Gå til innhold

Kamptråd: Åsane - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


På treningene sist uke har det fremstått som om vi stiller med samme lag som sist, inntil Geelmuyden  avbrøt treningen i går med det som så ut som en ryggskade. Han deltar heller ikke på dagens trening. 

Blir han ikke spilleklar til tirsdag går nok Azemi inn. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev Slum:

På treningene sist uke har det fremstått som om vi stiller med samme lag som sist, inntil Geelmuyden  avbrøt treningen i går med det som så ut som en ryggskade. Han deltar heller ikke på dagens trening. 

Blir han ikke spilleklar til tirsdag går nok Azemi inn. 

Men han tar vel ikke straffene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


48 minutter siden skrev @ringo:

Og som forsvant ut med badevannet uten et ord etter opprykket…

Så vidt jeg husker så ville han hjem til Bergen, små barn/familiegrunner.. Makes sense, har bare spillt der siden han dro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev stbS:

Så vidt jeg husker så ville han hjem til Bergen, små barn/familiegrunner.. Makes sense, har bare spillt der siden han dro!

Han fikk  aldri noe tilbud - var vel ikke vurdert som god nok.  Han har vel ikke spilt på høyeste nivå siden heller så det var nok kanskje like greit?!!?

Han hadde nok muligens fått fortsette om ikke Diskerud hadde fått koblet inn Bradley og penger plutselig ble tilgjengelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir en meget viktig. Tap her er helt uakseptabelt jeg tror ikke vi har ryggrad til å takle et dårlig resultat. Var bra trykk på treningen i dag med en særdeles ivrig portugiser i sentrum av begivenhetene. La oss håpe systemet med 3 bak sitter. Hvis ikke bør vi definitivt endre struktur. Vi har altfor svak høyreside til å spille den formasjonen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktig med 3-poeng i morgen, evt 7 av 9 poeng etter 3 kamper er greit!

Satse på oss som reiser til Bergen, med god hjelp av studentene, får oppleve 3 nye poeng på bortebane og god stemning på feltet! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper samme lag som sist, med mindre Wangberg eller Piggen må kaste inn håndkle.

Håper det løsner snart for Ottesen - han har sett ukomfortabel ut som høyrekant så langt. Vet ikke hva som skal til for at brikkene skal klikke på plass for han. 
 

Jeg tror vi ville vært bedre med Edvartsen på høyre. Han ser også ukomfortabel ut som spiss i denne taktikken.

Han kommer nok mer til sin rett om vi kan ligge bakpå og kontre, men det blir det lite av i år.

synes 352 foreløpig har kledd oss dårlig. Kanskje det løsner i Bergen???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor skal vi gjøre det så veldig vanskelig. Vi har et mye bedre mannskap til å spille 433 så da kjører vi rema1000 varianten med det enkle er ofte det beste.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev Nr14:

Hvorfor skal vi gjøre det så veldig vanskelig. Vi har et mye bedre mannskap til å spille 433 så da kjører vi rema1000 varianten med det enkle er ofte det beste.

 

Benke Næss, piggy eller Wangberg? Tviler på at han gjør det

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev Mike:

Benke Næss, piggy eller Wangberg? Tviler på at han gjør det

Piggy har sett litt rufsete ut i starten av sesongen, mye feilpasninger og ikke de beste involveringene defensivt. Kunne fint vært benket spør du meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror ikke på noen endring i taktikken - Ravnaas og Kjønø har studert de store gutta og laget en fin powepoint - nå gjelder det å tilpasse terrenget til kartet…

Vært lite debatt rundt det taktikk manifestet.
 

Jeg har ikke så mye å innvende på det selv heller - men har fundert litt på hvor mye de har tatt hensyn til at de lagene som dominerer de statistikkene de har tuftet teorien på også dominerer økonomisk og kan håndplukke spillere - og om det er noen vesentlige forskjeller i nøkkelstatistikkene for mindre klubber som slår over sin vektklasse økonomisk…

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har fulgt med på Netflix serien om Formel 1 og jobber frenetisk med å få bilen min til å oppnå de samme resultatene men jeg får det ikke til. Jeg gir meg, ikke en dag går det kanskje selv med de sparsommelige midlene jeg har til nye dekk og felger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Åsane - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...