Jump to content

Skrivebordsbakgrunn

stabækLars
 Share

Recommended Posts

synes ikke det er en god ide å bruke lyns bakgrunner!

har dere ikke tenkt på å lage slike bakgrunner med bildene fra uefa kampen? eller fra semifinalen? eller hamburg turen?

jeg vet der finnes mange gode bilder, f.e. bekkestua boys eller inferno siden har bra bilder online.

bare spør om dere kan få bildene og prøv litt hjemme :wink:

• 3 weeks later...

Noen som har noen fete linker til Stabæk bilder, har søkt litt på nettet, men finner omtrent ingenting...

Budstikka har vel noen 1000 bilder. Det må vel gå an ånoen bilder med bra kvalitet fra Budstikka?

Jeg er enig i at det var litt skralt med bilder på nettet. Jeg søkte på google og fikk mest logoer. Men et av bildene jeg fant var dette:

stabaek.gif

Noen som husker hva dette var for noe? Kan ikke huske at Arasenal har vært på selveste Nadderud.

Noen som husker hva dette var for noe? Kan ikke huske at Arasenal har vært på selveste Nadderud.

Hmm, mente vi spilte mot Nottingham Forest i '95 (med Bohinen på laget).

Tror vi tapte 3-0 og at suksessen med å dra engelske lag til treningskamper var så begrenset at det ble med den ene kampen.

Elaang

-som imt husker Paul Davies...;-)

Stabæk vant ikke mot Arsenal. Anders Limpar scoret for Arsenal, på straffe om jeg ikke husker feil. Mener det ble 1-1 eller 1-0 til Arsenal.

Vi tapte 3-0 mot Forest ja. Kevin Campbell scoret alle tre målene.

Budstikka har vel noen 1000 bilder. Det må vel gå an å få noen bilder med bra kvalitet fra Budstikka?

Det kan jeg garantere at er fullstendig bortkastet tid. Budstikka er bare så innihelvete kjiipe hva gjelder slikt.

Har tidligere truet oss med både det ene og det andre.....

• 2 years later...