Gå til innhold

Skeid - Stabæk Turtråd


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


ÅPNINGSMATCH SKEID - STB | 4. APRIL 2022, KL. 17:30
Oppmøte:
4. april, kl. 16:20
Avreise:
4. april, kl. 16:30
Kampstart: 
4. april, kl. 17.30
Pris:
kr 50

 

På tide og våkne fra vinter-dvalen! Gutta har hatt en lang og bra oppkjøring og er klare for og endelig begeistre oss med Stabæk-magi!

Bare å glede seg 😍

 

Forferdelig kamp-tidspunkt, men vi gjør et stop ved Ullevål-stadion for og plukke opp folket fra Oslo som ønsker det. Husk og huk av ved påmelding.

--

Nyttige lenker ->

Påmelding til buss gjøres her ->

Kamp-billett kjøpes via denne lenken! ->

Sak på stabak.no ->

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dårlig at det bare er fire stykker som har gitt beskjed på forumet om at de er påmeldt, når det er solgt 220 billetter. Lurer fælt på hvem som kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev mbh:

Dårlig at det bare er fire stykker som har gitt beskjed på forumet om at de er påmeldt, når det er solgt 220 billetter. Lurer fælt på hvem som kommer.

Dette er vel påmelding til buss? Mulig mange kommer rett fra jobb når den starter 17:30

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 timer siden skrev mbh:

Dårlig at det bare er fire stykker som har gitt beskjed på forumet om at de er påmeldt, når det er solgt 220 billetter. Lurer fælt på hvem som kommer.

Veldig mange av oss, meg selv inkludert skriver ikke "Påmeldt!" her på forumet selv om vi er det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev AndreaSTB:

Jeg har med meg 55 personer fra blindeforbundet 😊 Vi tenkte det kunne være en artig greie for dem å oppleve fotball live. Jeg er med som ledsager og skal forklare hva som skjer på banen. 👍🏻 

Bra. Da kan du dirigere dem under allsangene, og gi beskjed om når det skal ropes på offside.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev vestallstar:

Veldig mange av oss, meg selv inkludert skriver ikke "Påmeldt!" her på forumet selv om vi er det.

Aha. Jeg trodde man måtte gjøre det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Skeid - Stabæk Turtråd
×
×
  • Opprett ny...