Jump to content

Emmanuel Gift

Recommended Posts

Klarert for spill og konkurrer nå om spilletid på lik linje med alle. Har prøvespilt og trent med oss i Pre Season. En angrepspiller som bør bli en viktig bidragsyter og gi spillerne på topp mer konkurranse, som vil forhåpentligvis bedre prestasjonene til flere. Alltid bra å ha flere strenger å spille på. troppen vår har vært ganske tynn og forutsigbar så langt. 

Velkommen! 

Jeg så litt av 2.lagskampen i går. Gift så ganske bra ut til å nettopp ha kommet tilbake. Tror han kan bidra som innbytter ganske kjapt. Spilte 90 min. 

Siden Christian Holters dager er det to ting vi har vært skikkelig ræva på i Stabæk; straffer og innkast. Deilig å se en meget trygg og god straffe fra Gift i går (selv om det bare var mot Ready). 

• 1 month later...

Synes det har vært lite snakk om Gift, Budstikka lovpriser han og kommentatorene kaller han et supertalent. Har knapt sett han spille, siden han er på 2. laget, men han har sett frisk ut i innhoppene sine. Han virker egentlig litt som Edvardsen var når han kom, veldig rå og fysisk, men uforutsigbar og han virker mye giftigere enn Azemi.
Så hva er greia, er det ingen har som har noen meninger om han enda? Ingen som ser på andrelaget/cupen? Jeg håper jo vi har funnet en spiller som kan fylle litt det vi mangler i angrep, ellers så må vi nesten ha noe mer.

34 minutter siden skrev BlaaSpanjol:

I see what u did there

Ellers helt enig. Er nødt til å starte mot Mjøndalen på søndag

Azemi med 2 mål forrige kamp kan ikke vrakes. 4 4 2. Begge på topp. Skjer neppe i en tøff bortekamp men bør prøves hjemme mot blink

Han kan bli ordentlig god, men han må trene litt mer kondis. Han løper og presser helt sjukt mye. Så det beste er å bytte han inn fra 60. Han er rask og kreativ, har troen på at han kan spille seg inn fast med tiden. Hadde to bra mål mot Gjøvik-Lyn, kunne kanskje fått startet på søndag om ikke Azemi putta to han også.

11 minutter siden skrev 1369:

Snakket han fransk i eurosport-intervjuet?

Syntes det hørtes ut som fransk på YouTube intervjuet han hadde for et par dager siden også, men ikke siter meg på det😜

8 minutter siden skrev Andreas:

Tilfører en helt annen energi og tilstedeværelse enn Azemi. Og bare 19 år. Her er det bare å kjøpe ut og tilby 3 år.

Ikke ta av helt enda. Vi møter en tabelljumbo på sparebluss og i krisetilstand, og de andre målene har kommet i cupkamper og på 2.laget. 

Innhoppet til Azemi viste også energi og tilstedeværelse samt en lekker assist. 

Fint at de kan utfordre hverandre og gi hverandre konkurranse, men at Gift er Boli nivå og Azemi er dårlig er jeg ikke med på. Så svart hvitt er ikke fotballen. 

Ja den kontrakten er det bare å få på plass, før det kommer noe tyrkisk klubb eller jævla Bodø/Molde/ODD kommer på banen.

Klasse spiller, han kommer bare til å bli bedre!! Herlig rekruttert, Gift har jeg kjempe troa på!

Basert på de intervjuene jeg har sett av han å nå, virker han som en meget solid fyr! Ikke bare kan han score mål, men han han virker som en utrolig trivelig kar også, med målene sine satt. Bra!