Gå til innhold

Nedtellingstråden


mbh
 Del

Anbefalte innlegg


17. mai - første fotballens-festdag 2022:

Gratulerer med dagen!

Nå er all gammel dritt glemt, for min del. Nå er det veien mot inkludering i FF-forumet som gjelder. For min del, det også.

Jeg tenker at flere kan ha glede av denne reisen mot det ukjente, og har derfor opprettet denne tråden. Regner med at den bør festes i toppen av forumet, sånn for enkelthets skyld.

Tips og råd som kan gjøre reisen så kort som mulig, tas imot med stor takknemlighet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Andre fotballens-festdag 2022:

Våknet med litt vondt i hodet, men fortsatt uten tilgang til FF-forumet. Er litt ekstra optimistisk med tanke på resten av uken, spesielt fordi morgendagens cupkamp faller på tredje fotballens-festdag. Det burde føre til litt løssluppen stemning blant FF-forumets dørvoktere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


God morgen, og vel overståtte fotballens-festdager!

Cupen er som kjent for bønder. Årets landbruksoppgjør har allerede vært ganske romslig, så det var godt å se at vi klarte å avslutte gårsdagen uten å ha avgitt mer.

Men, fy farao for noen triste greier. Jeg klarer ikke å bruke mere tid på dette. Det er helt usannsynlig at sørlendingen får skikk på denne skiten.

Forstår selvfølgelig at jeg ikke har bestått opptaksprøven for FF, men det får gå.

God tur til Raufoss og Bryne!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nedtellingstråden
×
×
  • Opprett ny...