Jump to content

Cupen 2022

Øyvind
 Share

Recommended Posts

B/G får det som de vil. Nok en gang. 

Begrunnelse: Det blir for voldsomt for stakkars B/G å spille cupkamp når de kun har en HEL JÆVLA UKE pause mellom to kamper i Europa. Og i tillegg til to europakamper de ikke er kvalifisert til en gang. Jeg blir matt.

Av en eller annen merkelig grunn tror NFF at de gjør norsk fotball en tjeneste. 

https://www.vg.no/sport/fotball/i/GMPlJq/ranheim-raser-etter-ny-dato-mot-bodoe-glimt-vil-kreve-stor-sum-av-nff

53 minutter siden skrev kuk:

B/G får det som de vil. Nok en gang. 

Begrunnelse: Det blir for voldsomt for stakkars B/G å spille cupkamp når de kun har en HEL JÆVLA UKE pause mellom to kamper i Europa. Og i tillegg til to europakamper de ikke er kvalifisert til en gang. Jeg blir matt.

Av en eller annen merkelig grunn tror NFF at de gjør norsk fotball en tjeneste. 

https://www.vg.no/sport/fotball/i/GMPlJq/ranheim-raser-etter-ny-dato-mot-bodoe-glimt-vil-kreve-stor-sum-av-nff

Det er dog litt spesielt at Ranheim har avtalt treningskamp den helgen siden det alt i oktober var klart at denne kampen kunne bli flyttet en uke. Det hadde ihvertfall jeg fått med meg.

• 1 month later...

3 timer siden skrev SAU:

Jeg vet ikke, men kan ikke du undersøke det og poste det her etterpå, så vi andre får vite det også? 

Synes du det er god info om dette på nettet? Etter å ha forhørt meg litt på et annet forum fikk jeg hyggelige svar, og det virker som TV2 har rettighetene for den nye cupen, mens NRK har for den som startet ifjor. 

Poenget mitt er at dekningen ifjor var dårlig, og jeg er spent på hvor langt vi må nå før vi får sett Stabæk gratis på nett tv som man gjorde for få år siden på samme kanal.