Jump to content

Matchtråd: Bryne - Stabæk - Torsdag 26. mai - 18:00

Recommended Posts

Ny kamp igjen snart!!
På torsdag møter vi Bryne, borte på Bryne Stadion. 3 nye poeng skal hentes på bortebane! 

Hvem starter? Kommer Lange inn for Wernersson? Hvem starter av Azemi og Geelmuyden? Wangberg mest sannsynlig ute? 

Tipper på denne 11´er:
Sandberg
Ottesen - Piggy - Næss - Pedersen - Lange
Krogstad - Edwards - Geelmuyden
Edvardsen - Normann Hansen

Dette blir gøy! Gleder meg til både buss og kamp. Håper vi klarer å spille videre på det positive vi så i går. Vi holder nullen, og i andre omgang finner vi flyten i angrepet. Vi går for tre poeng.

1 time siden skrev rykkinn:

Ny kamp igjen snart!!
På torsdag møter vi Bryne, borte på Bryne Stadion. 3 nye poeng skal hentes på bortebane! 

Hvem starter? Kommer Lange inn for Wernersson? Hvem starter av Azemi og Geelmuyden? Wangberg mest sannsynlig ute? 

Tipper på denne 11´er:
Sandberg
Ottesen - Piggy - Næss - Pedersen - Lange
Krogstad - Edwards - Geelmuyden
Edvardsen - Normann Hansen

Personlig skulle jeg helst sett Azemi i startoppstillingen igjen. Jeg synes han gjør mye bra, og mener vi har godt av å ha en mer renrasa midtspiss på topp. Ellers helt enig i Lange inn for Wernersson. Han har hatt mange gode innhopp. Håper på dette:

Sandberg

Ottesen - Piggy - Næss - Pedersen- Lange

Krogstad - Edwards

Edvardsen - Azemi - Normann Hansen

Helst Wangberg inn for Pedersen, dersom det er forsvarlig.

25 minutter siden skrev SuperDungeonMaster:

Personlig skulle jeg helst sett Azemi i startoppstillingen igjen. Jeg synes han gjør mye bra.......

Azemi synes jeg ikke holder mål (eller finner mål for den saks skyld), synes ikke han gjør spesielt mye bra hverken med eller uten ball heller. Det store problemet er at vi ikke har reelle alternativer når vi spiller på dem måten vi gjør. Bakromsspillerne KNH og Oliver passer ikke som spisspar i den omstendelige spillestilen vi har nå.

38 minutter siden skrev SuperDungeonMaster:

Sandberg

Ottesen - Piggy - Næss - Pedersen- Lange

Krogstad - Edwards

Edvardsen - Azemi - Normann Hansen

Helst Wangberg inn for Pedersen, dersom det er forsvarlig.

Helst Wangberg inn for Piggy

1 time siden skrev kuk:

Azemi synes jeg ikke holder mål (eller finner mål for den saks skyld), synes ikke han gjør spesielt mye bra hverken med eller uten ball heller. Det store problemet er at vi ikke har reelle alternativer når vi spiller på dem måten vi gjør. Bakromsspillerne KNH og Oliver passer ikke som spisspar i den omstendelige spillestilen vi har nå.

Hansen og Edvardsen må spille på kant hvor de faktisk er farligst...

1 minutt siden skrev rykkinn:

Bryne med kamp idag borte mot Grorud. Leder nå, etter langt innkast! Må være klare på lange kastene til Bryne.. 

Arne Gunnes scorer, var på prøvespill på Nadderud

29 minutter siden skrev Path:

Synes jeg kjenner en svak odør av noe her, vet ikke helt, men er det mål det lukter???

Hmmm, lukta ble borte gitt...🤔