Gå til innhold

Målpoeng stats 2022


 Del

Anbefalte innlegg


Vanskelig å holde oversikt når vi ikke er med i fantasy denne sesongen. Jeg tar med fantasy-assister som assister. 

Skeid 3-2 seier B. 

Mål: Geelmuyden 2, Normann Hansen 1

Assist: Edvartsen 2*, Normann Hansen 1 

Her er jeg dog litt i tvil om det var Edvartsen som assisterte Kornelius? Kan noen hjelpe meg her? Lar den stå inntil videre.

Sogndal 0-0 H

Åsane 4-0 seier B

Mål: Geelmuyden 2, Normann Hansen 1, Edvartsen 1

Assist: Edvartsen 1, Geelmuyden 1, Ottesen 1, Normann Hansen 1

Totalt

Mål: Geelmuyden 4, Normann Hansen 2, Edvartsen 1

Assist: Edvartsen 3*, Normann Hansen 2, Geelmuyden 1, Ottesen 1

Kommentator var forresten litt snille med oss og mente vi hadde null baklengs i årets OBOS. Men målforskjellen vår kan bli helt avgjørende, og dagens storseier bidrar til at vi nå er oppe i 7-2. Kan bli en kanonsesong dette på de sålangt desidert fremste poengplukkerne våre i Edvartsen, Geelmuyden og Normann-Hansen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener jeg skrev Geelmuyden på assist for det var en sykt deilig touch han hadde på pasningen til Normann Hansen. Jeg var sikker da jeg skrev det, men ble usikker nå. Skal prøve å få sett den igjen.

Edit: Jeg tok feil. Det var Oliver Edvardsen som hadde flikken til Normann Hansen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Raufoss - Stabæk 0-4

Mål: Ottesen, Normann Hansen x2, Krogstad

Assist. Wernersson(godkjenner den med mindre det er sterke innvendinger imot), Edvartsen, Kostadinov

Totalt i serien:  

Mål: Geelmuyden 4, Normann Hansen 4, Edvartsen 1, Wangberg 1, Azemi 1, Ottesen 1, Krogstad 1

Assist: Edvartsen 4, Normann Hansen 3, Wernersson 2 Geelmuyden 1, Ottesen 1, Kostadinov 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stabæk-Kongsvinger 1-0

 

Edvartsen(Azemi)

Totalt i serien:  

Mål: Geelmuyden 4, Normann Hansen 4, Edvartsen 2, Wangberg 1, Azemi 1, Ottesen 1, Krogstad 1

Assist: Edvartsen 4, Normann Hansen 3, Wernersson 2, Geelmuyden 1, Ottesen 1, Kostadinov 1, Azemi 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

På 19.5.2022 den 19.56 skrev FranckTheBank:

Cupen: Lyn -Stabæk 2-3 

Pedersen x 2, Ottesen 1

Assist : Lange x 3

Notodden - Stabæk 1-3

Mål: Næss, Gift, Normann Hansen

Assist: Edvartsen x 2, Lange 

Totalt i cupen: Pedersen 2, Ottesen 1, Næss 1, Gift 1, Normann Hansen 1

Assist: Lange 4, Edvartsen 2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjøvik Lyn - Stabæk 0-7

Mål: Gift x 2, Geelmuyden x2, Azemi x 2, Kostadinov

Assist:Ulla, Edvartsen, Ottesen, Næss x2, Wernersson, Azemi

I og med at dette er siste kamp i cupen i 2022, fullfører vi kanskje cupen våren 2023 som Eliteserielag?

Totalt i cupen: Gift 3,Pedersen 2, Geelmuyden 2, Azemi 2, Ottesen 1, Næss 1, Normann Hansen 1, Kostadinov 1

Assist: Lange 4, Edvartsen 3, Næss 2, Ottesen 1, Wernersson 1, Azemi 1, Ulla 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 timer siden skrev FranckTheBank:

Gjøvik Lyn - Stabæk 0-7

Mål: Gift x 2, Geelmuyden x2, Azemi x 2, Kostadinov

Assist:Ulla, Edvartsen, Ottesen, Næss x2, Wernersson, Azemi

I og med at dette er siste kamp i cupen i 2022, fullfører vi kanskje cupen våren 2023 som Eliteserielag?

Totalt i cupen: Gift 3,Pedersen 2, Geelmuyden 2, Azemi 2, Ottesen 1, Næss 1, Normann Hansen 1, Kostadinov 1

Assist: Lange 4, Edvartsen 3, Næss 2, Ottesen 1, Wernersson 1, Azemi 1, Ulla 1

Wernersson scoret 6-0-målet, med assist fra Krogstad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev JonasM:

Wernersson scoret 6-0-målet, med assist fra Krogstad.

Okey, så VG Live har feil? De melder Kostadinov enda. Da stoler jeg på dere som så kampen. Tok de feil av mann rett og slett, eller var det en tvilstilfelle, der det tok tid å kreditere målscorer/assistmaker? 

Gjøvik Lyn - Stabæk 0-7

Mål: Gift x 2, Geelmuyden x2, Azemi x 2, Wernersson

Assist:Ulla, Edvartsen, Ottesen, Næss x2, Krogstad, Azemi

Totalt i cupen: Gift 3,Pedersen 2, Geelmuyden 2, Azemi 2, Ottesen 1, Næss 1, Normann Hansen 1, Wernersson 1

Assist: Lange 4, Edvartsen 3, Næss 2, Ottesen 1, Krogstad 1, Azemi 1, Ulla 1

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev FranckTheBank:

Okey, så VG Live har feil? De melder Kostadinov enda. Da stoler jeg på dere som så kampen. Tok de feil av mann rett og slett, eller var det en tvilstilfelle, der det tok tid å kreditere målscorer/assistmaker? 

Gjøvik Lyn - Stabæk 0-7

Mål: Gift x 2, Geelmuyden x2, Azemi x 2, Wernersson

Assist:Ulla, Edvartsen, Ottesen, Næss x2, Krogstad, Azemi

Totalt i cupen: Gift 3,Pedersen 2, Geelmuyden 2, Azemi 2, Ottesen 1, Næss 1, Normann Hansen 1, Wernersson 1

Assist: Lange 4, Edvartsen 3, Næss 2, Ottesen 1, Krogstad 1, Azemi 1, Ulla 1

 

Kan stole på høydepunktene og

https://www.stabak.no/nyheter/solid-seier-da-stabaek-slo-gjovik-lyn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 30.6.2022 den 17.47 skrev FranckTheBank:

Okey, så VG Live har feil? De melder Kostadinov enda. Da stoler jeg på dere som så kampen. Tok de feil av mann rett og slett, eller var det en tvilstilfelle, der det tok tid å kreditere målscorer/assistmaker? 

Gjøvik Lyn - Stabæk 0-7

Mål: Gift x 2, Geelmuyden x2, Azemi x 2, Wernersson

Assist:Ulla, Edvartsen, Ottesen, Næss x2, Krogstad, Azemi

Totalt i cupen: Gift 3,Pedersen 2, Geelmuyden 2, Azemi 2, Ottesen 1, Næss 1, Normann Hansen 1, Wernersson 1

Assist: Lange 4, Edvartsen 3, Næss 2, Ottesen 1, Krogstad 1, Azemi 1, Ulla 1

 

VG Live har vel hatt litt feil i år? Men ja, der tar de feil. Ikke noe tvilstilfelle. Krogstad til Wernersson.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mjøndalen - Stabæk 2-4

Mål: Krogstad x2, Ottesen, Edvartsen

Assist: Gift x2, Ottesen, Lange

Totalt i serien:  

Mål: Geelmuyden 4, Normann Hansen 4, Edvartsen 3, Krogstad 3, Ottesen 2, Wangberg 1, Azemi 1

Assist: Edvartsen 4, Normann Hansen 3, Wernersson 2, Ottesen 2, Gift 2, Geelmuyden 1, Kostadinov 1, Azemi 1, Lange 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - Stjørdals Blink 4-2

Mål: Gift x 2, Geelmuyden, Normann Hansen

Assist: Ottesen, Edvartsen, Gift, Azemi

Gift sin på 3-0 er vel godkjent som en fantasy assist så vidt jeg vet. 

Totalt i serien:  

Mål: Geelmuyden 5, Normann Hansen 5, Edvartsen 3, Krogstad 3, Ottesen 2, Gift 2, Wangberg 1, Azemi 1

Assist: Edvartsen 5, Normann Hansen 3, Ottesen 3, Gift 3, Wernersson 2, Azemi 2, Geelmuyden 1, Kostadinov 1, Lange 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brann - Stabæk 1-1

Gift

Totalt i serien:  

Mål: Geelmuyden 5, Normann Hansen 5, Edvartsen 3, Krogstad 3, Gift 3, Ottesen 2, Wangberg 1, Azemi 1

Assist: Edvartsen 5, Normann Hansen 3, Ottesen 3, Gift 3, Wernersson 2, Azemi 2, Geelmuyden 1, Kostadinov 1, Lange 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk 2-2 Koffa

GIFT, OLLIE

pedersen,piggy

Totalt i serien:  

Mål: Geelmuyden 5, Normann Hansen 5, Edvartsen 4, Gift 4, Krogstad 3, Ottesen 2, Wangberg 1, Azemi 1

Assist: Edvartsen 5, Normann Hansen 3, Ottesen 3, Gift 3, Wernersson 2, Azemi 2, Geelmuyden 1, Kostadinov 1, Lange 1, Pedersen 1, Pignatel 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sogndal - Stabæk 4-3

Gift x2,Geelmuyden(Næss,Kostadinov,Ottesen)

Totalt i serien:  

Mål: Geelmuyden 6, Gift 6, Normann Hansen 5, Edvartsen 4, Krogstad 3, Ottesen 2, Wangberg 1, Azemi 1

Assist: Edvartsen 5, Ottesen 4, Normann Hansen 3,  Gift 3, Wernersson 2, Azemi 2, Kostadinov 2, Geelmuyden 1, Lange 1, Pedersen 1, Pignatel 1, Næss 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - Skeid 2-0

Gift,Ottesen(Ottesen,Geelmuyden)

Totalt i serien:  

Mål: Gift 7, Geelmuyden 6, Normann Hansen 5, Edvartsen 4, Krogstad 3, Ottesen 3, Wangberg 1, Azemi 1

Assist: Edvartsen 5, Ottesen 5, Normann Hansen 3,  Gift 3, Wernersson 2, Azemi 2, Kostadinov 2, Geelmuyden 2, Lange 1, Pedersen 1, Pignatel 1, Næss 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ottesen går mot en kanonsesong rent målpoeng messig selvom man kan irritere seg grønn over han til tider. Hammy også forsåvidt har blomstret mer i obos enn eliteserien. Men straffene hjelper på. Normann Hansen ligger også an til sin beste sesong for oss. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fredrikstad-Stabæk 2-4

Gift x2, Krogstad,Azemi

Assist: Ottesen x2, Geelmuyden, Edwards

Jeg legger godviljen til og gir Ottesen assist på den siste selvom den muligens toucher enn FFK forsvarer før Gift scorer. Mener å huske har gitt noen slik billige assister tidligere i sesongen til hvertfall Wernersson. Hvis det er store protester her kan jeg gjerne endre det, men lar den stå inntil videre

Totalt i serien:  

Mål: Gift 9, Geelmuyden 6, Normann Hansen 5, Edvartsen 4, Krogstad 4, Ottesen 3, Azemi 2, Wangberg 1

Assist: Ottesen 7, Edvartsen 5, Normann Hansen 3,  Gift 3, Geelmuyden 3, Wernersson 2, Azemi 2, Kostadinov 2, , Lange 1, Pedersen 1, Pignatel 1, Næss 1, Edwards 1

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk - Brann 1-2

Pedersen(Ottesen)

Totalt i serien:  

Mål: Gift 9, Geelmuyden 6, Normann Hansen 5, Edvartsen 4, Krogstad 4, Ottesen 3, Azemi 2, Wangberg 1, Pedersen 1

Assist: Ottesen 8, Edvartsen 5, Normann Hansen 3,  Gift 3, Geelmuyden 3, Wernersson 2, Azemi 2, Kostadinov 2, , Lange 1, Pedersen 1, Pignatel 1, Næss 1, Edwards 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mål
9    Gift
8    …
7    …
6    Geelmuyden
5    Normann Hansen
4    Edvartsen, Krogstad
3    Ottesen
2    Azemi
1    Wangberg, Pedersen


Målgivende
8    Ottesen
7    …
6    …
5    Edvartsen
4    ...
3    Normann Hansen, Gift, Geelmuyden,
2    Wernersson, Kostadinov, Azemi
1    Lange, Pedersen, Piggy, Næss, Edwards

Målpoeng
12   Gift
11   Ottesen
10   ...
9    Edvartsen, Geelmuyden
8    Normann Hansen
7    ...
6    ...
5    ...
4    Krogstad, Azemi
3    …
2    Kostadinov, Wernersson, Pedersen
1    Wangberg, Lange, Piggy, Næss, Edwards,

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stjørdals Blink - Stabæk 3-2

Krogstad, Wangberg( Azemi, Ottesen)

Totalt i serien:  

Mål: Gift 9, Geelmuyden 6, Normann Hansen 5, Krogstad 5, Edvartsen 4, Ottesen 3, Azemi 2, Wangberg 2, Pedersen 1

Assist: Ottesen 9, Edvartsen 5, Normann Hansen 3,  Gift 3, Geelmuyden 3, Azemi 3, Wernersson 2, Kostadinov 2, , Lange 1, Pedersen 1, Pignatel 1, Næss 1, Edwards 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Du klarer ikke følge det langt mer oversiktlige oppsettet til @enda en jævla islending?

Er det vanskelig å lese sidelengs? Jeg synes mitt er mer oversiktlig. Hvis han vil lage en alternativ liste, så er det ikke noe problem, eller så kan du gjøre det selv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Målpoeng stats 2022
×
×
  • Opprett ny...