Gå til innhold

Åpent brev fra supporterne til Stabæk Fotball


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


På vårt årsmøte torsdag 10. februar på Onkel Blaa vil det komme folk fra klubbstyret og administrasjonen. Sånn hvis noen har spørsmål de ønsker svar på, @nichb @ringo (som ikke lar meg tagge ham)

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


42 minutter siden skrev Posse:

På vårt årsmøte torsdag 10. februar på Onkel Blaa vil det komme folk fra klubbstyret og administrasjonen. Sånn hvis noen har spørsmål de ønsker svar på, @nichb @ringo (som ikke lar meg tagge ham)

 

Jeg regner med at det meste ble besvart i møtet dere hadde i forrige uke. Bortsett fra de spørsmålene som vedrører interne prosesser, og som derfor ikke kan besvares.

Hva med å ha et årsmøte fritt for det vanlige tompratet fra administrasjonen? Så kan dere heller ta det videre på samme måte som dere gjorde med det åpne brevet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


54 minutter siden skrev Posse:

På vårt årsmøte torsdag 10. februar på Onkel Blaa vil det komme folk fra klubbstyret og administrasjonen. Sånn hvis noen har spørsmål de ønsker svar på, @nichb @ringo (som ikke lar meg tagge ham)

 

Ahh søtt av deg @Posse, stiller alltid jeg vøtt!!!

Men er det noe håp om enda mer trøkk fra deg og SS ? Et lite snev av Pyro og Qatar engasjement ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Posse:

På vårt årsmøte torsdag 10. februar på Onkel Blaa vil det komme folk fra klubbstyret og administrasjonen. Sånn hvis noen har spørsmål de ønsker svar på, @nichb @ringo (som ikke lar meg tagge ham)

 

Nice - står Jon bak der klar til å rive i en kaffekopp også da kanskje???? 

Spøk til side - jeg er alt for utålmodig til å brenne inne med ting jeg lurer på til et medlemesmøte. Men klart passer det så passer det. Erfaringsmessig har medlemmsmøtene dessverre vært litt bortkastet tid, og når det fort tar mer enn halvannen time bare å komme seg dit så må det ha verdi.

@@ringo - funker smoooth det ass 😜 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev Posse:

Jeg tror det er veldig fint om medlemmene kan stille direkte spørsmål i et lukket rom framfor at det skal sendes mail hit og dit hver dag og skrives opp og ned på forumet med frustrasjon og ubesvarte spørsmål. Det er mye man kan få svar på om man spør. :) 

Ok enig, men jeg sitter ikke inne med frustrasjon og ubesvarte spørsmål helt til den 10 feb…

Heldigvis er jeg bare en fotballsupporter på et supporterforum og helt innafor spør du meg å kunne være frustrert rundt klubben spesielt i disse tider…

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...og når de først er i gang med å forberede seg, så bør de forvente noen spørsmål om evalueringen også. Jeg antar at man på det tidspunktet vil ha lagt fram sin rapport.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


……. Legg også på hvordan en exit klausul er mellom klubb og as og hva da med pengene as har hentet ut de siste årene. Tilbakeføres disse til klubben?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er evalueringen tydeligvis ferdig. Noen som har fått med seg noe om hvordan funnene skal offentliggjøres, hvis i det hele tatt?

 

Slik jeg leser dette, så kan det virke som man ikke er så keene på å dele funnene med øvrigheten. Uansett godt å se vi definitivt "skal" tilbake til toppen av norsk fotball. Fryktet at vi aldri skulle bli topp 6 igjen, slik vi var i fjor:

Teamet har fått et grundig innblikk i rapporten og vil de neste dagene bearbeide den, samt informere personene som er involvert i prosessen.

Over helgen vil rapporten blant annet legges frem for de tidligere Stabæk-spillerne Tommy Stenersen, Christian Holter og Morten Skjønsberg. Videre i prosessen vil også styrene bli involvert.

Ut ifra disse møtene vil det bli laget en handlingsplan. En handlingsplan som skal føre oss tilbake til toppen av norsk fotball. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev geirti:

Da er evalueringen tydeligvis ferdig. Noen som har fått med seg noe om hvordan funnene skal offentliggjøres, hvis i det hele tatt?

 

Slik jeg leser dette, så kan det virke som man ikke er så keene på å dele funnene med øvrigheten. Uansett godt å se vi definitivt "skal" tilbake til toppen av norsk fotball. Fryktet at vi aldri skulle bli topp 6 igjen, slik vi var i fjor:

Teamet har fått et grundig innblikk i rapporten og vil de neste dagene bearbeide den, samt informere personene som er involvert i prosessen.

Over helgen vil rapporten blant annet legges frem for de tidligere Stabæk-spillerne Tommy Stenersen, Christian Holter og Morten Skjønsberg. Videre i prosessen vil også styrene bli involvert.

Ut ifra disse møtene vil det bli laget en handlingsplan. En handlingsplan som skal føre oss tilbake til toppen av norsk fotball. 

Håper @@ringo er blitt intervjuet i denne prosessen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev arni:

@Possebra formulert tilsvar på klubbens FB side:

 

Dette var ganske utrolig å lese. Jeg og 10 andre supportere var i møtet med klubben der vi representerte de drøyt 270 som signerte det åpne brevet. Den tydeligste tilbakemeldingen klubben har fått på mange år. I møtet fikk vi inntrykk av at dette ble tatt på alvor og at vi ville se resultater, oppdateringer og tydelige grep fremover. Vi er rett og slett helt paffe av det vi har sett til nå. Det var bare litt "uklare ansvarsområder", "full tillit" og "gled dere"? Vi rykka direkte ned for helvete! Mener dere helt ærlig at dette skal få folk til å glede seg og kjøpe sesongkort?

Uttrykket "full tillit" er fullstendig utvannet og betyr ingenting i praksis.

Tillit gjør man seg fortjent til som følge av resultater. 
Mistillit får man ved manglende resultater. 

Hvilke resultater gir "full tillit" i denne saken? 🤷‍♂️
Vi ønsker svar og begrunnelser!!
 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev arni:

@Possebra formulert tilsvar på klubbens FB side:

 

Dette var ganske utrolig å lese. Jeg og 10 andre supportere var i møtet med klubben der vi representerte de drøyt 270 som signerte det åpne brevet. Den tydeligste tilbakemeldingen klubben har fått på mange år. I møtet fikk vi inntrykk av at dette ble tatt på alvor og at vi ville se resultater, oppdateringer og tydelige grep fremover. Vi er rett og slett helt paffe av det vi har sett til nå. Det var bare litt "uklare ansvarsområder", "full tillit" og "gled dere"? Vi rykka direkte ned for helvete! Mener dere helt ærlig at dette skal få folk til å glede seg og kjøpe sesongkort?

Og, her er svaret fra den største aksjonæren i ASet (Petter Andreas Wulff):

"Bjørnar Posse Sandboe
Har du ikke tillit til utallige timer med evaluering og jobbing og gjennomganger så kom på årsmøtet. Holder nå….."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev mbh:

Og, her er svaret fra den største aksjonæren i ASet (Petter Andreas Wulff):

"Bjørnar Posse Sandboe
Har du ikke tillit til utallige timer med evaluering og jobbing og gjennomganger så kom på årsmøtet. Holder nå….."

Utrolig arrogant fra Wulff! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er en hersketeknikk som muligens funker på kone, barn, og noen stakkars ansatte. Jeg har imidlertid liten tro på at den fører frem etter hensikten denne gangen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så nettopp den ubrukelige facebook kommentaren fra Wulff! Hva slags stilling har han i klubben? Skjønner han ikke at han kan ikke skrive slikt til supporterleder, som snakker på vegne av supporterne? 
Skjønner han ikke at supporterne er pisst pga en evaluering som har tatt nesten en mnd, og resulterte i å bli ett realt hofteskudd? 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Marandinho:

Jeg så nettopp den ubrukelige facebook kommentaren fra Wulff! Hva slags stilling har han i klubben? Skjønner han ikke at han kan ikke skrive slikt til supporterleder, som snakker på vegne av supporterne? 
Skjønner han ikke at supporterne er pisst pga en evaluering som har tatt nesten en mnd, og resulterte i å bli ett realt hofteskudd? 

 

Styremedlem i ASet, hvor han også er største aksjonær.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig bra svar på tiltale på FB @Posse. Vi trenger å få litt innsikt i hvordan de analyserer nedrykket. Vi trenger ikke å være enige - men om vi skal kunne føre en meningsfylt dialog så må vi forstå hvordan de tenker.

Så skjønner jeg at de ønsker å gi sport ro til å jobbe. Det er tross alt det viktigste. Skulle vi ha byttet noen, måtte det ha skjedd i fjor høst.

Det viktigste for det sportslig nå tror jeg er noen troverdige signeringer.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han Wulff var ganske ovenfra og ned 5 januar når Det ble lagt ut informasjon om evalueringsprosessen også.

Hans innlegg ble da likt av ALLE i ledelsen som skulle evalueres! Flere har fjernet sin like igjen nå.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Åpent brev fra supporterne til Stabæk Fotball
×
×
  • Opprett ny...