Gå til innhold

Treningskamper 2022


arni
 Del

Anbefalte innlegg


20 minutter siden skrev Mikkel:

Se her ja. Nå fikk pipa en annen lyd.

Vi legger vel lista litt høyere enn det vi viste i dag men et lite steg i riktig retning var det, men vi har langt igjen før vi har en solid nok stall til en lang tøff sesong. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med denne kampen friskt i minne blir vel evalueringen endelig konkludert med at alt er vel, og stallen er mer enn god nok til direkte opprykk.  Hadde trolig holdt til 6.plass om vi ikke hadde rykket ned faktisk.  Der hadde vi uflaks...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Latmann:

Med denne kampen friskt i minne blir vel evalueringen endelig konkludert med at alt er vel, og stallen er mer enn god nok til direkte opprykk.  Hadde trolig holdt til 6.plass om vi ikke hadde rykket ned faktisk.  Der hadde vi uflaks...

Aldri så godt at det ikke er galt for noe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev NaturligPessimist:

Aldri så godt at det ikke er galt for noe

Så ikke kampen så jeg er fornøyd med resultatet uten at jeg aner om det var fortjent eller ikke.  Holdt nullen, Oliver har funnet målet er gladnyheter, men jeg savner fortsatt resultatet av evalueringen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev rykkinn:

Lite info på stabak.no (som vanlig) om treningskampen på onsdag mot Vålerenga! Er det hjemmekamp? Bortekamp? 
Tusen takk til enga sin hjemmeside for å finne svar om dette! Bortekamp på Intility på onsdag kl 12:00. Gratis inngang! 

https://www.vif-fotball.no/nyheter/gratis-inngang-mot-stabaek

 

Ikke veldig vanskelig å finne

https://www.stabak.no/nyheter/treningskamper-2022

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laget: 

(3-5-2)
Marius Ulla (1) - Nicolas Pignatel Jenssen (5), Simen Wangberg (4), Kasper Pedersen (2) - Sturla Ottesen (15), Aleksander Andresen (20), Curtis Edwards (6), Fredrik Krogstad, Jeppe Arctander Moe (18) - Oliver Edvardsen (23), Herman Geelmuyden (10)

Innbyttere: 
Viktor Engh
Kristoffer Lassen Harrison
Fitim Azemi
Martin Høyland
Filip Hornburg
Emmanuel Gift *
Victor Wernersson **

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev @ringo:

Vif starter med et ganske bra mannskap

Haug - Hedenstad, Tollås Nation, Bjarnason, Zuta - Bjørdal, Oldrup, Strand - Layouni, Kjartansson, Sahraoui

Kjønøtaktikken, 3 backslinja, får testet seg i dag. Bør være se klare rollefordelinger og bør vise noe trygghet i denne lagdelen nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som Wernersson er klar regner jeg med at han skal inn på venstre kant.  Kunne Jeppe fungert som en mer spillende stopper i stedet for Pedersen?  Han kan i alle fall ta med seg ballen og slå en nøyaktig pasning i ny og ne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2022
×
×
  • Opprett ny...