lumanza, Skytte, Vogt, Kostadinov, Høyland, Andresen, Harrison skal klare å få oss opp igjen. Kanskje vi får overtalt Torgersen også, eller er det toget gått? Kommer vel noen nye opp fra akademiet også. Hellan?

Gjøre noen lure signeringer. Ta en evaluering, og starte med å bli kvitt ledelsen før spillerne. 

Til dere som dro ned for å se på dette makkverket. Kondolerer. Dere bør alle få dekket reiseutgiftene av klubben, for dette var svake saker. Dere ble pisset på. 

Selg gjerne Edvartsen for en god del millioner. Og vent gjerne til sommeren, så han kan bidra litt i OBOS først. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Ace:

Tydeligvis den gruppen Stabæk-supportere som står for klubbens motto.

Det mottoet bør kanskje endres?

Livet er ikke så enkelt som "alltid uansett", selv om Stabæk helt slavisk har gitt de samme spillerne tillit "alltid uansett"- uavhengig av prestasjon.

Det jeg skriver idag er forresten masse innesperret grums og ett år med irritasjon.

Og kommer til å følge LITT  med neste år også:-) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev bluemaster:

Meg selv. Men pass deg for å ta alt her inne helt bokstavelig!

🙂

Da er min mening at du ikke burde skrive slikt her inne. Ødelegger for oss andre😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev bluemaster:

Livet er ikke så enkelt som "alltid uansett"

For meg er det det, skjønner faktisk ikke hva du mener engang.

Tipper du kommer på bedre tanker når skuffelsen kommer litt på avstand. Det så EKSTREMT mye verre ut sist vi rykket ned...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil takke Support for en enorm innsats, de er stammen og ryggraden i klubben. Selvfølgelig skal vi alle stille opp også neste år. Nå skal vi ta oss tid så vi i det minste er oppe igjen til Nye Nadderud. Vi skal nå bygge en helt ny stall, vi får stabilisere oss i Obos med en stall som skal være med de neste 3 årene. Vi sier takk for følge til Styreleder deretter får det nye Styret (her skal ikke gammel gjeng gjenbrukes) se om de har tillit til resten av administrasjon og sportslig ledelse så tas dette strukturert og i riktig rekkefølge. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Ace:

For meg er det det, skjønner faktisk ikke hva du mener engang.

Tipper du kommer på bedre tanker når skuffelsen kommer litt på avstand. Det så EKSTREMT mye verre ut sist vi rykket ned...

Ja det tipper jeg også👍
Nå har jeg spydd ut nok drit, så jeg kommer heller sterkt tilbake- mer positiv- når det begynner å nærme seg sesong igjen, og det klør i fotballinteressen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg nevnte en gang noe om det å sparke Janne og har sagt min mening om det flere ganger, det var nok ikke noe sjakk trekk.

Sånn som laget/klubben har drevet på i år synes jeg ett nedrykk er velfortjent dessverre.

Men jeg tenker at vi nå kan starte på scratch  igjen og at Kjønø er rett mann for å fortsette dette og ta dette videre fra Obos og at vi satser sterkt på å rykke direkte opp igjen.

Nå har vi muligheten til å senke skuldrene, bygge opp igjen og få lagd ett solid og sterkt lag for framtiden, stikke fingra i jorden og kjenne hvor man hører til og ikke fantasere om topp 5 plassering i eliteserien men heller konse om å bygge opp ett bunn solid lag igjen.

Nå tenker jeg ting bør rettes på oppe i ledelsen, men det er mine tanker.

Men vi kommer tilbake, vi rykker opp igjen.

Alltid Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 12.12.2021 den 19.27 skrev FranckTheBank:

Så det er Kjønø som driter seg ut her. Ikke Azemi

Det er spesielt å hevde at Azemi "ikke driter seg ut". I et så avgjørende øyeblikk sender tidenes dårligste straffe og så mener du han ikke driter seg ut...ok.

- Håpløs straffe av meg. Den er inne på en topp tre-liste blant de dårligste straffene jeg har sett i mitt liv, og er dessverre litt typisk for sesongen vi har levert i år, fortalte spissen.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Odd - Stabæk - Søndag 12. desember
×
×
  • Opprett ny...