Emilie23 810 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Vi leker! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
elvis 1,792 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Super midtbane vi har fått! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Drosselmeyer 2,221 Share Posted April 19 Share Posted April 19 KNH❤️ 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 15,315 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Jadda! Maktdemonstrasjon!! 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hkkro 68 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Når ledet vi 4-0 sist?🧐👍👍👍 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
StbFan 30 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Så deilig! Fortsetter vi slik resten av sesongen, så blir dette en bra sesong💙💙 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 1,790 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Stabæk leker 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,966 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Drammen, siste match sesongen 20. Herrlig! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaSpanjol 761 Popular Post Share Posted April 19 Popular Post Share Posted April 19 4 mål på 3 kamper for Hammy og vi leder 4-0 i Bergen, tror jeg fortsetter påskeferien en liten stund til gitt. Skål! 11 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
archstanton 359 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Hadde vært artig om Filip fikk noen minutter på en slik dag 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Emilie23 810 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Liker at Brann ikke vinner kamper! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
elvis 1,792 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Krogstad dirrigerer innbytterne og er veldig verbal og fin sentralt. Endelig en skikkelig kraftkar på midten! 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Path 234 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Dette er jo bare helt nydelig💙💙💙 ...og Brann surrer på Nordre Åsen🤩 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Emilie23 810 Share Posted April 19 Share Posted April 19 6 minutter siden skrev archstanton: Hadde vært artig om Filip fikk noen minutter på en slik dag Der kom han! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Snæss 754 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Brann scorer 6min på overtid.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bluemaster 1,671 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Så solide har vi ikke sett ut på lenge.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sexxes 2,990 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Morsomste kamp på særdeles lenge. Men utrolig bittert med Brann-scoring seks minutter på overtid. 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kaizer Alphonse 2,199 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Fantastisk resultat! Jeg håper virkelig dette fortsetter, og at Kjønø beviser at han er rett mann for oss (og at jeg kan null og niks om fotball). 6 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kuk 3,073 Share Posted April 19 Share Posted April 19 For en fantastisk gjennomført match. En ting er å vinne 4-0, men det aller viktigste er å se prestasjonen kampen igjennom. Den beste kampen på år og dag! Endelig! 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 1,544 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Likheten mellom Stabæk og Liverpool de første 25 min av kampene i dag er helt klart slående. Totalt overlegne og brukte motstandere som rundingsbøyer. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mikkel 1,649 Share Posted April 19 Share Posted April 19 2 timer siden skrev @ringo: Jadda! Maktdemonstrasjon!! Dagens PowerPoint traff bra! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Øistein 1,307 Share Posted April 19 Share Posted April 19 3 timer siden skrev hkkro: Når ledet vi 4-0 sist?🧐👍👍👍 18.10.20 4-0 mot Aafk 😁 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjornh 1,972 Share Posted April 19 Share Posted April 19 1 time siden skrev kuk: For en fantastisk gjennomført match. En ting er å vinne 4-0, men det aller viktigste er å se prestasjonen kampen igjennom. Den beste kampen på år og dag! Endelig! De vant 4-0 de også, men hadde tross alt hjemmebanefordel. Anser derfor vår prestasjon som bedre, blir nok Kjønø Man U. jakter på neste gang de skal ha norsk trener 😅 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 1,361 Popular Post Share Posted April 20 Popular Post Share Posted April 20 Våknet opp i dag, med en herlig følelse! I går var vi gode! Fra A til Å. Defensivt og offensivt(!!). Vi herjet med Åsane! Det var godt! Jeg har ventet lenge på KNH skal omsider sette i gang og bli stabilt god. Han overbeviser om dagen!! Gøy å se Det var nytt å vinne slik. Jeg liker følelsen Stor hyllest til Stabæk Support som tar over Åsane Arena! 20 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts