Gå til innhold

Skrivebordsbakgrunn


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


Det burde ikke være så vanskelig å lage. Kan du gi noen eksempler? (Jeg pleier ikke surfe rundt på andre supportere sine sider. Det bilr rett og slett for mye propaganda, og ikke åpen, balansert, objektiv debatt som her.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes Lyn sine bakgrunner var fine jeg. Kan vi ikke bare bruke de i steden? :D

 

Ikke umulig at jeg kan bidra med noe. Men trenger tid. Kan noen ringe sjefen min og fortelle han at jeg trenger mer tid?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


synes ikke det er en god ide å bruke lyns bakgrunner!

har dere ikke tenkt på å lage slike bakgrunner med bildene fra uefa kampen? eller fra semifinalen? eller hamburg turen?

jeg vet der finnes mange gode bilder, f.e. bekkestua boys eller inferno siden har bra bilder online.

bare spør om dere kan få bildene og prøv litt hjemme :wink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som har noen fete linker til Stabæk bilder, har søkt litt på nettet, men finner omtrent ingenting...

Budstikka har vel noen 1000 bilder. Det må vel gå an ånoen bilder med bra kvalitet fra Budstikka?

Jeg er enig i at det var litt skralt med bilder på nettet. Jeg søkte på google og fikk mest logoer. Men et av bildene jeg fant var dette:

stabaek.gif

Noen som husker hva dette var for noe? Kan ikke huske at Arasenal har vært på selveste Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som husker hva dette var for noe? Kan ikke huske at Arasenal har vært på selveste Nadderud.

 

Hmm, mente vi spilte mot Nottingham Forest i '95 (med Bohinen på laget).

Tror vi tapte 3-0 og at suksessen med å dra engelske lag til treningskamper var så begrenset at det ble med den ene kampen.

 

Elaang

-som imt husker Paul Davies...;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest gladlaks

Stabæk slo Arsenal 1-0 i 92(?). Samme år ble Bærum knust 4-0 av QPR. Kamp mot Forest husker jeg ingenting av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk vant ikke mot Arsenal. Anders Limpar scoret for Arsenal, på straffe om jeg ikke husker feil. Mener det ble 1-1 eller 1-0 til Arsenal.

 

Vi tapte 3-0 mot Forest ja. Kevin Campbell scoret alle tre målene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka har vel noen 1000 bilder. Det må vel gå an å få noen bilder med bra kvalitet fra Budstikka?

 

Det kan jeg garantere at er fullstendig bortkastet tid. Budstikka er bare så innihelvete kjiipe hva gjelder slikt.

 

Har tidligere truet oss med både det ene og det andre.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Skrivebordsbakgrunn
×
×
  • Opprett ny...