nichb 5,312 Share Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 Kanskje klubben prøver å inkludere mer enn Bekkestua?🤷🏼♂️ isåfall på tide!!! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 1,436 Share Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 52 minutter siden skrev nichb: Kanskje klubben prøver å inkludere mer enn Bekkestua?🤷🏼♂️ isåfall på tide!!! Godt poeng! Viktig også! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kuk 3,171 Share Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 B/G får det som de vil. Nok en gang. Begrunnelse: Det blir for voldsomt for stakkars B/G å spille cupkamp når de kun har en HEL JÆVLA UKE pause mellom to kamper i Europa. Og i tillegg til to europakamper de ikke er kvalifisert til en gang. Jeg blir matt. Av en eller annen merkelig grunn tror NFF at de gjør norsk fotball en tjeneste. https://www.vg.no/sport/fotball/i/GMPlJq/ranheim-raser-etter-ny-dato-mot-bodoe-glimt-vil-kreve-stor-sum-av-nff 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sexxes 3,157 Share Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 53 minutter siden skrev kuk: B/G får det som de vil. Nok en gang. Begrunnelse: Det blir for voldsomt for stakkars B/G å spille cupkamp når de kun har en HEL JÆVLA UKE pause mellom to kamper i Europa. Og i tillegg til to europakamper de ikke er kvalifisert til en gang. Jeg blir matt. Av en eller annen merkelig grunn tror NFF at de gjør norsk fotball en tjeneste. https://www.vg.no/sport/fotball/i/GMPlJq/ranheim-raser-etter-ny-dato-mot-bodoe-glimt-vil-kreve-stor-sum-av-nff Det er dog litt spesielt at Ranheim har avtalt treningskamp den helgen siden det alt i oktober var klart at denne kampen kunne bli flyttet en uke. Det hadde ihvertfall jeg fått med meg. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sexxes 3,157 Share Posted January 13 Share Posted January 13 Kvartfinale og semifinale trekkes torsdag 19. januar kl 12. Blir "hjemmekamp" for oss (eller Bryne) om motstander er Eliteserielag 2022. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
AndreaSTB 217 Share Posted January 19 Share Posted January 19 Skeid borte eller Molde hjemme i en eventuell kvartfinale i cupen 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,232 Share Posted January 19 Share Posted January 19 Blir vel Ulla i mål da til cupkampen(e) 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,232 Share Posted January 19 Share Posted January 19 Er det NRK som har rettighetene? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SAU 3,232 Popular Post Share Posted January 20 Popular Post Share Posted January 20 18 timer siden skrev FranckTheBank: Er det NRK som har rettighetene? Jeg vet ikke, men kan ikke du undersøke det og poste det her etterpå, så vi andre får vite det også? 10 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,232 Share Posted January 20 Share Posted January 20 3 timer siden skrev SAU: Jeg vet ikke, men kan ikke du undersøke det og poste det her etterpå, så vi andre får vite det også? Synes du det er god info om dette på nettet? Etter å ha forhørt meg litt på et annet forum fikk jeg hyggelige svar, og det virker som TV2 har rettighetene for den nye cupen, mens NRK har for den som startet ifjor. Poenget mitt er at dekningen ifjor var dårlig, og jeg er spent på hvor langt vi må nå før vi får sett Stabæk gratis på nett tv som man gjorde for få år siden på samme kanal. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts