Gå til innhold

Kamptråd: STB - Grorud ~ Mandag 16. mai på Nadderud kl 18:00


AndreaSTB
 Del

Anbefalte innlegg


31 minutter siden skrev SuperDungeonMaster:

Er det nå jeg skal komme med en sånn «Colin Edwards? Er det en ny en? Noen som har sett litt på ham før»-vits?

Er det tvillingbroren til Curtis? Virket som han ordentlige Edwards kom inn til pause. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er utilgivelig tynn suppe. Det viser med all tydelig at alt snakk om bane osv er vikarierende unnskyldninger for hovedgrunnen. Spillerne med kroppsspråk og gjennomføringsevne viser at dette konseptet har de liten tro på. 
det som er trist å se på er at vi kjører rett utfor stupet med viten og vilje og åpne øyne fra styret og stell. Det er en høy grad av naivitet å tro at dette plutselig vil snu. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev Posse:

Jeg regner med alle her tar champagnen av kjøl og kommer seg ut på joggetur i kveld. Det er ikke helt usannsynlig at det er vi som må spille neste år når vi starter OBOS med -5 millioner i budsjett og 12 minuspoeng

Kan spille back, begge sider. Ikke vingback, for det er for mye løping.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Kaizer Alphonse:

Kan spille back, begge sider. Ikke vingback, for det er for mye løping.

Bakromsspiss her. Jævla rask for20 år siden

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er minst 2-3 divisjoner forskjell både på og utenfor banen nå man ser VIF sin 16 mai kamp. 
Når gikk det så alvorlig galt for oss. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi mangler det mest fundamentale i all idrett -> Samhold og glede. Av det jeg så, var det kjefting, lunting og null gnist. Og en trener mer like mye energi som en tepose. 

Nitrist og god grunn til å vurdere hvorfor gruppa fungerer så ekstremt dårlig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


28 minutter siden skrev Posse:

Jeg regner med alle her tar champagnen av kjøl og kommer seg ut på joggetur i kveld. Det er ikke helt usannsynlig at det er vi som må spille neste år når vi starter OBOS med -5 millioner i budsjett og 12 minuspoeng

Faen, jeg tok en svømmeøkt tidligere i dag. Må jeg løpe likevel eller kan jeg slippe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk mangler en ledelse som kan lede og fortår noe som helst:

Vi mangler en spiss og har en middels stall

Vi har en trener som er uerfaren og som aldri skulle vært ansatt.

Ledelsen må gå - det blir feil å skylde på spillerne - de er ansatt og later til å gjøre sitt beste, utfra sine forutsetninger og den treneren de har.

En ting av mange i dag: - Greier ikke Kjønø å forklare at innlegg og frispark ikke skal helt inn i armene til motstanders keeper ??? Guttelagsfgeil igjen og igjen !!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


36 minutter siden skrev bandy90:

Vi mangler det mest fundamentale i all idrett -> Samhold og glede. Av det jeg så, var det kjefting, lunting og null gnist. Og en trener mer like mye energi som en tepose. 

Nitrist og god grunn til å vurdere hvorfor gruppa fungerer så ekstremt dårlig. 

En VIF fan jeg så kampen med - sa det samme - de gutta her tror ikke på det de driver med - null glede og entusiasme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Begredelige saker det her. Vi mangler et element i den offensive delen av spillet. Det blir for fislete, og når Geelmuyden i en nøkkelrolle virkelig ikke har innfridd så sliter vi virkelig med å være distinkte og ha flyt i samhandling. Når vi i tillegg misbruker vanvittig store sjanser så er det hele ganske håpløst.

Defensivt havner vi for ofte i litt kaotiske situasjoner med de tre stopperne helt alene mot en overgang.

Det var også noe veldig galt med starten på kampen her, de virker ukonsentrerte og det så ut som de trodde de kunne spille på lavgir.

Likte grepet som ble gjort i pausen. Ottesen har vært meget svak lenge. Synes bare Edvartsen ble brukt alt for lite.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig mye rare bevegelser fra mange offensivt, samtidig som de gangene spillere sto ledig fikk de ikke ballen. Alt ble mye bedre da Azemi kom inn og gjorde det Geelmuyden aldri gjorde: kjappe, presise pasninger som åpnet opp i riktige rom. I tillegg var Edvardsen 1 million ganger bedre på kant enn Ottesen. Håper vi starter med det laget som entret andreomgang i neste. 
 

Ellers må jeg også si at prosjekt Kjønø begynner å gi meg magesår. Greit nok at spillesystemet virker spennende hvis man får det til, og jeg liker langsiktigheten vi prøver på. Men er redd han er altfor dårlig på å jobbe med spillerne mentalt, noe jeg også synes vi så ifjor. Hvor er spillergleden og selvtilliten? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev NaturligPessimist:

 

Det var litt uklart nøyaktig hva som skulle dobles, men jeg gjorde så godt jeg kunne.

Screenshot_20220518-221842_Connect.thumb.jpg.3543d24d73714e808653d53141863740.jpg

Screenshot_20220518-221641_Connect.thumb.jpg.4462d265de7fdce5940d6699899b8600.jpg

Hahaha! Gratulerer med vel gjennomført økt. Imponerende!

Dette må kvalifisere til fast plass på laget neste år. Jeg setter meg heller stille og forsiktig ned på benken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mot Grorud gjorde vi en prøverunde med å filme fra sidelinjen (nesten bokstavelig talt – med godkjennelse) i tillegg til enkameraproduksjonen som ble streamet. Vi var to som bytta på underveis, og vi filmet kun da Stabæk var i nærheten av der vi stod (ved målet til Grorud). Ikke alt ble fanget på film, men her er et sammendrag av det vi fikk av sjanser/situasjoner foran mål + scoringen.

Så kan man jo se på opptaket og vurdere om Stabæk skulle hatt en eller to straffer, eller ingen?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: STB - Grorud ~ Mandag 16. mai på Nadderud kl 18:00
×
×
  • Opprett ny...