Gå til innhold

Matchtråd: Raufoss - Stabæk 22. mai - 15:00


rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg krysser fingra for Søndergaard-magi i andreomgang, og at Ottesen skjærer inn / kommer til avslutning. Eller at Botheim mirakuløst plutselig er med resten av sesongen og stiller i dag. Da kan det fort bli veldig mange mål – og like mange målgivende på Kornelius. Og at Gift er giftig* foran mål (VG-tendenser der?).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev JonasM:

Jeg krysser fingra for Søndergaard-magi i andreomgang, og at Ottesen skjærer inn / kommer til avslutning. Eller at Botheim mirakuløst plutselig er med resten av sesongen og stiller i dag. Da kan det fort bli veldig mange mål – og like mange målgivende på Kornelius. Og at Gift er giftig* foran mål (VG-tendenser der?).

Dreamer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt "must win" i dag?

Vinner vi ikke, så er vi plutselig godt bak både Brann og Mjøndalen som ser ut til å funnet flyten. Og så har vi i tillegg stort sett møtt lag på nedre del av tabellen (Kun SandnesUlf som er blant topp 6)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev O store:

Kan virke som en slags 1343 i dag, hammy ofret for Azemi

Syntes det ser litt mer ut som en 5-2-3 variant, forhåpentligvis er Næss kanskje flyttet litt lenger opp som en mer DM, og at vi igrunn da mer eller mindre spiller 4-3-3. Men jeg har mine tvil

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må vi virkelig spille ballen innom alle spillerne på laget - og i tregt tempo - før vi nærmer oss målet til Raufoss?

Vi er ikke City, Kjønø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev Mike:

Wernersson er så enormt mye dårligere i år enn han var det lille vi så av han i ES... spesielt 

Hvem har egentlig blitt bedre de siste årene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev JonasM:

Jeg krysser fingra for Søndergaard-magi i andreomgang, og at Ottesen skjærer inn / kommer til avslutning. Eller at Botheim mirakuløst plutselig er med resten av sesongen og stiller i dag. Da kan det fort bli veldig mange mål – og like mange målgivende på Kornelius. Og at Gift er giftig* foran mål (VG-tendenser der?).

1 av alle de drømmene gikk da igjennom, allerede? Deilig!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Matchtråd: Raufoss - Stabæk 22. mai - 15:00
×
×
  • Opprett ny...