Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Sogndal - mandag 11. april


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


Midt i påskeferien er uheldig tidspunkt for første kamp i Bærum. Håper folk møter opp! Noen som vet status på solgte sesongkort/abonnement? 

Er banen klar for finspill? Eller må vi belage oss på å spille etter forholdene? 
 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Normalt har vi et ganske godt tak på Sogndal.

8 Serie 2 uavgjorte og 3 tap 31-13 i målforskjell i tellende kamper. 

Etter hva jeg forstår så var 1 kampen til Sogndal mot Raufoss ganske jevnspilt og preget av sur vind på Fosshaugane. Raufoss hadde ballen mest, men klarte ikke å omsette det i sjanser og tellende resultat (4 cornere siste 10 min). Andreas Van der Spa var i fjor utlånt fra Sogndal til Arendal og noterte seg der for 6 mål. Han åpnet målkontoen for Sogndal med et lavt skudd etter Corner i 1. omgang og er kanskje verd å følge med på på dødballer. Spiller stopper i Sogndal, men var mest def. midt i Arendal i fjor. Mål nr. 2 kom på straffe helt i starten av 2. omgang. Jeg tror det her bør være en overkommelig oppgave. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får se om vi blir flere tilskuere enn kvinnelandslaget sitt imponerende antall med over 4200 stykker i Sandefjord i kveld i snøvær.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Torjus:

Håper piggy benkes

Usikker på om han bør benkes, men han har over tid hatt en synkende kurve synes jeg . Har relativt hyppig  både farlige balltap , feil posisjonering og kommer endel til kort i løpsdueller. Når Veum kommer i form utover sommeren er han mye bedre i disse fasene av forsvarsspillet 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev tobb:

Håper og satser på uendret lag fra sist runde. Med seier idag vil jeg si vi har fått en god start, blir viktig det for en lang sesong mot opprykk

Greit både å sette laget og å gi folk et par sjanser før de blir benka. Håper på tre vakre poeng i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sola skinner, Stabæk vinner og endelig på nadderud igjen!

Håper også på at laget tar enda et steg opp prestasjonsmessig fra forrige kamp og at Curtis fortsetter der han slapp:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev fexter:

Latterlig med lange pasninger på våre «høye» spisser/kanter. 

Tror ikke det er så mye valg - ballen ruller knapt enkelte steder på banen.

Edwards gjør mye rart i dag synes jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Sogndal - mandag 11. april
×
×
  • Opprett ny...