Gå til innhold

Årsmøte Stabæk Support - torsdag 10. februar kl 19:00 (fysisk!)


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


3 timer siden skrev Posse:

Deretter skal det velges et nytt styre, og vi ber alle som er interesserte eller som vet om noen vi kan presse til å bli med om å ta kontakt med valgkomiteen asap zulu honolulu. Vi trenger spesielt folk som er gode på sosiale medier, vi andre er i ferd med å bli svært gamle 

 

Valgkomiteen består av Mathias Skovli Pettersen @msp, Henrik Sletten @HenkeBoss, Syver Kristoffersen og Sven Erik Lund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

4 minutter siden skrev mbh:

Jeg foreslår at årsmøtet blir holdt UTEN representanter fra klubben. Det er på tide at vi supportere får snakket ut om VÅRT syn på klubben - og den nåværende strukturen/driften.

Støttes!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden skrev Mortimer:

Så lenge de fra klubben eventuelt er medlem i SS så kan man ikke nekte de adgang på årsmøtet. 

Selvfølgelig ikke. De er hjertelig velkomne, men ikke som representanter for klubben. Jeg mener at dette skal få være et årsmøte for support. Ikke en propaganda-samling for klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 timer siden skrev mbh:

Selvfølgelig ikke. De er hjertelig velkomne, men ikke som representanter for klubben. Jeg mener at dette skal få være et årsmøte for support. Ikke en propaganda-samling for klubben.

Jeg er fortsatt styreleder, hele styret og en stor andel av supportermassen krever svar, tror du det blir propagandasamling for klubben etter de siste ukene her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


30 minutter siden skrev Posse:

Jeg er fortsatt styreleder, hele styret og en stor andel av supportermassen krever svar, tror du det blir propagandasamling for klubben etter de siste ukene her?

Legg merke til at jeg har skrevet to innlegg om dette. I det første skriver jeg "jeg foreslår", mens i det andre skriver jeg "jeg mener". Det skulle jo indikere at det er ett forslag, og en mening.

Du er jo tross alt styreleder (jeg lurer egentlig på hvorfor du føler behov for å understreke det?), så jeg stoler på at det blir stilt kritiske spørsmål. Det er kvaliteten på svarene jeg er skeptisk til. Svarene (de som dere kunne referere) etter det siste møtet dere hadde på brakka hadde ikke stor verdi. Etter min mening!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg understreker det fordi jeg antakelig har rykte på meg blant noen i klubben for å være en ordentlig kranglefant, og det er min jobb å lede årsmøtet. Derfor blir det ikke propaganda :) jeg er helt enig i at svarene fra sist møte ikke hadde stor verdi når det ikke settes mer handling bak ord

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årsmøtet vil jo uansett gjennomføres som vanlig, før det eventuelt blir mulighet til å stille noen fra klubben noen spørsmål etterpå. Om du ikke er interessert i å høre svarene på de spørsmålene, så er det jo ikke verre enn å bare dra etter at selve årsmøtet er ferdig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det vil forringe informasjonsflyten for alle som møter opp fysisk dersom vi streamer og folk legger litt mer bånd på seg. Vi vil gjerne at klubben skal dele så mye som mulig, og gjerne mye mer enn det som er delt til nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden skrev Posse:

Det vil forringe informasjonsflyten for alle som møter opp fysisk dersom vi streamer og folk legger litt mer bånd på seg. Vi vil gjerne at klubben skal dele så mye som mulig, og gjerne mye mer enn det som er delt til nå.

Informasjonsflyten er selvfølgelig den siste man ønsker å forringe. Den er jo den eneste som fungerer optimalt i denne klubben.

I tillegg er det lettere å benekte alt som ikke finnes på tape. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Valgkomiteens innstilling til morgendagens årsmøte:

Leder: Petter Harsem

Økonomi: Lars Roar Frøyland 

Turansvarlig: Ashkan Zeinalzadeh

Sikkerhet: Maya Olsen

Øvrige: 

Henrik Sletten

Peter Pathmanathan

Marius Skaugård 

Bjørnar Sandboe

Gunnar Westlund

 

Håper så mange som mulig møter opp på årsmøtet og det påfølgende medlemsmøtet med representanter fra klubben. 
 

Valgkomiteen har bestått av følgende medlemmer:

Mathias Skovli Pettersen

Henrik Sletten

Syver Kristofferen

Sven Lund

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev Posse:

Espen og Jon. De er begge medlemmer i SS og kan komme på årsmøtet vårt også om de ønsker det. 

Så bra! Da burde de fleste spørsmål kunne bli besvart.

Jon har jo en unik innsikt som medlem av SS, daglig leder i klubben, daglig leder i aksjeselskapet, medlem av sportslig utvalg, i tillegg til at han visstnok er en varm tilhenger av supporterforumet (ifølge referatene fra siste møte i aldermannsligaen).

Du er kanskje interessert i hvordan det går med arbeidet i Stabæks Etiske komite?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev mbh:

Så bra! Da burde de fleste spørsmål kunne bli besvart.

Jon har jo en unik innsikt som medlem av SS, daglig leder i klubben, daglig leder i aksjeselskapet, medlem av sportslig utvalg, i tillegg til at han visstnok er en varm tilhenger av supporterforumet (ifølge referatene fra siste møte i aldermannsligaen).

Du er kanskje interessert i hvordan det går med arbeidet i Stabæks Etiske komite?

Har du referatet fra møtet i aldermannsligaen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 timer siden skrev Posse:

Espen og Jon. De er begge medlemmer i SS og kan komme på årsmøtet vårt også om de ønsker det. 

Hvilket smittervern regime kjøres på dagens seanse. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Slum:

Det var lett grillstemning. 

Ingen jeg pratet med etter møtet hadde fått noen større tro på opprykk eller større tillit til ledelsen. 

Men har det kommet frem noe om hvem som skal evaluere ledelsen? Eller blir det bare forbigått i stillhet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 minutter siden skrev blaasoldat:

Men har det kommet frem noe om hvem som skal evaluere ledelsen? Eller blir det bare forbigått i stillhet?

Det var ikke klart, men skal komme i løpet av kort tid. 
Dog ikke sikkert at denne evalueringen blir ferdig til klubbens årsmøte. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årsmøte Stabæk Support - torsdag 10. februar kl 19:00 (fysisk!)
×
×
  • Opprett ny...