Gå til innhold

Cupen 2022


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


14 minutter siden skrev Øyvind:

Det ordinære salget åpnes 12. april 12.00.

Godt vi har fått utsatt det ordinære salget også. Da får vi Odd hjemme før for å hjelpe til med rekrutteringen. Det er en semifinale i cupen, alle på kamp! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


39 minutter siden skrev Øyvind:

Ny (?) info nå.  

 

I alle fall ny for meg:

 

Sammen skal vi farge Nadderud blaa i NM-semifinalen og vi utvider derfor forkjøpsretten for sesongkortholdere frem til 12. april klokken 12.00.

KJØP SESONGKORT HER

Kommersiell leder Andreas Aalbu gleder seg til å se et fullsatt Nadderud kledd i blått.

– Vi har notert oss at Brann-fansen har tøffet seg igjen og sagt de skal kjøpe billetter på hovedtribunen. Dette skal vi selvfølgelig ikke ha noe av, og har derfor valgt å utsatte kuslippet til over påske. Alle med sesongkort har mulighet til å kjøpe tilleggsbilletter til andre blaa, samtidig som at Stabæk Support, våre bredde- og akademispillere og samarbeidsklubber får mulighet til å kjøpe billetter til redusert pris.

– Vi gleder oss til å fylle Nadderud med hele den blaa familien. Da skal det koke, sier Aalbu.

Det ordinære salget åpnes 12. april 12.00.

I tillegg får alle klubbens spillere tilbud om rabatterte billetter. Klubben ber trenere avlyse treninger og flytte kamper. Sammen skal vi vinne semien, på banen og tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


35 minutter siden skrev Latmann:

Jeg ser Stabæk support får redusert pris på billetter.  Jeg kan bli med å spleise på billetter til gatelaget om support kjøper dem inn.  Vet ikke hvor mange de er, men jeg kan bidra med 10 billetter til formålet.

Dere får et nyhetsbrev omtrent nå med lenke til SS-billetter :) (husk å sjekke søppelposten, det er flere som får nyhetsbrevet der nå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev RedWhiteandBlaa:

Vi har dessverre tapt slaget før det i det hele tatt har begynt.

https://cdn.discordapp.com/attachments/811606213665357824/1090599787927175199/IMG_9815.png

Antar dette er billetter på bortefeltet som de har fått/kjøpt inn til sine medlemmer..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Stairs:

Den linken med kode som ble gitt til sesongkort havere. Kan den deles? Den jeg fikk virker ikke å være personlig/unik til meg liksom. 

Del den kun med Stabækfolk som vil ha billett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser mange brann supportere vurderer å kjøpe sesongkort på Nadderud bare får å få tak i biletter til semifinalen. Finnes det ikke noen løsning som gjør at nye sesongkort ikke får sendt en qr kode for forhåndsbestilling?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


«Og for de som ikke har fått tilgang til link og kode som du nevner er det bare å kjøpe det billigste sesongkortet og få kjøpt sine billetter. Fordelt på hver billett blir helt det ok billettpris.» -bataljonen

Full mobilisering hos Brann-supporterne hvertfall..

 

herregud for no amatørmessig surr..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat den siste vrien der må vi gi litt kudos for. Kreativt!

Frem til jeg leste det her tenkte jeg at å distribuere via sesongkorteiere var en genial idé. 

Men. Bare å få byttet ut den koden med en gang. Burde ikke være noe teknisk problem. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev nichb:

Hvordan er kjøpsloven ved kjøp av sesongkort egentlig, kan man feks heve kjøpet etter man har sikret seg semibillett?

Tror ikke man har noen refusjonsrett så lenge arrangementene går som planlagt. Så kan det jo være de prøver med abonnement fordi det er billig, og da venter en morsom liten overraskelse nedi veien (jada, jeg vet at de leser).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Posse:

Tror ikke man har noen refusjonsrett så lenge arrangementene går som planlagt. Så kan det jo være de prøver med abonnement fordi det er billig, og da venter en morsom liten overraskelse nedi veien (jada, jeg vet at de leser).

Hmm, dritet er at folk spleiser på det billigste sesongkortet og kjøper 10 enkeltbilletter. Blir da 500ish pr person pr semi billett. 

Semin i 2012 så klarte Bryne å sette opp ekstra tribune til 650 tilreisende Brannsupportere. Hadde vi gått ut med det samme og gjort det samme i Kikkertsvingen så hadde alle vært happy. Sikkerhetsmessig, stemningsmessig og økonomisk..

 

Ja, her kommer det maaange «morsomme» overraskelser fremover, skulle tro vi aldri har arrangert et så «stort» arrangement …

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ha, ha, ha. Dette er virkelig noe av det dummeste jeg har sett.

Dette ser ut til å være et alpelandskap av idiotiske høydepunkter.

Er det ingen voksne hjemme på Stabæk-kontoret? Har de aldri arrangert en fotballkamp tidligere? Dette er en studie av elendig organisering. Denne saken må gå inn i fremtidige lærebøker.

Dette tar virkelig kaka. Komikveld av ypperste klasse. 

Jeg frykter også kaos på tribunene, og at vaktene vil være ganske så fraværende både ved inngangene og inne på selve tribunene. Folk har jo billett... Vi får ta med oss noe vi kan forsvare oss med. 

Slaget er tapt - men det er ennå tid til å vinne et nytt. Cup'en til neste år, kanskje?

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette måtte jo skje.. 

Rart klubben ikke gjør følgende:

1) Personlig kode for hvert sesongkort. Og kanskje heller 4 enn 10 billetter? 

2) Sett av flere billetter til Brann. La de få hele Fornebulandet for min del, og la SS stå på øvre hovis. Norsk fotball er ikke bortskjemt med fulle tribuner og billettmanko. Heller mye Brann på èn side og utsolgt, enn å la de slippe til på hele stadion. 

3) Samle STB på hovis, inkl. SS. Da blir det hjemmebane med stor H, fremfor 50/50 nøytrale Brann/STB som det nå fort blir. 

4) For fremtiden: Påkrevd med feks. bestillingshistorikk på 5 kamper for å kjøpe billetter. Det finnes i flere andre land vet jeg. 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel bare å kansellere alle billetter kjøpt etter at denne koden "løp løpsk" eller?

For øvrig tydelig at vi ikke har spilt ordentlige interessante kamper mot lag med litt størrelse på supporter-basen sin på en stund, fordi den røren her er det ordentlig OBOS-klasse over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Forza:

Det er vel bare å kansellere alle billetter kjøpt etter at denne koden "løp løpsk" eller?

For øvrig tydelig at vi ikke har spilt ordentlige interessante kamper mot lag med litt størrelse på supporter-basen sin på en stund, fordi den røren her er det ordentlig OBOS-klasse over.

Alt kjøpt idag bør kanselleres, også selger man kun fysiske billetter til over påske. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg frykter at Stabæk har budsjettert med max. en semifinale i cup'en i år.

Derfor er budsjettet oppnådd, pengene kommer inn på konto og ledelsen på brakka får bekreftet; - "Hva var det vi sa?"

Målet er nådd! Pengene tjent, NRK TV viser Stabæk fotball i riksdekkende medier - og fulle tribuner viser begeistring og engasjement i norsk toppfotball på Nadderud.

Åhhh... Fullstendig mangel på ambisjoner! 

At det vil bli bråk og spetakkel og rabalder og tumulter på tribunen vedkommer ikke Stabæks administrasjon. De synes det bare er festlig! Kjempe-gøy!

Det er ikke de som sitter der på tribunen - det er vi supportere og tilhengere og vanlige folk som sitter der, som må ta kampen.

(Att vi gidder...) 

VIP'ene sitter trygt og godt og hygger seg i fornem stil...

Mens TV viser begeistret bilder fra hovis...

Jeg tror jeg tar meg en pjolter...

Vi skal f... meg ikke være en Middelhavsfarer!

Og til dere unge og historieløse; hva er en Middelhavsfarer?

(Hilsen en som ha vært til sjøs...)

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Cupen 2022
×
×
  • Opprett ny...