Gå til innhold

Turtråd: Ranheim - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg er DJ på Three Lions den mandagen, så kjempekoselig om dere stikker innom. Tenkte at temaet for dagen/kvelden skulle være klassiske fotballsanger fra Obos ligaen.

Slum selger billetter. Det er bare å ta kontakt med ham!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


RANHEIM - STB | 9. MAI 2022, KL. 18:00
Avreise:
9. mai, kl. 07:40
Pris:
kr 500
Påmeldingsfrist:
4. mai, kl. 23:59
 
___
 
Da prøver vi oss på en ny busstur, denne gangen mot Ranheim! Det er forventet et stort antall studenter og andre tilreisende, hadde vært gøy med en buss også!

Vi reiser såpass tidlig at vi både rekker en burger og pub!
 
___
 
 
 
 
Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 4/25/2022 den 23.25 skrev mbh:

Jeg er DJ på Three Lions den mandagen, så kjempekoselig om dere stikker innom. Tenkte at temaet for dagen/kvelden skulle være klassiske fotballsanger fra Obos ligaen.

Slum selger billetter. Det er bare å ta kontakt med ham!

Selger Slum fribillettene vi får?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


42 minutter siden skrev sexxes:

Selger Slum fribillettene vi får?

Ja, men han selger dem til halv pris, og pengene går til å betale DJen på Three Lions (meg). Det syns jeg må være greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev mbh:

Ja, men han selger dem til halv pris, og pengene går til å betale DJen på Three Lions (meg). Det syns jeg må være greit.

Ok. Det er vel greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


57 minutter siden skrev sexxes:

Ok. Det er vel greit.

Håper at du forstår at jeg bare tuller. Jeg spiller gratis, og aner ikke hva Slum gjør med billettpengene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er link til billettkjøp:  https://ticketco.events/no/nb/m/events/195166/seating_arrangement/sections/227413?item_type_id=12689811

  

Ønsker dere overnatting? Vi anbefaler dere å kontakte vår partner Thon Hotel Prinsen, midt i Trondheim sentrum, buss til stadion går rett på utsiden av hotellet (buss nr 1), og stopper rett utenfor stadion. 

  

På Ranheim er det 3 spisesteder i nærheten av stadion; Chopsticks serverer asiatisk mat, Romantica har et bredt utvalg retter og Flipper Cafè ligger på Grilstad Marina ved sjøen, serverer diverse lettere retter. Alle selger øl. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OBS. OBS. Dagens jordras i Malvik fører til at det nå tar minimum 45 minutter med bil fra arenaen til flyplassen. Det betyr at man må reise før kampslutt for å rekke SAS-flyet som går klokken 20:50.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Three Lions har aldri vært farget så 💙 som i dag. Dette blir nok aldri glemt av de som tok turen. Legendarisk!

Hvor var du da de blå .... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev mbh:

Three Lions har aldri vært farget så 💙 som i dag. Dette blir nok aldri glemt av de som tok turen. Legendarisk!

Hvor var du da de blå .... 

Skjerp deg, slutt å overdrive. Vi var bare fem stykker som stilte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Ranheim - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...