Gå til innhold

Andresen...


knutta
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Men denne siste kommentaren var da vel ikke nødvendig Aalbu?

 

- Og rykker vi ikke opp, så er det selvsagt mulig med salg da, sier Aalbu

 

 

VI SKAL DA FOR FAEN RYKKE RETT OPP IGJEN..........

 

 

Det går mot at Martin er Stabæk-spiller ihvertfall i 2006/2007 (kanskje også i 2005). Så spørs det hvor lang tid han må bruke på å komme i form, etter å ha sittet ett år på benken i Trondheim.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Registrerer at Høgmo verdsetter Tromsøs Patrice Bernier til 15-20 mill og kaller ham den beste midtbanespilleren i Norge. Sterke ord om en canadier som inntil i sommer spilte for Moss i 1. divisjon.....

 

Ut fra dette konkluderer jeg med at Høgmo personlig har betalt den halve millionen det kostet å hente Bearnais til Tromsø. Planen videre er å hente Bearnais til Olympiatoppens bedriftslag og putte hele overgangssummen i egen lomme. Noe annen forankring i virkeligheten kan jeg ikke komme på. Samtidig kan jo Høgmos utspill legge greie føringer for en prissetting av en spiller som Martin Andresen. Selvfølgelig helt teoretisk sett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Registrerer at Høgmo verdsetter Tromsøs Patrice Bernier til 15-20 mill og kaller ham den beste midtbanespilleren i Norge. Sterke ord om en canadier som inntil i sommer spilte for Moss i 1. divisjon.....

 

Ut fra dette konkluderer jeg med at Høgmo personlig har betalt den halve millionen det kostet å hente Bearnais til Tromsø. Planen videre er å hente Bearnais til Olympiatoppens bedriftslag og putte hele overgangssummen i egen lomme. Noe annen forankring i virkeligheten kan jeg ikke komme på. Samtidig kan jo Høgmos utspill legge greie føringer for en prissetting av en spiller som Martin Andresen. Selvfølgelig helt teoretisk sett.

19456[/snapback]

 

Vi er vel ikke interresert i noen pris på Martin?!!! Martin skal spille oss opp igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er så lei av den avskyelige mannen Bratseth og hans uttalelser:

 

Tirsdag ble Rosenborg enige med Alexander Ødegaard. Nestemann på vei inn på Lerkendal kan være landslagskaptein Martin Andresen.

 

- Vi må jo hindre at Brann får ham. Neida, jeg bare kødder. Vi skal ha et møte i sportslig utvalg i dag. Da skal vi ta stilling til hva vi gjør videre med spillerstallen, sier direktør Rune Bratseth

 

 

 

 

Martin er tilbake fra USA og bestemmer seg snart for hva han vil gjøre neste år. Greit å få den saken avklart snart også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jepp og så kan vi få inn penger slik at vi kan friste en ny trener med midler til å forsterke stallen! Med Andresen i avgang trenger vi å finne en spiller med en god pasningsfot og kreativitet!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det blir vel med en våt drøm! Men for et par tre mill så burde det finnes noen gode kandidater. Dersom vi får en trener fra Sverige eller Danmark så kan han ta med seg noen derifra????

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Måtte neste le da jeg nok en gang ble lokket inn på nettavisen sine sider. Debatten om hvor martin havner er het og en kar har visstnok fasiten:

 

"Det siste jeg har hørt, er at Andresen tar plass på RBKs midtbane neste år. Dette har jeg fra en nær venn av ham i bridge-miljøet. Men - det stopper ikke der. Trønderne har gjennom lang tid ført hemmelige forhandlinger - i den såkalte Spillertunnelen - og det er på det nærmeste klart at Andresen får følge av R. Kvisvik på midten i Trondheim. I bytte for Kvisvik får Brann både Odd Inge Olsen og Ørjan Berg. Dette fra innsidere nær RBK-brakka. "

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste også at Bent Skammelsrud kommenterte at troppen til RBK på 25 mann var altfor stor. Hvis RBK skal hente Martin også kan vi gå inn på noen lukrative låne avtaler i 2005. Heller 5 motiverte RBK spillere enn en doven Martin !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter en lengre ferie i utlendighet er jeg tilbake i Stabækmodus...

 

Martin har ikke vært på det nivået vi (i hvertfall jeg) hadde forventet siden returen fra Blackburn. Dersom det er slik at vi får 10 mill eller mer ved salg så selg. Som @Ringo sier så kan vi få en bra midtbanespiller for et par tre millioner. Henning Hauger har også vist at han kan bekle denne rollen på en meget god måte. Et salg vil i tillegg gi nok penger til å styrke andre lagdeler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste også at Bent Skammelsrud kommenterte at troppen til RBK på 25 mann var altfor stor. Hvis RBK skal hente Martin også kan vi gå inn på noen lukrative låne avtaler i 2005. Heller 5 motiverte RBK spillere enn en doven Martin !!!

20112[/snapback]

Øyvind Storflor er ikke å forakte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ja både Henning og tildels Mads C synes jeg ligger på et høyere nivå nå enn hva Martin gjorde på samme alder.

 

Henning er en god defensiv midtbanespiller, han har en emminent teknikk og er en god duellspiller, men jeg synes kanskje han viser litt begrensete mentale evner. Med det, mener jeg blikk og kreativitet.

 

Clausen er mer offensiv og har et godt skudd, men han har heller ikke de geniale pasningnene som kan åpne ett helt lag.

 

Jeg mener bestemt at Henning og Mads bør satses på som vårt fremtidige sentrale midtbanepar, men at vi bør søke etter en ung spiller med hurtighet, teknikk, kreativitet og pasningskvalitet. En Spielenführer som tyskerne vel kaller det. Men han må ikke nødvendigvis spille på sentral midtbane! Se på Brann, deres "Spielenführer" er Kvisvik og han spiller venstre flanke, samme gjelder vel på sett og vis Kopteff i Viking.

 

Finnes det en slik spiller tilgjengelig??? Se det er jeg litt usikker på. En spiller jeg liker å trekke frem i denne sammenhengen er Alexander Midtsian. Han har de ferdighetene som jeg har beskrevet over, har eliteserieerfaring med Lyn og Auckland Knights (Australsk toppfotball), han er 23, hurtig, teknisk, med ett godt blikk for spillet og gode skudd/frispark. MEN han har i den relativt unge alderen av 23 vært ute i to lange perioder med kneskader. Samt at han ikke har fått sitt gjennombrudd på toppnivå selv etter 3 år i Lyn. Han har i år levert en grei sesong i Ull/Kisa, men er fortiden på prøvespill hos Oslo Øst hvor faren Geir er trener. Han er stortalentet som ikke har slått helt til.

 

Uansett, han kan ikke være en dyr mann! Jeg synes beskrivelsene av ham som spiller er såpass interessant at han burde få mulighteten til å vise seg frem med prøvespill for oss, selv om han neppe er umiddelbart 1. lags materiale, det finnes såkalte late bloomers, se på Tommy Berntsen!

 

@ringo

TD=05

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste også at Bent Skammelsrud kommenterte at troppen til RBK på 25 mann var altfor stor. Hvis RBK skal hente Martin også kan vi gå inn på noen lukrative låne avtaler i 2005. Heller 5 motiverte RBK spillere enn en doven Martin !!!

20112[/snapback]

 

Og RBK-spillere er sikkert motivert for spill i 1. divisjon!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Nei, men George er vel en mann jeg kunne tenkt meg å se i den nye blaae drakta! Han har jo all familie her i Oslo! Kunne vært god å ha på høyrekanten hvis ohr forsvinner!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig vi kan se på det slik at Martin gjerne vil se hvem som overtar hos oss først, og ha en samtale med ham før han bestemmer seg.

 

Ellers burde vel noen sende han et bilde av den nye drakta, slik at han ser hva han eventuelt går glipp av...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Treninger på Lerkendal:

 

 

------------------------Espen Johnsen------------------------

 

 

Christer Basma----Vidar Riseth----Erik Hoftun----Mikael Dorsin

 

 

Jan G. Solli----Ørjan Berg----Fredrik Winsnes---Øyvind Storflor

 

 

------------Frode Johnsen--------Thorstein Helstad------------

 

 

mot

 

 

----------Daniel Braaten------------Alexander Ødegaard--------

 

 

Harald Brattbakk----Roar Strand----Odd Olsen----Christer George

 

 

Robbie Russell----Torjus Hansén----Lars Blixt----Ståle Stensaas

 

 

------------------------Ivar Rønningen------------------------

 

 

 

Benken:

Per Ciljan Skjelbred

Alexander Tettey

Christian Sæther Moen

 

 

Det kan nok hende at noen er keen på å spille 1 div istedenfor 2 div

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Treninger på Lerkendal:

 

 

------------------------Espen Johnsen------------------------

 

 

Christer Basma----Vidar Riseth----Erik Hoftun----Mikael Dorsin

 

 

Jan G. Solli----Ørjan Berg----Fredrik Winsnes---Øyvind Storflor

 

 

------------Frode Johnsen--------Thorstein Helstad------------

 

 

mot

 

 

----------Daniel Braaten------------Alexander Ødegaard--------

 

 

Harald Brattbakk----Roar Strand----Odd Olsen----Christer George

 

 

Robbie Russell----Torjus Hansén----Lars Blixt----Ståle Stensaas

 

 

------------------------Ivar Rønningen------------------------

 

 

 

Benken:

Per Ciljan Skjelbred

Alexander Tettey

Christian Sæther Moen

 

 

Det kan nok hende at noen er keen på å spille 1 div istedenfor 2 div

20175[/snapback]

 

Nå er vel Odd Inge Olsen og Lars Blixt på vei bort, så laget blir nok vesentlig svekket..... Nei, de trenger nok Martin + et par mann til for å ha 2 slagkraftige lag på trening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Æsj..

 

Bratseth sin skjulte agenda er en spillertropp på 50mann så rbk blir gitt disp til å få 2 og 3laget opp i Tippeligaen.. For de er jo tross alt hele norges RBK, og det vil være en fordel for alle om så skjedde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Treninger på Lerkendal:

 

 

------------------------Espen Johnsen------------------------

 

 

Christer Basma----Vidar Riseth----Erik Hoftun----Mikael Dorsin

 

 

Jan G. Solli----Ørjan Berg----Fredrik Winsnes---Øyvind Storflor

 

 

------------Frode Johnsen--------Thorstein Helstad------------

 

 

mot

 

 

----------Daniel Braaten------------Alexander Ødegaard--------

 

 

Harald Brattbakk----Roar Strand----Odd Olsen----Christer George

 

 

Robbie Russell----Torjus Hansén----Lars Blixt----Ståle Stensaas

 

 

------------------------Ivar Rønningen------------------------

 

 

 

Benken:

Per Ciljan Skjelbred

Alexander Tettey

Christian Sæther Moen

 

 

Det kan nok hende at noen er keen på å spille 1 div istedenfor 2 div

20175[/snapback]

 

Nå er vel Odd Inge Olsen og Lars Blixt på vei bort, så laget blir nok vesentlig svekket..... Nei, de trenger nok Martin + et par mann til for å ha 2 slagkraftige lag på trening.

20177[/snapback]

 

 

Har ikke Blixt alt singa for Sogndal?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Andresen...
×
×
  • Opprett ny...