Jump to content

Curtis Edwards

fexter
 Share

Recommended Posts

1 time siden skrev asmats:

Kan man ikke ta dette internt, faen meg utrolig at han velger å syte til media og skape dårlig stemning internt.

Nå er det vel Lars selv som først tok dette til media, han burde heller tatt dette internt med Curtis. Ikke at det unnskylder at Curtis også gjør det i etterkant, men det er ikke slik at han alene er den store stygge ulven her. 

Forøvrig skjønner jeg han godt også. Håper han og Lars får tatt seg en god prat og ordnet opp i dette. Siste vi trenger nå

Overbevisende:

Jeg er ikke typen som bærer nag, og jeg trenger ikke være enig med ham. Det er jeg heller ikke. Jeg kom til Stabæk for å rykke opp, og det er fortsatt målet. Om ikke for Lars, så for meg selv og for klubben.

Det sier vel også litt om hva slags type Edwards er at han ikke tok kontakt med Bohinen, som en voksen mann, men i stedet valgte å ta runden med å få involvert lagkameratene. Det er vel ikke mange som gidder å gå inn i en krangel når man blir konfrontert så direkte om en sånn sak; det ligger ikke nødvendigvis så mye støtte i at folk jatter med. Klassisk manipulerende type og intrigemaker. Jeg er sikkert preget av at jeg syns han er en ubrukelig fotballspiller, men sånne typer er det bare å få sendt vekk med en gang.

Det er dette med å vite når man skal legge på når journalister ringer...

I seg selv synes jeg ikke uttalelsene til Edwards er så ille. Han sier han er skuffet over å bli tatt av, overrasket over begrunnelsen og at han har fått støtte av lagkamerater. Det siste kan man jo legge hva man vil i, men jeg ser vel for meg at det er naturlig for de andre å prøve å muntre han opp litt?

Litt mer oppgitt over at Bohinen. Først et pauseintervju som er litt i overkant ærlig, og så har han tydeligvis ikke sørget for å ta 5 minutter på tomannshånd med Edwards etter kampen. Og helt til slutt følger han opp hos TV2 med kommentarer om at det er en historikk som ligger bak. Trenere har forskjellig stil. Mourinho har jo personifisert dette med å skjelle ut spillere i offentlighet for å få reaksjoner han ønsker. Kanskje funker det, kanskje ikke. Jeg tror det kunne vært smart å holde det litt mer internt.

Men uansett, den dårligste aktøren her er TV2s journalist. Basert på det som er av sitater er overskriften strukket langt for å skape dramatikk...

4 minutter siden skrev arni:

Bohinen har nok det stupide røde kortet til briten mot Bryne i bakhodet også! 

Det virker rart, når han i pauseintervjuet begrunnet byttet med at han forventet duellering og kriging.

Tusen takk

Edit: At du gidder å være så vanskelig... Men OK. Så du mener at Bohinen var irritert over for mye tenning mot Bryne, så da tok han ut Edwards pga for lite tenning mot KFUM?

2 timer siden skrev M-A-N:

Synes ærlig talt at han har rett til å uttale seg til media når han blir slaktet offentlig på den måten av Bohinen, særlig når Bohinen tydeligvis ikke har tatt en ordentlig prat med han. Han fikk vite av kjæresten som kan språket.

Helt enig. Nå er det Bohinen som først tar dette direkte i media. Helvetes uproft. Det er jaggu meg 5-6 andre på matta som er på samme intensitetsnivå som Curtis. 

Her er det Bohinen som må ut å beklage. Det er tross alt han som skaper totalt svært unødvendig uro rundt dette.

Tenker som mange andre over at dette er nok best håndtert internt😊 gjort er gjort, spist er spist. Begge har fått hver sin utblåsning. Så ordner dette seg. Stoltheter må svelges til etter sesongen. Opprykk er det eneste som burde være i fokus nå. 

En god treningsuke løser dette👍👍

13 timer siden skrev nichb:

Jaja, Bo får markert seg og dette skjerper langt fler enn Edwards. Bare noe synd at Curtis blir brukt som eksempel ( men, noe han fortjente også) Synes det er helt kurant med litt temperatur og uenigheter i troppen. Dette løses over en kaffekopp, om partene vil det da…Curtis har kontrakt ut 2023, så her må Bo bare ta initiativet til en liten prat om han vil ha Curtis med videre da selvfølgelig..

Ifølge Bohinen var det ikke bare Curtis sine prestasjoner i kampen som var problemet. Er nok flere ting med Curtis vi ikke vet om.. Dårlige holdninger?

4 minutter siden skrev bluemaster:

Ifølge Bohinen var det ikke bare Curtis sine prestasjoner i kampen som var problemet. Er nok flere ting med Curtis vi ikke vet om.. Dårlige holdninger?

Njaa, kanskje Bo og Curtis ikke er helt match? Curtis er vel ikke fra før kjent for dårlige holdninger, da hadde vi nok ikke hentet han. Ref: Skytte og Lumanza og oppryddingen..

7 minutter siden skrev nichb:

Njaa, kanskje Bo og Curtis ikke er helt match? Curtis er vel ikke fra før kjent for dårlige holdninger, da hadde vi nok ikke hentet han. Ref: Skytte og Lumanza og oppryddingen..

Kan absolutt stemme det. Bo er vel ikke kjent for sine diplomatiske evner..

9 timer siden skrev kuk:

Her er det Bohinen som må ut å beklage. Det er tross alt han som skaper totalt svært unødvendig uro rundt dette.

Det blir i så fall første gang! 
I aafk fyrte han jo mot alle rundt seg når det ikke gikk som han ville.

1 time siden skrev joakkkim:

Dette synes  jeg bare er Bohinen sin feil. Når treneren din sier offentlig at du har dårlig innsats, er det spilleren sin fulle rett å kommentere det offentlig. Synes Curtis er veldig ryddig i sine uttalelser også. 

Kan trygt si at det var Bohinen som valgte kommunikasjonsplattform denne gangen! 

23 timer siden skrev odd:

Hvis de har fått beskjed om å ikke presse må Gift ta det med Bohinen, ikke presse alene. Det ødelegger for planen de andre følger. Skal spillerne justere det selv underveis, er det nok ikke Gift som er den som skal bestemme en endring.

Hva som var planen i går er vanskelig å si..

Blir nesten som å si at han ikke skal score.. Vi trenger spisser som blir forbanna når det ikke skapes sjanser som de kan omsette til mål, ikke som er fornøyde med 0-0 kamper!

2 timer siden skrev Bjornh:

Blir nesten som å si at han ikke skal score.. Vi trenger spisser som blir forbanna når det ikke skapes sjanser som de kan omsette til mål, ikke som er fornøyde med 0-0 kamper!

Ser ikke helt likheten…

I det defensive arbeidet er det ikke noen fasit. Høyt press? Lavt press? Begge deler fungerer når det gjøres bra. Det som ikke fungerer er at spillerne blander det. Det blir meningsløst om Gift og Azemi presset høyt mens resten legger seg dypt. Da blir de spilt av, og KFUM møter en blokk på åtte spillere i stedet for ti. 

Jeg sier ikke at vi ikke burde ha presset høyere, det får vi aldri svar på. Men selv en spiss må høre på trenerens plan og tilpasse seg den.