StabækJR 2,330 Share Posted March 5, 2022 Share Posted March 5, 2022 Liker attituden hans. Melder/kjefter høyt og dirigerer de andre rundt seg. Kan være den lederen sentralt vi har savnet. 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 16,127 Share Posted March 5, 2022 Share Posted March 5, 2022 Ja i fler sesonger! 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Peter 5,536 Popular Post Share Posted March 19, 2022 Popular Post Share Posted March 19, 2022 Fyfaen for en spiller 20 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 2,031 Share Posted March 19, 2022 Share Posted March 19, 2022 Ja han er motoren vi har savnet i mange mange år. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 4,222 Share Posted March 20, 2022 Share Posted March 20, 2022 Noe annet en Solbakken! Hahaha deilig!! Endelig litt kvalitet på midten, siden Luc spilte! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fjodor 251 Popular Post Share Posted April 19, 2022 Popular Post Share Posted April 19, 2022 Denne tråden fortjener å være høyere opp! Fullstendig konge på midten *igjen*. Skjønner helt ærlig talt ikke hva han gjør i norsk førstedivisjon, men priser meg lykkelig for at han på ett eller annet vis endte opp hos oss! 30 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 2,031 Share Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 3 minutter siden skrev Fjodor: Denne tråden fortjener å være høyere opp! Fullstendig konge på midten *igjen*. Skjønner helt ærlig talt ikke hva han gjør i norsk førstedivisjon, men priser meg lykkelig for at han på ett eller annet vis endte opp hos oss! Bjarmann leverer så det holder 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 1,228 Share Posted July 31, 2022 Share Posted July 31, 2022 Meh. Syntes han har skuffet litt i det siste. I dag var han elendig, forventet mer spess på nivå 2 i Norge. Får håpe det bedrer seg. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bluemaster 1,697 Share Posted August 1, 2022 Share Posted August 1, 2022 13 timer siden skrev stbS: Meh. Syntes han har skuffet litt i det siste. I dag var han elendig, forventet mer spess på nivå 2 i Norge. Får håpe det bedrer seg. Det er dessverre ikke første gang vi har sett negativ utvikling hos spillere under Kjønø. Ottesen er vel ett av unntakene siste kampene- og ja, Pedersen! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
StabækJR 2,330 Share Posted August 1, 2022 Share Posted August 1, 2022 15 minutter siden skrev bluemaster: Det er dessverre ikke første gang vi har sett negativ utvikling hos spillere under Kjønø. Ottesen er vel ett av unntakene siste kampene- og ja, Pedersen! Syns Edwards kommer best til rette når han kan styre tempo på egenhånd. Nå blir det desverre mye balltrilling bak han med de tre bak, og da blir han mye feilvendt oppstilt mot dem. Skulle gjerne sett en firer bak med en til sentralt med kvikke bein. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 3,385 Share Posted August 1, 2022 Share Posted August 1, 2022 Synes dessverre Edwards er for treg i både kropp og hode. Rutinen hjelper han en del for å kompensere for svakhetene, men det går for tregt 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Crispo11 48 Share Posted August 14, 2022 Share Posted August 14, 2022 Hva har skjedd med han her? Ufattelig svak kamp, og enormt med upressa slurv. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 12,774 Share Posted August 14, 2022 Share Posted August 14, 2022 3 minutter siden skrev Crispo11: Hva har skjedd med han her? Ufattelig svak kamp, og enormt med upressa slurv. Har han ikke vært sånn hele tiden? I starten ble det snakket om at det var dårlig gressmatte på våren og sånn, men samme opplegget hele veien. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,224 Share Posted August 14, 2022 Share Posted August 14, 2022 Få det bort. Inn med Metcalfe i neste. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Yassine 614 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Er det mulig? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Morriz 813 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Kan vi bruke karantenen til å teste andre ut på midten permanent? 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,224 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 4 minutter siden skrev Morriz: Kan vi bruke karantenen til å teste andre ut på midten permanent? Metcalfe går inn, men da blir det Dia Junior inn på benk. Kanskje han får debuten snart? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kkh94 7,908 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Curtis Edwards minner meg veldig mye om en stereotypisk 70-tallsspiller fra England. Og det er ikke med positivt fortegn. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 2,088 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Jeg syntes det er så dumt. Er det nødvendig mot Bryne på 1-0 å gå inn sånn? Nå setter han laget sitt i fare for å ikke vinne den matchen. Det er så dumt. Jeg skjønner ikke hvorfor, han ser avstanden og kjenner sin egen fart, han vet hva som kommer til å skje, likevel gjennomfører han taklingen, sa Hansen i Discoverys fotballstudio. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,224 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 1 minutt siden skrev fexter: Jeg syntes det er så dumt. Er det nødvendig mot Bryne på 1-0 å gå inn sånn? Nå setter han laget sitt i fare for å ikke vinne den matchen. Det er så dumt. Jeg skjønner ikke hvorfor, han ser avstanden og kjenner sin egen fart, han vet hva som kommer til å skje, likevel gjennomfører han taklingen, sa Hansen i Discoverys fotballstudio. En diva som ikke spiller for annet enn seg selv, eller rett og slett for lite fotballintelligens og urutinert tross relativ høy alder 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Latmann 3,061 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Jeg er enig med Hansen. På tide med en pause Kørtis. Masse farlige balltap helt til du blir sendt av.... 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 2,088 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Edwards er treig i oppspillsfasen så greit å få la han få en pause. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 3,385 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Treg i beina og treg i hue. Rett og slett for dårlig 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,224 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Second touch was a red card. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 397 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 13 minutes ago, Hanse said: Treg i beina og treg i hue. Rett og slett for dårlig Jepp. Kanskje den dårligste spilleren jeg har sett spille fast på en Stabæk-midtbane. Og da har jeg ikke glemt Michael Stephens. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 1,228 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 23 minutter siden skrev Nøfyse: Jepp. Kanskje den dårligste spilleren jeg har sett spille fast på en Stabæk-midtbane. Og da har jeg ikke glemt Michael Stephens. Stephens spilte vel på nivået over og er/var nok bedre enn Edwards. Vi trenger ny midtbane spiller til neste sesong, holder ikke nivået dessverre. Vi mister 2 poeng pga han i dag, denne ligger mest på han. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ErikErik 1,345 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 12,774 Share Posted September 5, 2022 Share Posted September 5, 2022 Et av problemene våre er at vi egentlig ikke har mange alternativer. Vi har allerede trukket Hammy ned på midtbanen, jeg tror fortsatt han ville vært en bedre makker for Gift enn hva Azemi er. Metcalfe er det opplagte valget. Utenom han er det syltynt. En nyinnflyttet Dia? Aleksander Andresen fra start? Næss opp på midtbanen? (Jeg kunne kanskje tenkt meg å se Ottesen som et alternativ for å få enda mer løpskraft på den midtbanen, men da er det litt tynt på høyrebacken.) 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Morriz 813 Share Posted September 6, 2022 Share Posted September 6, 2022 13 timer siden skrev FranckTheBank: Metcalfe går inn, men da blir det Dia Junior inn på benk. Kanskje han får debuten snart? Ja hvorfor ikke. Må i hvertfall få muligheten 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
enda en jævla islending 6,946 Popular Post Share Posted September 6, 2022 Popular Post Share Posted September 6, 2022 Jeg vil bare ha protokollført at jeg tar dissens. Curtis mister ballen fra tid til annen fordi han bruker for lang tid på å finne gode alternativer. Og det skaper av og til farligere situasjoner enn den tradisjonelle norske måten å miste ballen på som er å kælke den mot der du kan huske å ha sett en medspiller en gang eller to det siste året. Til gjengjeld skaper det langt større muligheter når han treffer. Og han er den eneste av våre som klarer å vende spillet uten at ballen må innom alle midtstopperne på veien så motstander kan omorganisere seg fire ganger før en av backene våre sparker ballen i en av backene deres. Han kan være jævlig frustrerende, men jeg tror vi går i pluss totalt sett. 17 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts